[ASN B6] Wywalenie kata

    18 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam co się stanie jak wywale katy i zastapię Strumienica w obudowie katalizatora x2 czy zaswieci się check i auto bedzię więcej paliło lub coś innego jakieś rady :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam co się stanie jak wywale katy i zastapię Strumienica w obudowie katalizatora x2 czy zaswieci się check i auto bedzię więcej paliło lub coś innego jakieś rady :)

    jak do sondy nie będą dochodzić spaliny i nie nagrzeją sond-check na pewno wyskoczy :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    to co zrobić zeby było dobrze z tym check-iem

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nic sie nie stanie wstawisz strumienice

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam!

    Właśnie zakupiłem audi z takim motorem :) I pali się check błąd katalizatora :) Czy da się z tym jeździć czy co zrobić??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W moim 1.8t tez wyskakiwał błąd o zbyt małej wydajności katalizatora i go wywaliłem a w jego miejsce wskoczył DP, Rogal wyłączył mi te sonde programowo.

    W 3.0 nie jestem pewien, ale z tego co się dowiadywałem to druga sonda służy tylko do ogarniania wydajności kata i nie podaje żadnych informacji do ecu które zmieniają pracę silnika.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja jeździłem z check'iem jakiś czas i nic dziwnego ogólnie z samochodem się nie działo. Po wkręceniu tulejek zaczęły się dziać dziwne rzeczy - w VAGu błędy związane z korekcją długoterminową. Wyłączenie tych sond w ECU załatwiło sprawę na amen :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    witam co się stanie jak wywale katy i zastapię Strumienica w obudowie katalizatora x2 czy zaswieci się check i auto bedzię więcej paliło lub coś innego jakieś rady :)

    musisz usunąc sondy za katami w ECU

    jeżeli tego nie zrobisz bedzie "check" i większe zuzycie paliwa

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam,

    kupiłem A4 99r. z silnikiem benzynowym 1,6. Auto miało wyciągnięty katalizator, wczoraj odebrałem auto od mechanika po wymianie rozrządu i włożeniu strumiennicy. Z komina kopci jak z starego jelcza. Silnik pracuje normlanie, nie stracił na mocy pali jak do tej pory także rozrząd raczej jest dobrze ustawiony, tylko skad to kopcenie? Czy przyczyną może być nowa strumiennica która musi się "przepalić"?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    niestety, to jest efekt wyciecia kata

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    czy po wycięciu katalizatora z 1.8T tez będzie kopcił? oglądałem parę filmików na youtube gdzie mieli rurę przelotowa zamiast katalizatora i przy gazowaniu nie było tego objawu.

    co do wyłączania sondy lambda , robi to sie Vagiem? czy inaczej ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    druga sonde moze wyłaczyc Ci tylko jakic tuner

    programowo w ECU, przy okazji warto zrobic mocnieszjy program

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W 1.8t jesli wszystko jest sprawne, to nie powinien kopcic, powino sie.troche polepszyc ze wzgledu na lepszy przeplyw spalin zaraz za turbem, dzis sam wsadzilem dp u siebie i jest ok, 1.5h roboty, tylko troche bardziej smierdzi z wydechu :P

    Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    niestety, to jest efekt wyciecia kata

    mechanik powiedzial ze kat juz byl wybity i byla pusta rura, albo on mi nasciemnial albo rzeczywiście tak jest. I jeszcze jest sprawa tego typu ze auto jak jest zimne prawie nie kopci, gorzej jak sie dobrze zagrzeje.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Przy 1.8T wystarczy wsadzić oszukiwasz. Z 3.0 nie zawsze chce to współgrać tak fajnie i wtedy pozostaje tylko programowe wyłączenie drugiej sondy.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dobrze ze powstal taki watek bo teraz sam juz nie wiem hmmm wywalic kata czy nie ....

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy