aw59 0 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Mam do Was pytanko kochani, mianowicie czy ktoś z Was wymieniał rozrząd czyli pasek rozrządu rolki i to wszystko co jest związane z tą operacją? Mianowicie chodzi o silnik 1,9 TDI 110 KM kod silnika AFN. Mam ochotę zabrać się za wymianę ale potrzebuję dokładnej instrukcji demontażu. Ewentualnie czy ktoś z Was polecił by mi takiego fachowca, który zrobi to naprawdę dobrze za przyzwoitą cenę. Ponadto chciałem wiedzieć jakiej firmy pasek rozrządu, rolke i napinacz kupić i jakią cenię moge zapłacić za te części? Proszę napiszcie coś na ten temat. Pozdrawiam :> andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Wszyściutko wielokrotnie opisywane na forum, poświęć godzinkę i będziesz miał jasność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Witam kolege. Więc tak wymiana nie jest aż tak skomplikowana chyba, że posiadasz w swoim aucie klime wtedy pojawia się problem długości węzy czy są na tyle długie, że wystarczy ich na odciągniecie żeby dojść do rozrządu. Ja w swoim autku poradziłem sobie bez spuszczania gazu z klimy. Standardowo jak w każdym tdiku musisz wyciągnąć przód auta zderzak itp wszystko jest bardzo ładnie opisane w książce sam naprawiam :> oczywiście trzeba mieć trochę pojęcia o rozrządzie bo coś spieprzyć to nie sztuka Ja osobiście dałem 250zł za wymianę po znajomości a części no niestety już nie pamiętam ale coś kolo 500zł komplet rolek i paska i pompa wody. Chyba, że wolisz odstawić auto do serwisu wtedy z wymianą 1500zł chcą Widzę, że jesteś ze śląska wiec mogę polecić ci FHU AUTO-DANECKI z Piekar Śląskich zajmuje się tylko grupa wolswagena i okres oczekiwania jest kolo tygodnia ale warto tam pojechać, zna się na rzeczy. Niestety dla członków fanklubu audi nie ma jeszcze zniżek Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STO_PROCENT 0 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 witam kolego ja juz temat rozrządu mam juz za sobą a właściwie w trakcie gdyz moja audi stoi właśnie w serwisie co do cześci to ja wymieniłem :pasek rozrządu, pasek napędzający alternator , pasek klimy, rolke prowadząca i napinającą , mechanik kazał mi jeszcze kupic śrubę na koło pasowe , śruby do rolek i podkładkę zapłaciłem za nie około 350 zł to tego 170 za serwis = 470 zł i spokój na 60.000 km pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michallo33 0 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 pasek najlepiej kup CONTI i rolki, napinacze EVR lub SKF to bedziesz mial jak orginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aw59 0 Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Dzięki kolego a co do części to odezwę się na gg do zobaczenia [br]Dopisany: Luty 14, 2008, 10:14:41 _________________________________________________Dzięki za informacje nad Piekarami się zastanowię ale jak mówisz że jest tam fachman to pewnie warto do zobaczenia cześć [br]Dopisany: Luty 14, 2008, 10:16:54 _________________________________________________To naprawdę tanio porównując warsztaty które robią to za różną cenę nie mówiąc o autoryzowanych servisach dzięki za info do zobaczenia [br]Dopisany: Luty 14, 2008, 10:18:56 _________________________________________________Szukałem na forum ale na razie nie znalazłem trochę brakło mi cierpliwości i czasu dlatego wstrzeliłem temat do zobaczenia ma forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gigiindahouse 0 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Mnie też to czeka... z wymiana oleju filtrów i paska wyjdzie mnie gdzieś miedzy 800-900zł. No ale mus to mus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mav3rick_17 0 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=134.msg1385#msg1385 Powinno rozwiac wszelkie watpliwosci.A jezeli nie to masz jeszcze to: Danisz_ napisal: 028 109 119p - pas rorządu, 028 109 243f - rolka, 028 109 244 - rolka 2, 06b 260 849a - pas klimy, 058 260 511 - rolka klimy, 028 903 137ar - pas alternatora, 028 903 315m - napinacz alternatora, w sklepie około 500 - 600 zyla, roboty trochę jest - więc zależy od mechanika, ale trzeba zwalić cały przód. Mojemu fachowcowi zajęło to około 3 godziny - właściwie było ich dwóch. Zapłaciłem 150 zyli. Pompy wody nie musisz wymieniać bo kręci się na pasku alternatora i można w każdej chwili wymienić. Pasek polecam Gates, rolki Lemforder, Ina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Ja bym jednak polecił paski Conti , z tą pompą w każdej chwili - nie tak bardzo bo trzeba znowu przód drzeć, lepiej zrobić za jednym zamachem i spokój. Pompa co do całości to już mała kasa, robocizna droższa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 ile razy mozna pisac o tym samym ... wszsystko bylo [opcja SZUKAJ] zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aw59 0 Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Dzięki prawdopodobnie skorzystam z Twojej rady i wybiore sie do Piekar bo to nie tak daleko Jeszcze raz dzięki Andrzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi