Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż FMIC do 1.8T


Booster

Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, shogu napisał:

Zrobilem tak jak @szpakuziom, w przyszlym tygodniu bede montowal zobaczymy jak to bedzie pasowalo :)

Daj znaka po montażu czy były jakieś problemy  z rurkami.

Sam montujesz? czy oddajesz gdzieś na montaż ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede zakladal ze znajmoym u niego na  warsztacie po godzinach :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, shogu napisał:

Bede zakladal ze znajmoym u niego na  warsztacie po godzinach :) 

Co prawda BFB może się troche różnić do AVJ względem montażu ale mimo to daj znać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pacjent 1.8 T bex 190 km

Po wystawieniu downpipe zamiast kata i wciśnięcie takiego fmica na seryjnym turbo i wtryskach ile może wypluc po programie?  250?  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okolice 230 jak silnik i osprzęt zdrowy. Na 250 to hybryda i większe wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na seryjnych wtryskach bedzie ciezko 220km przekroczyc. Zaloz 370cc i wtedy mozna o 230 km rozmawiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm dziwne. Na podstawowym osprzętecie wyrzyga 220 a zeby zrobic 230 to trzeba wstawic dp fmic i wtryski :D f*ck logic

No ale pewnie tak jest jak mówicie. Dzieki za podpowiedź 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co w tym dziwnego? 220-230 to granica w której wtryski i turbo już zaczynają niedomagać. Dlatego do tzw. stage1 robisz na np. bexie tylko mapę (bo ma dsmica, lepsze wtryski i k03s) wszystko powyżej 220-230 wymaga większej inwestycji

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A poza tym nie wiem po co wstawiac w bexie fmica do 230 km... Przeciez i tak jest tam dsmic. U mnie jest 240km i dsmic sobie radzi bez problemu.

Wtryski z bexa koncza sie zaraz powyzej 220km i nie ma od tego wyjatku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.ja w bexie na seryjnych coolerach mam 301 km i 411nm. Ale przymierzam się do montażu centralnego.bo jak jest 20 stopni z plusem to auto nie jedzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwię się, że jakiś tuner zgodził się robić program pod taką moc na seryjnym dsmic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem u kilku osob ze na 250 km dsmic sobie calkiem niezle radzi, ale gdzie na 300... Niebezpieczna glupota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.04.2019 o 11:29, Marciol napisał:

@szpakuziom czyli sam fmic z fmic.pl? a orurowanie z turboworks? i pasuje bez specjalnego rezania? (poza belka :D)

Pisałem z BaqGarage mailowo, mają kompletny zestaw fmic 180 + orurowanie jakoś 1400 chyba, i z tego co pytałem to pasuje p&p nikt problemów nie miał, jeśli chodzi o rurki.

U siebie jescze nic nie robiłem ale chyba się zdecyduje na ten zestaw skoro tak.

 Ogólnie polecam zrobić tak, żeby kupić osobno, no bo masz wszystkie rurki, z gniazdem na czujnik doładowania itd. Nie wiem dokładnie jak to pasuję, ale na pewno będzie lepiej :) z montażem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

19 godzin temu, 3r4 napisał:

a co w tym dziwnego? 220-230 to granica w której wtryski i turbo już zaczynają niedomagać. Dlatego do tzw. stage1 robisz na np. bexie tylko mapę (bo ma dsmica, lepsze wtryski i k03s) wszystko powyżej 220-230 wymaga większej inwestycji

Czyli do 220km e bexie wystarczy zrobić mapę i pociągnie?  Nie będzie jakiejś ostrej żyły?  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bedzie. U mnie w bexie po samej mapie bylo 220 km i 324 nm i to sa normalne wartosci. Na 230 km potrzeba dodatkowo dp i wtryski 370cc.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, TomOskroba napisał:

 

Czyli do 220km e bexie wystarczy zrobić mapę i pociągnie?  Nie będzie jakiejś ostrej żyły?  ;)

Kupuj wtryski z saaba , ugrasz ładniejszy moment. 150-200zł to nie majątek.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.04.2019 o 12:09, TomOskroba napisał:

Hmm dziwne. Na podstawowym osprzętecie wyrzyga 220 a zeby zrobic 230 to trzeba wstawic dp fmic i wtryski :D f*ck logic

No ale pewnie tak jest jak mówicie. Dzieki za podpowiedź 

Tu chodzi o temperaturę.  W zimne dni pojedziesz i nic się nie będzie działo , a w upalne dni silnik klęknie i jechać nie będzie.  Dlatego wstawia się duży centralny icek.?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bartez90 napisał:

Nie bedzie. U mnie w bexie po samej mapie bylo 220 km i 324 nm i to sa normalne wartosci. Na 230 km potrzeba dodatkowo dp i wtryski 370cc.

na seryjnym katalizatorze 220 Ci wyszlo ? u mnie wyszlo okolice 215 na wtryskach i turbinie z bexa ale kat pewnie mam zawalony juz.

@shogu i @ponczo FMIC wstawiony już ?

Edytowane przez Lukasz Stanislawczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Lukasz Stanislawczyk napisał:

na seryjnym katalizatorze 220 Ci wyszlo ? u mnie wyszlo okolice 215 na wtryskach i turbinie z bexa ale kat pewnie mam zawalony juz.

@shogu i @ponczo FMIC wstawiony już ?

Tak, na seryjnym kacie i wtryskach z bexa. Potem po wstawieniu dp i wtryskow 370cc wyplul 239 km ale silnik i osprzet w bardzo dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...