Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż FMIC do 1.8T


Booster

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, PASSATB5 napisał:

i jaka srednica rur w tym pasku?

to co widzisz na zdjęciach to 2.5", pomalowane proszkowo na czarno, żeby fajnie wyglądało - wszystko robione pod wymiar w Toruniu (nie dedykowany KIT). Rdzeń FMICa 600x300x75. Całość chłodziło 1.5 bara dmuchane przez turbo GT28RS...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skąd panowie zamawiać fmic do b7 bfb 1.8 i jaki rozmiar bez ciecia belki? ze spawaniem tigiem nie ma problemu. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Fmic są IC niby w zestawie do 1.8 T A4 B6 ale jest wpis że:  Zestaw montażowy do Audi A4 silnikiem 1.8T model B6 (nie pasuje do kabrioleta).

W cabrio jest jakoś inaczej poprowadzony ?? czy jak ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany icek o wymiarach 550x180x 65 na wejściu i wyjściu 57mm ile rumaków da radę obsłużyć? Orurowanie 2.25 cala

Planuje 250+HP . 

Czy gotowy zestaw z fmic będzie w miarę pasował bez większych przeróbek? 

Chodzi o ten zestaw . 

http://fmic.pl/audi-zestawy-dedykowane/992-bmw-e46-diesel.html

Edytowane przez Dominik93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po montazu mozna jezdzic na wiekszym Interc.... czy od razu na program mus jechac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.01.2018 o 17:03, KILER napisał:

Czy po montazu mozna jezdzic na wiekszym Interc.... czy od razu na program mus jechac?

mozna mozna 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W większości przypadków zderzaki porezane na potęgę.

Bartez oferuję się spoko i ma racje. lepiej wyspawany. Zajmuje mniej miejsca niż silikony i jest mniej silikonów więc mniej możliwości do nieszczelności.

Gdyby ktoś był zainteresowany jestem w trakcie budowy FMIC zintegrowanego z belką i z rurami od razu wychodzącymi wewnątrz pasa. Aktualnie spasy trwają na mojej B7 w której jest więcej miejsca bo nie ma grilla ale zasada ta sama. Zresztą patent dawno robiony przez Wagnera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W większości przypadków zderzaki porezane na potęgę.
Bartez oferuję się spoko i ma racje. lepiej wyspawany. Zajmuje mniej miejsca niż silikony i jest mniej silikonów więc mniej możliwości do nieszczelności.
Gdyby ktoś był zainteresowany jestem w trakcie budowy FMIC zintegrowanego z belką i z rurami od razu wychodzącymi wewnątrz pasa. Aktualnie spasy trwają na mojej B7 w której jest więcej miejsca bo nie ma grilla ale zasada ta sama. Zresztą patent dawno robiony przez Wagnera.
To zrób manualna i fotorelacje bo też będę modził i raz a porządnie [emoji4]


Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło o to że jak zrobię u siebie jeden to potem mogę takie mieć gotowe do montażu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O z Bielska to nie daleko ;) ile bys wycenił taką robotę ? U mnie pompa Sai jest wyprogramowana , zawór wywalony tylko fizycznie muszą dmuchawkę wywalić to miejsce będzie na IC. Narazie jest 208künia;) Wtryski z Bex. Kat off, Dolot grzyebk , wydech przelot na dwóch  końcówkach,, świece irydowe . Ale jak padnie turbo to będzie hybryda i dobrze mieć IC tak do 250 ;) pozdro .

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie czy taki intercooler się nadaje: http://allegro.pl/intercooler-chlodnica-fmic-550x180x65mm-i7095986796.html

Czy nie ma sensu patrzeć na takie tanie intercoolery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jaki masz zderzak . Ale belkę i tak trzeba podciąć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

180 nie zmieści się pod belką?? Bardziej chodziło mi o jakość tego intercoolera za 300zł czy będzie dobrze chłodził.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.06.2018 o 11:27, Vexart napisał:

180 nie zmieści się pod belką?? Bardziej chodziło mi o jakość tego intercoolera za 300zł czy będzie dobrze chłodził.

wszyscy chyba mają te same opisy i podobne zdjęcia czy turboworks czy fmic czy aliexpress :D
Pytanie czy faktycznie są różnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wszystko to samo i zastanawia mnie to czy to nie jest jakiś badziew. I czy da się zamontować bez cięcia belki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam kilka pytan odnosnie montazu ic w 1.8t . Bede montowal ic 550/180/65 . Silnik jaki mam to bfb 163 konie i pytanie czy w ogole z tego turbo i wtryskow da sie wyjsc na 200km ( taka umowna granica chodzi mi mniej wiecej w te okolice zeby jakos to szlo ) drugie pytanie czy ic ma wyjscie 57 mm robic caly uklad na rurach 57mm? Flansze pod map sensor kupie . Znajomy pospawa mi to tigiem wszystko tylko musze pomierzyc. Jezeli rura ma 57mm to na nia wchodzi sylikon 57mm? Da sie go tak naciagnac bo chcialbym to zamowic i nie wiem czy jezeli rury 57mm czy laczniki musza byc troche wieksze czy takie same zachowuje sie to jak zwykle weze czy jest bardzo twarde? I najwazniejsze czym wyrabia sie koncowki rur zeby zrobic takie zgrubienie by to wszystko sie trzymalo i nie zsowalo? Moze jest ktos z okolic nowego sacza co takie cos montowal i bylby w stanie dac kilka porad ? Poniewaz chcialbym zeby bylo to zrobione tak jak ma byc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, tokarz144 napisał:

Witam mam kilka pytan odnosnie montazu ic w 1.8t . Bede montowal ic 550/180/65 . Silnik jaki mam to bfb 163 konie i pytanie czy w ogole z tego turbo i wtryskow da sie wyjsc na 200km ( taka umowna granica chodzi mi mniej wiecej w te okolice zeby jakos to szlo ) drugie pytanie czy ic ma wyjscie 57 mm robic caly uklad na rurach 57mm? Flansze pod map sensor kupie . Znajomy pospawa mi to tigiem wszystko tylko musze pomierzyc. Jezeli rura ma 57mm to na nia wchodzi sylikon 57mm? Da sie go tak naciagnac bo chcialbym to zamowic i nie wiem czy jezeli rury 57mm czy laczniki musza byc troche wieksze czy takie same zachowuje sie to jak zwykle weze czy jest bardzo twarde? I najwazniejsze czym wyrabia sie koncowki rur zeby zrobic takie zgrubienie by to wszystko sie trzymalo i nie zsowalo? Moze jest ktos z okolic nowego sacza co takie cos montowal i bylby w stanie dac kilka porad ? Poniewaz chcialbym zeby bylo to zrobione tak jak ma byc. 

Turbo ogarnie, wtryski nie. Szukaj wtryskow z saaba 2.3T (ok 150-200 zl za komplet razem z listwa wtryskowa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje podnieść moc do 280-290 KM o jakich wymiarach szukać ic ? Czy zanim zrobię program (sukcesywna wymiana sprzętu pod tą moc) mogę założyć ic i jeździć bez obaw ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...