Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu 2008-2012


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

A tasma nie była kręcona ? obroty jak i wlewa strone tak i prawa musza być te same , sprawdzałes ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tasma nie była kręcona ? obroty jak i wlewa strone tak i prawa musza być te same , sprawdzałes ?

Można tak zrobić samą taśmą po jej założeniu na kolumnę czy trzeba zakładać kierę? Bo jakby taśma była przekręcona, to przy kręceniu kierownicą można chyba ją uszkodzić jakby się te obroty nie zgadzały. O ile dobrze myślę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilośc obrotów można sprawdzić "na stole" :wink: bez zakładania , wystarczy wcisąc ten mały biały plastik

Nie wiadomo w jakim połozeniu zazwyczaj byla kiera w jakimś uzywanym aucie .

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilośc obrotów można sprawdzić "na stole" :wink: bez zakładania , wystarczy wcisąc ten mały biały plastik

Nie wiadomo w jakim połozeniu zazwyczaj byla kiera w jakimś uzywanym aucie .

Tak się składa, że mam teraz "na stole" i jest: 2 i 1/4 obrotu w lewo i tyle samo w prawo (gniazdo na górze). Czyli wygląda na OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli zostawiam swoją starą taśmę, to też muszę kalibrować ten czujnik kąta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak

Sent from my Atari 2600 using ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak

Sent from my Atari 2600 using ...

Eeee tam :wink: nie ma takiej potrzeby

Żartujesz? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie wymieniasz taśmy to przeciez nic ci nie wywali .

Zmieniasz manetki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniam manetki, ale taśmę zostawiam. Mam multifunkcję, a wg Twojej rozpiski, każda taśma z multifunkcją obsługuje tempomat. Myślałem więc, że skoro taśma zostaje, to nic nie muszę kalibrować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, tego to przed zdjęciem kiery się chyba nie dowiem.

---------- Post dopisany at 08:04 ---------- Poprzedni post napisany at 07:39 ----------

Czyli zgadza się, że jeśli taśma zostaje to zostaje też kalibracja i że każda taśma z multifunkcji obsługuje tempomat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i w deche. A co z tą kalibracją? Będzie potrzebna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ile razy bedę pisał ze nie :wink:

Zmieniasz tasme robisz kalibracje .

Nie zmieniasz taśmy nie robisz kalibracji .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak

Sent from my Atari 2600 using ...

Eeee tam :wink: nie ma takiej potrzeby

Wydawało mi sie że za każdym razem jak jest odlaczona taśma, to trzeba ja kalibrowac, ja tak przynajmniej robię w b6/b7.

Człowiek uczy sie całe zycie ;)

Sent from my Nokia 3310 using ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazda tasma z MF obsługuje tez tempomat .

To ja mam pytanie nieco odwrotne, mam tempomat ale brak multifunkcyjnej kierownicy. Czy mogę założyć, że taśma będzie już*przygotowana pod multifunkcję - chciałbym zmienić kierownicę?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...