Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Jakie tarcze i klocki


CinekZip

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie ale zanim zapytam opiszę moją przygodę z hamulcami. Jeżdzę autem codziennie do pracy 12km w jedną stronę więc autko nie jest zastane, przyszły wakacje zatankowałem do pełna i w drogę po przejechaniu około 30 km zaczeło coś pukać tak jak by rura wydechowa o bude ale tylko w zakrętach więc jechałem dalej na prostych było ok (wytłumaczyłem to sobie zalaniem do pełna zbiornika, uznałem że może coś ten zbiornik obwisł od ciężaru i przy zakrętach dotyka o rure wydechowa) Przejechałem tak jeszcze około stu km aż zaczeło pukać cały czas, zatrzymałem się poruszałem wydechem i moja teoria legła w gruzach nic nie pukało. Znajdowałem się daleko od cywilizacji, więc powoli ruszyłem szukać jakiegoś warsztatu stukanie dochodziło ewidętnie z tyłu w pewnym momęcie myślałem że jest coś luznego typu śrubokręt we wnęce na koło zapasowe tak to brzmiało stosunkowo głośno. Jechałem tak i myślałem co to może być przeleciało mi przez głowę odklejenie się okładziny od klocka, zaciągnełem lekko ręczny i eureka przestało stukać wiedziałem już co jest los ( choć odgłos w żaden sposób nie wskazywał na hamulce, to było ewidentne tłuczenie o bude) W końcu znalazłem warsztat, opisuję problem mechanik potwierdza moją teorie, rozbiera hamulce z jednej strony klocki są ok druga strona też ok to znaczy obie strony do połowy zurzyte czyli ok. Mechanik pyta czy założyć nowe ja wiedząc, że napewno to problem hamulców zgadzam się on wymienia robię jazde próbną i jest wszystko ok. Mechanik mówi że pierwszy raz widzi takie coś ale jeśli pomogło to za klocki należy się 150 zł. Zapłaciłem i jeżdze tak do tej pory i wszystko jest ok. Zastanawiam się co może zurzywać się jeszcze oprucz klocków, prowadnice w zacisku? Miał ktoś może podobne jazdy? Ile kosztują całe nowe zaciski na tył? A4 B7 1,9 BRB 116 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba nie bardzo zpieczony tłoczek jakoś mi to nie pasuje, hamując coś by się zmieniło poza tym mechanik nic nie robił wymienił tylko klocki, no wiem wyrzsze klocki to cylinderek pracuje w innym miejscu ale i tak to mnie nie przekonuje, może coś innego przychodzi wam do głowy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , potrzebuje pomocy bo troche sie pogubiłem w odpowiedziach potrzebuje kupic tarcze klocki przod  tyl
wlepka EOA,7A2,4UE,6XC,5SL,5RU,1KD,J1U,1LB,1BE,3FA,5MG,7X1,4R4,FOA,8GU,0G1,0YG,OJH,TB3,3NZ,8BB,UQA,X3A,1N1,2ZQ,8Q1,9Q4,8Z5,D3X,7Q2,C3Z,7KO,4X3,2K1,3L5,4KC,3YO,4K4,5D1,1SA,OGG,Q1A,4GF  

Edytowane przez wpaczka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, wpaczka napisał:

witam , potrzebuje pomocy bo troche sie pogubiłem w odpowiedziach potrzebuje kupic tarcze klocki przod  tyl
wlepka EOA,7A2,4UE,6XC,5SL,5RU,1KD,J1U,1LB,1BE,3FA,5MG,7X1,4R4,FOA,8GU,0G1,0YG,OJH,TB3,3NZ,8BB,UQA,X3A,1N1,2ZQ,8Q1,9Q4,8Z5,D3X,7Q2,C3Z,7KO,4X3,2K1,3L5,4KC,3YO,4K4,5D1,1SA,OGG,Q1A,4GF  

Co to za auto ?

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, wpaczka napisał:

audi a4 b7 2.0 tdi 2005r sedan

 

288/245mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

również przymierzam się do wymiany hamulców, potrzebuje wymienić cały komplet - przód i tył tarcze oraz klocki. Czy po samym vinie podpowiecie mi co kupić, czy potrzebne zdjęcie z wlepki? Z tego co się orientuje to obecnie mam 288/245 i pytanie czy warto tam pchać coś większego? Motor to 1.8T BFB, auto z multilotkiem, rocznik 2005. Na samochodzie są felgi 17", które planowo mają zostać jako zimówki, możliwe że na wiosnę wlecą większe, ale chciałbym, aby hamulce nie kolidowały z tymi 17". Polecicie coś? Ferodo? VIN: WAUZZZ8E75A420032

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.01.2020 o 12:04, siemano napisał:

Hej,

również przymierzam się do wymiany hamulców, potrzebuje wymienić cały komplet - przód i tył tarcze oraz klocki. Czy po samym vinie podpowiecie mi co kupić, czy potrzebne zdjęcie z wlepki? Z tego co się orientuje to obecnie mam 288/245 i pytanie czy warto tam pchać coś większego? Motor to 1.8T BFB, auto z multilotkiem, rocznik 2005. Na samochodzie są felgi 17", które planowo mają zostać jako zimówki, możliwe że na wiosnę wlecą większe, ale chciałbym, aby hamulce nie kolidowały z tymi 17". Polecicie coś? Ferodo? VIN: WAUZZZ8E75A420032

 

u Ciebie jest 312/255

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam pytanie, według etki w moim audi powinny być tarcze 320 mm, ale jak zdjalem koło i zmierzyłem tarcze, to wyszło, że mają one 312 mm. No to sprawdzilem jaki jest zacisk dla 312 i nie wygląda tak jak mój. I teraz pytanie, ryzykować i kupić 320 jak jest w etce, czy kupić 312 tak jak mam zamontowane? Zdrugiej strony nie jestem pewien czy 320 się zmieści przez zaciski. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Sebax88x napisał:

Cześć, mam pytanie, według etki w moim audi powinny być tarcze 320 mm, ale jak zdjalem koło i zmierzyłem tarcze, to wyszło, że mają one 312 mm. No to sprawdzilem jaki jest zacisk dla 312 i nie wygląda tak jak mój. I teraz pytanie, ryzykować i kupić 320 jak jest w etce, czy kupić 312 tak jak mam zamontowane? Zdrugiej strony nie jestem pewien czy 320 się zmieści przez zaciski. 

Powinno być 320/288 mm

Zrób zdjęcia zaciskow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się coś takiego cyknąć. Jak trzeba będzie to w weekend zdejmę koło i zrobię zdjecie całości.

IMG_20220722_071113.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...