lukaseq1 1 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Witam od dluzszego czasu zmagam sie z wyciekiem oleju, trudno zdiagnozowac wyciek. Zaczlo sie od egr ktory jest juz ok, teraz pompa vacum prawdopodobnie leje i po sladach widac ze uszczelka pod glowica puszcza olej, i mam pytanko z tym zwiazane, mechanik mowi ze uszczelka do roboty z tym ze niema zadnych innych objawow jak ten olej. Plynu nieubywa, oleju nieprzybywa, weze miękkie, auto pali od strzala, moc ok, pod korkiem zero mazi. Kurde jakie sa jeszcze tego objawy bo naprawde niewiejm co juz z tym robic. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis1 2 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 a nie leci z pod pokrywy zaworów?? bo to czasami wyglada jak z pod głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 lecialo. Ale to juz tez uszczelnione. Rece opadaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Wyczysc dokladnie silnik i obserwuj gdzie sie pokaze olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 no wlasnie drogi raz bede to robil i zobacze. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson 0 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 sprawdź ciśnienie na każdym z cylindrów i będziesz wiedział Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 kolego a jakie ma byc ? cisnienie sprawdze vag-iem tylko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Cisnienia na cylindrach nie sprawdzisz vag-iem,jest do tego inny przyzad,szkoda Ci sprawdzac cisnienia na cylindrach bo i tak nic nie pokaza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Witam od dluzszego czasu zmagam sie z wyciekiem oleju, trudno zdiagnozowac wyciek. Zaczlo sie od egr ktory jest juz ok, teraz pompa vacum prawdopodobnie leje i po sladach widac ze uszczelka pod glowica puszcza olej, a zidentyfikowales miejsce w ktorym pojawia sie olej? byc moze to olej napedowy, cieknacy z peknietej lub zle uszczelnionej tandempompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 narazie zakupilem nowa uszczelke do pompy vacu, jutro biore sie do roboty i zobaczymy efekt, juz bialej goraczki dostaje przez te auto[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 22:39_________________________________________________jak jest walnieta uszczelka pod glowica to zawsze sa jakies jej objawy typu oleju przybywa albo plynu ubywa czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 narazie zakupilem nowa uszczelke do pompy vacu, jutro biore sie do roboty i zobaczymy efekt, juz bialej goraczki dostaje przez te auto[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 22:39_________________________________________________jak jest walnieta uszczelka pod glowica to zawsze sa jakies jej objawy typu oleju przybywa albo plynu ubywa czy nie ? nie, moze ubywac oleju. ubywac plynu, moga byc przedmuchy miedzy cylindrami.. przyczyn ubytku oleju rowniez moze byc peknieta glowica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 pisze tutaj gdyz nie chce zasmiecac forum a mianowicie pisalem w innym temacie ze dziwnie smierdzi spalinami z mojego auta i tak sie zastanawiam ze moze to plyn chlodniczy sie jakos spala lub cos ale ponoc by kopcil na bialo czy cos a u mnie nie kopci poza tym majonezu z racji mieszajacego sie oleju z plynem w silniku nie ma. W zbiourniczku tez nie ma sladow oleju ale martwi mnie to ze ubywa bardzo powoli plynu chlodniczego i nie wiem co sie z nim dzieje. Tak sobie nawet pomyslalem ze moze gdzies plyn kapie z jakiegos weza na silnik i pod wplywem temperatury paruje i stad ten smrod i powolne ubywanie plynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Zobacz dokładnie czy nie masz wycieków z węży, następnie pojeździj trochę autem 120 - 130 km/h i zobacz czy nie ubyło płynu. Po jeździe sprawdź czy węże są twarde. Jak twarde, uszczelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 koledzy co to znaczy ze weze sa twarde ? przeciez one sa elastyczne i same z siebie sa twarde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Jak weze wodne bedziesz mial twarde to znaczy ze uszczelka pod glowica kwalifikuje sie do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 weze nie sa twarde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się