dirty8 0 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Firma pit stop z Koszalina , polecam W 2009 roku wgrałem program w VTG , po z hamowaniu wyszło 186 km i 270 nm- auto kompletna seria Na dzien dzisiejszy doszło: FMIC Dolot z nierdzewki Filtr ITG Blow off Wyciety katalizator , brak tlumika srodkowego , koncowy ulter sport -całość w nierdzewce 60,3 mm Moc po modyfikacjach : 185km i 250 nm !!! Co jest nie hallo ???!!?? , przyleciałem na pomiar z pełnym bakiem 95 oktanowej zupy ale to chyba nie powód tak słabych wyników . Pan z firmy stwierdził ze wina leży po stronie usuniętego tłumika środkowego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 jak wyglada sprawa doładowania ? masz logi z przepływki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirty8 0 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 nie robiliśmy logów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 a teraz nie możesz zrobic? szczelny dolot? w jakim stanie jest turbo, WG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirty8 0 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 nie mam możliwości zrobić logów sam , leciałem do słupska aż ze Świnoujścia na hamownie , czy nieszczelny dolot mógłby tak wpłynąć na osiągi ??? turbo dmucha nieprzerwanie od 5 lat , ciągnie bardzo dobrze.WG ???nie wiem a jakie sa objawy niesprawnego zaworu wg ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 nieszczelny dolot jak najbardziej wpływa na osiagi para w gwizdek WG może byc juz niedomkniety lub nadpalony i dlatego taka cienizna wyszła moje stare AEB na samym programie "wykreciło'' 191kM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirty8 0 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 moje stare AEB na samym programie "wykreciło'' 191kM :mysli czyli książkowo , no u mnie wyszlo tak a nie inaczej ale wynik po programie w W-wie i tak uwazam za satysfakcjonujący (36 st c), gorzej z tym teraz , robic te logi ??? cos z nich wyczytamy na forum ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1474 Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 rób logi jak możesz to podepnij manometr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirty8 0 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 rób logi jak możesz to podepnij manometr kurdwa , czarna magia , ale pojeżdżę popytam , może ktoś z klubowiczów z okolicy ogarnia temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 wykres momentu jest jakis dziwny jak na ta hamownie... kto robil Ci soft w VTG? Staszewski, czy ktos inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirty8 0 Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 wykres momentu jest jakis dziwny jak na ta hamownie... kto robil Ci soft w VTG? Staszewski, czy ktos inny? Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się