Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowicjusz - wątek powitalny


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 415.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Cuber

    29931

  • PABLO

    22468

  • wrclaguna

    21717

  • Wihajster

    19996

Top użytkownicy w tym temacie

Jestem nowy więc chylę czoło. Posiadacz Audi A4 B5 ADR 1.8 125 PS 1997r. Po wymianie sprzęgła i dwumasowego koła zamachowego, kolejno SACHS'a i LUK'a. Do wymiany zawiecho przód, rozrząd (na dniach), tarcze-klocki, przeguby zewn.

Od 2009 roku zrobiłem 31000 km, przyszedł czas na leczenie. Postanowiłem nie sprzedawać a zainwestować na najbliższe 5 lat bo autko odpowiada mi w każdym calu. Nie chcę nowinek tech. bo gustuję w starszych samochodach.

Mam nadzieję, że to pierwsze forum motoryzacyjne na którym się zalogowałem przyniesie mi a zarazem wam wiele pożytku.

Wkrótce poznamy się bliżej. Pozdrawiam :)

DSC07793_crr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P5037164.jpg

Witam, mam na imię Angelika, mieszkam w UK (Stratford nad Avonem) i jestem właścicielką Audi A4 b5 1.6 1998 (na potrzeby rejestracji na forum dowiedziałam się że moje srebrne autko ma silnik AHL1.6 100PS :wink4:) Ponieważ mój facet uważa że auto jest dla niego a nie on dla auta i z każdą bzdurką leci do mechanika...Uznałam że należy wziąć sprawy w swoje ręce i troszkę się podszkolić...stąd moja obecność na forum...a że kilka napraw mamy za sobą - chętnie podzielę się już nabytą wiedzą. Pozdrawiam

Angelika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,nie posiadam jeszcze Audi ale poszukuję w chwili obecnej A4 B6 i liczę na waszą pomoc w wyborze autka

Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie szanownych kolegów.

No to może i ja nieco się pochwalę swoim autkiem;)

Czarne AUDI A4 Kombi rok 2004 z najlepszym silnikiem 1.9TDI, oryginalne 18" felgi od AUDI RS, opony TOYO 225/40/18. Autko posiada światła ksenony + LED do jazdy w dzień, z tyłu diodowe światła przyciemniane, przyciemniane szybki itd...

Tyle o nadwoziu TERAZ troszkę o sercu auta i podzespołach :))

auto o mocy 200km :) jak to zrobione ?

- zmieniona turbina o większej wydajności na podzespołach firmy ARL (NIE DO ZAJEŻDŻENIA)

197 koni hamowane 410 nM przy niskich obrotach

turbo 5000zł

drążki 1600zł

tein zawiecha gwint 4,500zł

intercooler 1850zł

nieco inne sprzęgło :) 2800zł

mapy strojenia 1500zł

wymiana wału napędowego wraz z osprzętem ( takiego nie do zajechania i żeby dał radę ) 8000zł

hamulce od AUDI S4 2000zł

Max wyciągniete 220km choć teraz jest ustawione wszystko jak najoptymalniej dla trwałości turbiny.

Na koniec dwa słowa o właściwościach jezdnych tego auta:

- przyjemności jazdy tym samochodem nie da się opisać

- przyspieszenia wgniatającego w fotel nie da się opisać

- właściwości jezdnych czyli poruszania się po asfalcie jak przyklejonym nie da się opisać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...