Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nastawienia zawieszenia A4 B6 2001-2004 sedan avant


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zmieniłem zawieszenie z 1BA,na Eibacha sportline -45/50, -35/40, i amortyzatory Eibach , teraz będę ustawiał zbieżność, mam się kierować nastawami tak jak, na 1BE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, szybkie pytanie. Byłem dziś na ustawieniu geometrii zawieszenia, dostałem wydruk i dopiero w domu zauważyłem że na wydruku widnieje kod zawieszenia wpisany do ustawień przez diagnostę 1BR a moje zawieszenie to 1BA. Czy w związku z tym moje ustawienia są skopane i muszę ponownie jechać na regulację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadzilem do 1BA Eibach pro kit a amory zostały od serii...jednak auto wydaje mi się ze wezykuje.
Czy może to być następstwem nie ustawionej geometrii?
Jeśli tak to nastawy dla 1BA powinny być ?

Tył i przód miałem źle ustawioną geometrię...nastawy braliśmy kątów dla 1BE...prawidłowo ?

Edytowane przez boguc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam ogromną Prośbe czy móglby mi ktoś pomierzyc wysokość tyłu auta od błotnika do ziemi na sprężynach s-LIne w quattro

ile macie od ziemi do blotnika na tym zawieszeniu , przewiduje wsadzenie samych sprezyn s line do amortyzatorow z gwintu bo regulacja sie skonczyla :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie 65 cm mam tak u siebie po obniżeniu z 1BA, przód tyle samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku wrclaguna pisze, że:

1BE = sportowy układ jezdny (obniżony o 20 mm w stosunku do 1BA)
1BV = sportowy układ jezdny (quattro GmbH)
Sprawdziłem u siebie po VIN'ie i wyszło że mam: 1BE Sports suspension/shock absorption, a mam quattro.
Czyli jak to naprawdę się ma odnośnie napędu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy kolumny całe mcperson pasują od B6 czy B7 do B5?

Czy tylna oś podejdzie od B7 kompletna do B5 (mowa o wielowahaczu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie gdzie w Wielkopolsce mogę ustawić geometrię do Quattro? Gdzie podjeżdżał pod warsztat nawet 3D to nie mają programu do ustawienia tylu. Przód każdy chętnie zrobi ale zależy mi na tyle bo oponki zdziera. Będę wdzięczny za udzielenie odpowiedzi.


Tapnięte z iPhone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WSZ- wyprzedzenie sworznia zwrotnicy (wiem, ze się nie ustawia tego nastawu ). Pytanie jakie są fabryczne wartości i jakie jest możliwe maksymalna różnica między stronami. W ETK nie ma w ogóle informacji o tym parametrze. Rozumiem, ze prawidłowe kąty mogą wynikać z pomiaru karoserii ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie,ja mam zupełnie inny problem odnośnie geometrii kół,po wymianie wszystkich wachaczy i całej zwrotnicy ponieważ została uszkodzona przy próbie wybicia nieszczęsnej śruby od górnych wachaczy,no i po wymianie zaczął się problem,a mianowicie przy skręconych kołach w lewo jadać np.po betonie i najechaniu na jakiś piasek szarpie całym przodem,tak jakby coś było bardzo naprężone w zawieszeniu i po na jechaniu na piasek albo coś śliskiego uślizguje się całe koło szarpiąc całym autem. Tak jakby z kątami coś było nie tak. Miał ktoś już coś takiego, słyszałem,że kąty jakoś się całym wuzkiem ustawia?? Zawieszenie po wymianie było skręcone zgodnie ze sztuką na opuszczonym aucie i geometria też  był robiona,a nie wiele pomogła :( według komputera wszystkie nastawy ok. Problem bardzo irytujący. Proszę o pomoc. Problem dotyczy prawego koła przedniego,bo strona od kierowcy nie była ruszana. Wachacze które założyłem do MasterSport.

Edytowane przez Furiino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim audi siedzi 1bv . Po weekendzie zmieniam 2 amory przód + komplet wahaczy (master sport ale nie jeżdżę dużo to myślę, że wystarczy).  Jeśli sprężyny zostają, amory założę jeśli dobrze pamiętam SACHS 558 297 i do tego zawias master sporta geometrię mam ustawić normlanie pod 1BE/BV ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzeje trochę temat. Wymieniłem kompletne zawieszenie oraz zwrotnice lewą , dziś pojechałem na geometrie i pan mechanik stwierdził że mam do wymiany ponownie zwrotnice bo nie mam problem z kontem nachylenia koła , czy mógł by ktoś podpowiedzieć czy wymieniać nowa zwrotnice na kolejną nową czy co zrobić? 🤔 daje zdjęcie z ustawienia 20231003_114015.thumb.jpg.a14ef06226d568b13a223b368a4ebdbe.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...