Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] 17927 wał rozrządowy wlotu


kazeek

Rekomendowane odpowiedzi

jak bys mial sam elektrozawor na podmianke to warto sprobowac sam zawor, bo malo roboty no i on jest jedyną mechaniczną czescią w tym ukladzie sterowania wariatorem. Z drugiej strony jako czesc wystepuje z obudowa wiec powinno wymieniac sie calosc. tylko ze to juz koszta i robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dołacze sie do tematu ponieważ mam ten sam problem z błędem 17927. Nie jestem fachowcem ale u mnie w kodach usterek błąd 17927 P1519 4607 to Czujnik położenia wału korbowego CMP bank 1- uszkodzony, a wy opisujecie wałki rozrządu które mają swoje czujniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kolego podmienilem juz dwa czujniki walu korbowego i ciagle to samo. Sam tez mozesz podmienic i zobaczyc . Jednak przy uszkodzeniu czujnika polozenia walu auto ma duze problemy z odpaleniem. Wiem bo jeden z czujnikow ktore zakupilem (uzywany) byl uszkodzony , musialem dlugo krecic nim auto wogole odpalilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kody usterek ściągnąłem z internetu w pdfie, i tak jak wyżej błąd jest tam tak opisany. Ale jest na to sposób aby to sprawdzić. Podam dwa błedy jak mozesz to sprawdz je.

16724 P0340 4154 Czujnik wału rozrządu CMP A, bank 1 - obwód

16725 Camshaft Position Sensor (G40),

lub ten sam w tłumaczeniu 16725 P0341 4155 Czujnik wału rozrządu CMP A, bank 1 - range, performance problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolegów właśnie jestem po wymianie elektrozaworu wysokiego cisnienia i powiem tak potrzebny jest zawór jeśli z obudowa to do tego uszczelka ori pod obudowę 18 pln nie wspomnę o zaworze bo to zalerzy jaki się trafi i od kogo bo ja kupiłem nie nowy nowy ori 1200pln ale i tak sprzedawca postanowił zarobić ale to inna bajka sprzedał towar niepełnosprawny i nie odbiera telefonu od (697.....658) jezcze podzwonię a jak nie to podam adres aukcji na forum .Ale by wymienić ten zawór wystarczy odkręcić trzy torksy na zaworze bez zdejmowania dekla od zaworów tylko trochę ciasno ja zdiołem dekiel oczyściłem i wymieniłem uszczelkę pod deklem narazie błędu nie ma czekam czy się pojawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz ze zawor da sie wyciagnac bez sciagania wariatora ? czytalem juz nie raz ze jest to niemozliwe ze wzgledu na te pierscienie

image.jpg

Sam tez odkrecilem te trzy sruby i nie moglem bo wyciagnac bo cos w srodku go trzymalo. Powiedz jak to zrobiles szarpales na sile czy jak ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam kolego ze nieodpowiadałem ale jakoś nie było czasu słuchaj ja jak wyciągałem zawór to lekko pomogłem sobie śrubokrętem podwazyłem i elegancko wyszedł i potem po wymianie wszedł na miejsce jak narazie spokój z 17927 pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bede podmienil i zawor i wariator , ale i tak warto wiedziec ze jest sposob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łańcuch rozrządu.

Panowie miałem to samo. tyrkotanie dwie sekundy. wszystko wskazywało na wariator. aż po jakimś czasie silnik zaczął przerywać. serwis audi stwierdził że łańcuch jest na tyle rozciągnięty że rozrząd sie minimalnie przestawia podvczas pracy. wymiana łańcuszka i po sprawie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa razy ściągnąłem tą obudowę i za każdym razem żyga mi olejem, jakby obudowa nie polegała do głowicy!!!

Co robię nie tak???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...