Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Rozrząd, łańcuch czy pasek ?


maxus24

Rekomendowane odpowiedzi

rozrząd (pasek już ze wszystkim i pompa) w granicach 300 złotych. Robocizna zależy od mechanika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300 zł a co to za badziew powiedz mi kolego ?? chińszczyzna jakaś ?? [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 13:46_________________________________________________A napinacz hudrauliczny który lubi pociec to brałeś pod uwage ?? Bo chyba nie, a rozdząd to nie zabawka tylko robić to robić raz a konkretnie a nie ze by zaraz znów to rozbierać i koszta robić sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1300 zł to bardzo duzo i ktoś z Ciebie rżnie dobrze. [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 14:27_________________________________________________Jeśli jesteś zainteresowany zakupem to zapraszam cię na provi do mnie i wszystko Ci powiem co i ile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300 zł a co to za badziew powiedz mi kolego ?? chińszczyzna jakaś ?? [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 13:46_________________________________________________A napinacz hudrauliczny który lubi pociec to brałeś pod uwage ?? Bo chyba nie, a rozdząd to nie zabawka tylko robić to robić raz a konkretnie a nie ze by zaraz znów to rozbierać i koszta robić sobie.

nie pamiętam już firmy, mechanik skądś zamawiał, akurat to było do Passata ale to ten sam silnik. W każdym razie firma to na pewno nie MAXGEAR :> zestaw obejmował:

- pasek

- rolke

- właśnie ten napinacz hydrauliczny

- pompe wody i coś jeszcze

wyszło coś koło 300 zł + robocizna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem pod wrażeniem tej ceny, bo pracuje w firmie z częsciami i jedyne co w takiej cenie możnakupić to dziadostwo jakies,

a tak po za to pominięty jest jeden element

Pasek to -raz

Rolka prowadzącą - to dwa

Rolka napinająca -to trzy

NApinacz hydrauliczny -to cztery ( nie zawsze wymienia się ale warto sprawdzić czy sie nie poci jeśli koszt nie wielki zalecam wymianę bo później znów trzeba rwać rozrzą a nikt tego za darmo nie zrobi)

Pompa Wody -to pięć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kolego naprawdę, ja się nie zajmuje tym - po prosto odstawiliśmy auto i na tyle był rachunek za części :) Mechanik wspomniał tylko o tym że nie będzie to szit pokroju maxgear itd

a tak po za to pominięty jest jeden element

właśnie napisałem że coś tam jeszcze było na fakturze, tylko nie pamiętałem co.

A jaki jest koszt u Ciebie i na jakich częściach?

Tak czy siak 1300 zł to dużo za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na podzespołach m.in Ruville, bądz INA - luk pompa powiedzmy DOLZ bądz Ruville Metelli pasek Contitech Deyco ale koszt 1300 zł to za***iście duzo. ktoś się ceni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Po przeczytaniu tego postu zainteresowałam się tematem napinacza hydraulicznego ma ktoś jakiś rysuneczek lub nr częsci, bo u mnie podczas wymiany rozrządu pewnie nie był wymieniany ten napinacz chyba że jest w zestawie naprawczym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wlasnie jestem po wymianie rozrzadu w swoim 2.0 ALT.

Czesci firmy INA,pasek chyba Dayco.

-Pompa wody

-pasek

-rolka napinajaca

-napinacz hydrauliczny

Komplet rozrzadu jak sie nalezy.

Same czesci cos ok 700zl + do tego zobocizna.

Mnie moj mechanik za robocizne (wymiana rozrzadu,komplet kolckow hamulcowych,wymiana uszczelki pod klawiatura,wymiana jakiegos tam oringu,wymiana pompy paliwa) koszt robocizny 300zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silniku ALT jest i pasek i łańcuch :naughty: Po 120 tys. (zalecane często co 90tys) należy wymienić pasek, rolkę, napinacz i pompę wodną. Cena za części u mnie w mieście(GATES, INA, SKF) ok. 400zł. Napinacz hydrauliczny (tłumik drgań) należy sprawdzić i niekoniecznie od razu wymieniać. Z tym że jak napisałem jest i łańcuch. A znajduje się on pod pokrywą głowicy. Rozrząd paskiem jest przekazywany na wałek zaworów wydechowych a z niego poprzez łańcuch i wariator znajdujący się pod pokrywą głowicy przekazywany jest na drugi wałek zaworów ssących. Łańcuch wraz z napinaczem należy wymienić gdy hałasuje.

Jeśli chodzi o wymianę paska jest prosta, problem w tym że trzeba zrzucać cały przód z chłodnicami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem w tym że trzeba zrzucać cały przód z chłodnicami.

Ale mi problem . 30 min max . A później silnik jak na stole , dostęp idealny , a nie przeciskać się miedzy buda a silnikiem . Ja tam wole rozebrać przód niż kaleczyć ręce i ściągać poduszki silnika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie trzeba wyrzucac, popuszczasz na srubach i odchylasz wystarczajado duzo aby caly rozrzad bez problemu wymienic :D i nic tez nie trzeba sobie kaleczyc:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja płaciłem 1200zł za rozrząd + nowy płyn chłodnicy ori + pasek wielorowkowy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...