raf79 0 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 witam kolegów forumowiczów Siedzę czytam i czytam na temat zaworu egr i nie mogę znaleść jak sprawdzić w moim autku owy zawór gdyż do 2000 obr pedał gazu jakby w ogóle nie reagował a auto jest bardzo zamulone Wyczytałem żeby ściągnąć gumowy wężyk i zaślepić ,tylko że ja w moim silniczku nie mogę go znaleść. W ogóle w moim a4 b7 1.9 tdi jest chyba inny gdyż nie ma gruszki z wężykiem (może się mylę) jak w b5 czy b6. Stąd moje pytanie czy w ogóle mogę sam sprawdzić ten mój egr? Czy nie ma fizycznej możliwości w b7? jeśli jest to bardzo proszę o instrukcje krok po kroku jak go sprawdzić,może jakieś fotki Będę bardzo wdzięczny i proszę o pomoc z góry dziękuję [mod]Czy masz trudności z prawidłowym wstawieniem prefix-u gdy pytasz o konkretny silnik!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrol 0 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 W silniku BKE jest już elektryczny EGR.Wystarczy wyjąć z niego kostkę i już.Tylko będzie wywalało błąd "check" na desce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Moze masz cos takiego? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=209955.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Moze masz cos takiego? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=209955.0 ależ to jest również podciśnieniowy EGR a jedynie elektrycznie sterowana jest klapa gasząca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 ależ to jest również podciśnieniowy EGR a jedynie elektrycznie sterowana jest klapa gasząca. dokladnie. raf79 - zrób logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf79 0 Opublikowano 15 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 witam kolegów dzięki bardzo egr mam jednak ok winą było zapieczenie kierownicy turbiny którą oddałem do regeneracji Teraz autko śmiga jak... bez żadnego zamulania Temat do zamknięcia Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się