Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Nie mam pojęcia co tam mogło paść, ale pewnie nie w skrzyni, a w np wybieraku czy też w innym elemencie blokującym. Akurat P, jako jedyne jest blokowane, by np nie przekręconym zapłonie go nie włączyć czy też żeby go nie wrzucić podczas jazdy.

no wlasnie gdzie ta blokada jest realizowana? w skrzni czy w wybieraku?

VCDS nie pokazuje błędów? Np. właśnie samego mechanizmu zmiany biegów?

Co z awaryjnym przełączaniem trybów (instrukcja)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No liftowe są są mniejsze, składają się pod ukosem w górę, poza tym maja inny kształt kierunkowskazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No liftowe są są mniejsze, składają się pod ukosem w górę, poza tym maja inny kształt kierunkowskazu.

i jeszcze u góry na obudowie jest taki rowek w polifcie

13056f903dec13d1fce858c4e8d437f5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciach z allegro jednak ten rowek więcej mówi niż sposób składania czy kierunek :)

Dzięki za info.


A i jeszcze jedno, 10pin to obowiązkowe składanie, nie ma luster które mają 10pin i nie są składane?

Edytowane przez JawoR36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat składanych lusterek opisane jest tu.....ze szczególami :)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/245599-montaz-skladanych-i-podgrzewanych-lusterek/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Część ze spinką w pozycji pośrodku tj. między zamkniętym a otwartym, wtedy śrubokrętem płaskim i cienkim naciągamy za ten języczek do dołu, jeśli się podniesie to z drugiej strony jest dostęp i dopychamy palcem, na koniec ostrożnie wsadzamy kołek plastikowy w spinkę do połowy.

Jakimś cudem zaradziłem ;D Dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia co tam mogło paść, ale pewnie nie w skrzyni, a w np wybieraku czy też w innym elemencie blokującym. Akurat P, jako jedyne jest blokowane, by np nie przekręconym zapłonie go nie włączyć czy też żeby go nie wrzucić podczas jazdy.

no wlasnie gdzie ta blokada jest realizowana? w skrzni czy w wybieraku?

VCDS nie pokazuje błędów? Np. właśnie samego mechanizmu zmiany biegów?

Co z awaryjnym przełączaniem trybów (instrukcja)?

nie, zero bledow.

biegi sie zmieniaja bez problemu. tylko na P nie moglem przelaczyc jakby cos blokowalo drazek

Edytowane przez Yoghurt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poliftowy ma chromową obwódkę. Styki ma te same. Pasuje bez problemu.

Pokaż jakąś fotkę, bo coś nie moge znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...