Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] rozrząd - Oryginał czy zamiennik ??


martines-76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jestem przed wymiana rozrządu, napinacza i samego paska wielorowkowego. Co proponujecie oryginał czy zamiennik.

Ja jestem bardziej przekonany do oryginału. takie myślenie, że jak oryginał to lepsze, a tym bardziej rozrząd, ale z drugiej strony zamienniki są robione w tej samej fabryce nie maja tylko numeru Audi.

jak myślicie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak też zrobiłem tylko napinacz paska wielorowkowego miałem oryginalny. Kolega wymieniał rozrząd w ubiegłym tygodniu i kupił cały zestaw rorządu Contitecha tj. wszystko oprócz w/w napinacza, cena 450 pln. Nastaw sie też koniecznie na wymiane pompy wodnej. W serwisie jeżeli oddasz starą to dostaniesz za 280 pln czyli tyle samo co skfa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jstem ORImaniakiem.

mam wynegocjowany przyzwoity rabacik w ASO. i uwazam ze moj silnik jest cenniejszy niz zaoszczedzone 100 zl. :gwizdanie: :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli planujesz użytkować samochód przez dłuższy okres to nie ma co oszczędzać na rozrządzie zrobić raz i nie jeździć z duszą na ramieniu. Osobiście też planuje wymiane rozrządu i jestem już przekonany na zakup oryginalnego zestawu. Na takiej lini produkcyjnej części przeznaczone dla koncernów samochodowych poddawane są kontroli jakości i muszą spełnić określone normy. Jeśli któraś z części nie przechodzi tej normy to trafia na rynek jako zamiennik ponieważ spełnia norme producenta części zamiennych a nie spełnia koncernu samochodowego. Decyzja należy do Ciebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odwieczny dylemat :decayed:

ja wybrałem opcję oszczędnościową

INA+SKF

równie ważne jest KTO wymienia rozrząd

nawet ori do potęgi nie zadziała, gdy paprak się dorwie do roboty :bicz3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega sokół ma rację, w ASO Ci sprzedadzą pasek conti i rolki SKF tyle że będziesz miał znaczek AUDIVW nabity, jeden grzyb tylko w innym opakowaniu....

Dokładnie tak jak mówisz: pasek CONTITECH i rolki SKF lub RUVILLE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybór warsztatu w ktorym jest wymiana jest rowniez krytyczny jak i producent elementów.

jezeli macie sprawdzonych producentów, oczywiscie nie ma sensu przeplacac. mimo to sugeruje zagadac nt rabatu w ASO :gwizdanie: i porownac pytanie nie kosztuje :th:

hmm co do wyboru miejsca, to w zaleznosci od stanu i wartosci autka, mozna pomyslec o ASO, zawsze to stempelek w ksiazce i wpis w bazie... gdy przyjdzie do sprzedazy bedzie jak znalazl :naughty:

sama usluga w ASO to 500zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo za wszystkie uwagi. Zdecydowałem się jednak na ori. Udało mi sie kupić w dobrych cenach. Napinacz ori 300 zł. Rozrząd bez pompy 400 zł. pompy nie musiałem wymieniać bo nie jest na rozrządzie, a wymieniana była 3000 km temu razem z rozrządem !!! Tylko że oszczędny Niemiec przed sprzedażą wymienił tylko pompę wody i pasek bez rolek. Jedna z rolek była na tyle wyrobiona że starła pasek na całej długości. Teraz jest już cacy. Przy okazji wymienione koło pasowe alternatora. Zamiennik, oryginału nie było.W zamienniku jeszcze pasek wielorowkowy. Tak jak pisalście trzeba mieć też dobrego człowieka, ja na szczęście takiego mam!!!! Tylko on tykał się moich vw i teraz audi.

mam nadzieje że teraz spokojnie można już jeżdzić.

jeszcze raz dzięki za wasze spostrzeżenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...