Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Auto nie odpala


endriuu

Rekomendowane odpowiedzi

Pany - kumpel ma takie auto jak my - ADR `95. Kilka dni temu telefon - auto nie odpala - kręci ale nie odpala, albo odpali i zaraz gasnie. Podlaczylem do VAGa i pokazal nastepujace blędy:

4 Faults Found:

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

P1328 - 35-10 - - - Intermittent

a to błedy z tego samego silnika sprzed pol roku (silnik na tych bledach pracowal bez zarzutu):

3 Faults Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

P1328 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

Czy sonda lambda moze dawac efekt nieodpalania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tez tak mysle, ze to nie sonda. Sonda nie bierze udziału w pracy silnika gdy jest zimna. Musi osiągnąć temperaturę około 800 stopni, a to trochę trwa. Rozruchem silnika rządzą inne prawa

A immo? zaznaczam ze kontrolka zapala sie po przekreceniu kluczyka i zaraz gasnie.

Co sprawdzć pany? Gdzie najlepiej sprawdzic czy paliwo podaje? na ktorym kroćcu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ten juz tez w ogole nie odpala. w tym watku kolega mial cykacza do wymiany:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=176501.0;all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o ten błąd:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

no to to jest immo. Miałem tak u siebie, po przeczyszczeniu problem znikł.

Ale skoro mówisz, żę kontrolka gaśnie, to nie mam pojęcia.

I o ile się nie mylę, to tylko ten błąd unieruchomi silnik.

A może ktoś ściągał immo i coś nawaliło. Lampka gaśnie, ale coś blikuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby spr. czy dostaje paliwo najlepiej odpiąć listwe albo poszczególne wtryski i zakręcić rozrusznikiem

można też się pokusić i sprawdzić czy świeczki są mokre po próbie rozruchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany - zaciagnelismy z kumplem auto do mechaniora. Ten nie moze znaleźć przyczyny - a wczesniej juz kumpel u niego robil sporo i w ciemię bity nie jest - podlaczal do kompa ale tam takie bledy jak i po moim podlaczeniu. Mowi o diagnostyce za 350 zl - wtedy ma sie wszystko wyjasnic co nawalilo. powiedzcie co to za diagnostyka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na moje wyczucie związane mechanikami to przypuszczam, że nie chodzi o żadną diagnostykę.

Sprawa jest prosta : trzeba szukać na piechotę bez żadnej tam super diagnostyki żeby auto normalnie odpaliło.

Są dwie możliwości : albo mechanik wie już co jest uszkodzone(może nawet jakaś drobna rzecz) i chce pozyskać łatwą kasę albo nie wie kompletnie nic i żeby to znaleźć musi stracić dużo czasu na szukanie i za to chce mieć zapłacone. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom tylko typ mowil o podlaczeniu do specjalistycznego urzadzenia. co to za urzadzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może KTS :polew:

a na poważnie nie wiem o co mu chodzi

jeszcze jedno jak skasujesz to te błędy cały czas wracają??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym szukał przyczyny w pompce paliwa . Miałem podobne problemy i jestem na etapie szukania pompki paliwa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym się z ciekawości umówił na tą super diagnostykę, żeby widzieć co za gusła będzie robił mechanik ale jak

się w tych rzeczach niezbyt orientujesz to i tak za nic zapłacicie kasę .

Najlepiej poszukać innego mechanika albo kogoś kumatego z Naszego forum z Waszej okolicy, co by spróbował pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może KTS :polew:

a na poważnie nie wiem o co mu chodzi

jeszcze jedno jak skasujesz to te błędy cały czas wracają??

wracają

Są dwie możliwości : albo mechanik wie już co jest uszkodzone(może nawet jakaś drobna rzecz) i chce pozyskać łatwą kasę albo nie wie kompletnie nic i żeby to znaleźć musi stracić dużo czasu na szukanie i za to chce mieć zapłacone. :gwizdanie:

haha - kumpel poszedl do niego i powiedzial co mysli o tej diagnostyce. tamten sie uspokoil i powiedzial, ze moze da rade cos z tym zrobic. i to chyba jednak immo bedzie. dziwnym trafen kontrolka zaczela migac u mechaniora - wczesniej sie to nie dzialo albo kumpel nie zauwazyl.

zdam relacje jutro co to bylo na 100%.[br]Dopisany: 08 Wrzesień 2011, 20:15_________________________________________________ok pany. czy jest mozliwosc aby padl sterownik w kompie i nalezy od nowa zakodowac kompa aby wspolgral z modulem immo przy kierownicy? teraz vag pokazuje blędy 17978 i 1177

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mialem podobny problem z odpaleniem po rozładowanym akumulatorze i dluzszym postoju i co sie okazalo ze wszystko ww. zostalo sprawdzone a na koniec odkrecilem przedow paliwa zasilajacy listwe i do butelki potem pokrecenie dwie sekundy rozrusznikiem. Po tej operacji wezyk powrocil na miejsce i ponownie rozruch i odpalil za pierwszym :shocked: Moze sie przyda powodzenia :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez miałem podobny problem z odpaleniem .. kręcił ale za nic nie chciał odpalić..co jeszcze bardziej śmiesznego to jeździłem Pol dnia podjechałem na 10 min do domu i juz nie odpalił.. okazało sie ze pompa paliwa padła.. wez właz do bagażnika i słuchaj czy po przekręcaniu kluczyka słychać pompę...i posprawdzaj czy wszędzie dochodzi prąd do przekaźnika itd. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok. to byla pompa. juz wymieniona. ale dziwnym trafem teraz dwa bledy sie pokazuja - 17978 i 1177. Odpala na chwile i gasnie takze immo trzeba zakodowac. oczywiscie kumpel nie zna PINu. prubujemy przez VAG K+CAC Commandera ale nie chche czytac blokow immo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...