Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Really? Wyciągnięcie kratki halogena i odkręcenie 2 torxów jak mówi instrukcja, gdzie masz swobodny dostęp do lampy jest bardziej pracochłonne niż grzebanie przez dziurkę między kołem i nadkolem? :grin::oklasky:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Dziurkę? Na skręconych kołach jest multum przestrzeni.

I też wystarczy wykręcić dwie śrubki.

Jak widać zaślepka halogenu stawia opór, a przy tej wersji nie trzeba się z niczym siłować.

Edytowane przez komoornik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziurkę? Na skręconych kołach jest multum przestrzeni.

I też wystarczy wykręcić dwie śrubki.

Jak widać zaślepka halogenu stawia opór, a przy tej wersji nie trzeba się z niczym siłować.

Hmm, to ja nawet nie wiedzialem, ze w instrukcji jest ten drugi sposob niz wyciagniecie zarowki od nadkola :D

Dla mnie bardzo dobry sposob jest ten od nadkola, wygodny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia
składam Wszystkim serdeczne życzenia
wszelkiej pomyślności, niepowtarzalnej atmosfery,
ciepła oraz obfitości wszelkich dóbr.
Niech radość i pokój Świąt Bożego Narodzenia,
poczucie prywatnego i zawodowego spełnienia
towarzyszą wszystkim Moim znajomym przez cały Nowy Rok.
Pozdrawiam wszystkich Fanów AUDI :hi:



A4_KLUB_2013.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziurkę? Na skręconych kołach jest multum przestrzeni.

I też wystarczy wykręcić dwie śrubki.

Jak widać zaślepka halogenu stawia opór, a przy tej wersji nie trzeba się z niczym siłować.

Albo zjadłem za slabe sniadanie albo u mnie kratka siedzi tak mocno. Po chwili silowania z wyrywaniem kratki przeszedłem do wariantu z odkreceniem oslony blotnika. I ten wariant polecam [emoji106] Caly ten sposób wraz z wymianą zarwoki to ok 2-3min na strone [emoji123]

Efekt to nowe żarówki xtec 4300k

Pierwsza na pokladzie po stronie lewej

post-2893-1482588248,6433_thumb.jpg

Bixenon vs stara ori zarowka Osram

post-2893-1482588314,5175_thumb.jpg

Bixenon vs nowa zarowka xtec

post-2893-1482588391,7476_thumb.jpg

Efekt koncowy

post-2893-1482588468,2503_thumb.jpg

Edytowane przez ArkadiuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy Wasze dwu litrowe klekoty przy obecnych temp zewnetrznych tez sie nie dogrzewaja do 90 stopni na blacie? Gdy bylo cieplej 90 osiagal normalnie, teraz po przejechaniu ~30km nie ma 90* ... Auto 13 rok, przebiegu zaledwie 40k - czyzby termostat byl juz padniety ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy Wasze dwu litrowe klekoty przy obecnych temp zewnetrznych tez sie nie dogrzewaja do 90 stopni na blacie? Gdy bylo cieplej 90 osiagal normalnie, teraz po przejechaniu ~30km nie ma 90* ... Auto 13 rok, przebiegu zaledwie 40k - czyzby termostat byl juz padniety ?

q3 mojego wujka jak i tiguan drugiego ma te problemy ale w ASO mówią ze to nie problem dla tych silników
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy Wasze dwu litrowe klekoty przy obecnych temp zewnetrznych tez sie nie dogrzewaja do 90 stopni na blacie? Gdy bylo cieplej 90 osiagal normalnie, teraz po przejechaniu ~30km nie ma 90* ... Auto 13 rok, przebiegu zaledwie 40k - czyzby termostat byl juz padniety ?

q3 mojego wujka jak i tiguan drugiego ma te problemy ale w ASO mówią ze to nie problem dla tych silników

To samo u mnie w CAGA, podobno norma w 2.0 TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy Wasze dwu litrowe klekoty przy obecnych temp zewnetrznych tez sie nie dogrzewaja do 90 stopni na blacie? Gdy bylo cieplej 90 osiagal normalnie, teraz po przejechaniu ~30km nie ma 90* ... Auto 13 rok, przebiegu zaledwie 40k - czyzby termostat byl juz padniety ?

Za ostrożnie jeździsz. Trzeba bardziej cisnąć, A tak na poważnie, u mnie ten sam problem, jak temp powietrza koło zera, to mam u mnie między 80 a 90st temperaturę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po takim dystansie to nawet przy delikatnej jezdzie AVFy w B6 mi sie grzeja spokojnie i to z wywalonymi egrami, ale mowicie, zeby sie tym nie przejmowac bo to norma?

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzies na FORUM temat był juz poruszany

https://a4-klub.pl/index.php?/topic/341701-problem-z-utrzymaniem-temperatury/#entry4685003

Silniki CR słabo sie nagrzewaja przy nizszych temperaturach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dostalem uchwyt samochodowy z ladowarka indukcyjna. Chcialem sobie puscic do tego kabel na stale ale ze nie lubie platajacych sie kabli to chcialem sie wpiat w zapalniczke pod panelem kliny, za mmi i jakosc wyjsc przez ten srodkowy nawiew powietrza na przednia szybe lub przez kratke glosnika centralnego. jest tam jakies przejscie? ta sie to ogarnac bez rozbierania połowy samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po ok 8-10 km lapie temperature 90stopni, pomogla dopiero wymiana termostatu. Nie ma opcji, zeby po 30km sie nie nagrzal, chyba ze grzanie jest na maxa caly czas. Ktos kiedys rozbieral galke na czesci pierwsze i montowal czerwonego ringa, pomoze ktos znalezc ten temat albo podpowie jak rozebrac galeczke na czesci ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, długo mnie nie było tu na forum. Planuje kupno s4 b8, potrzebuje konkretnej wiedzy na temat silnika i skrzyni, kto na forum ma taka ese ?
czy to prawda ze manualne sprzeglo 240mm na seryjnym programie nawet nie daje rady ? bo docelowo ma zagoscic w mojej przyszlej stage 3 :) czy s-tronic powyzej 100k rpm kazdy ma problemy ? bo tak twiedzi sportmile, naprawa ponad 13 k pln u nich. Silnik fajny bo ma potencjal, jak spalanie ? Cieknie z niego jak z prosiaka jak z tych starych V-ek ? :D czy kolektory mocno zarastaja sadza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po ok 8-10 km lapie temperature 90stopni, pomogla dopiero wymiana termostatu. Nie ma opcji, zeby po 30km sie nie nagrzal, chyba ze grzanie jest na maxa caly czas. Ktos kiedys rozbieral galke na czesci pierwsze i montowal czerwonego ringa, pomoze ktos znalezc ten temat albo podpowie jak rozebrac galeczke na czesci ?

Czesc, Simon sie bawil w takie rzeczy https://a4-klub.pl/index.php?/topic/274749-a4-b8-caha-by-simon-75/page-23

Strona 23 i 24

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki bardzo, gdzies indziej to widzialem, ale to chyba wystarczajaco mnie zniechecilo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, długo mnie nie było tu na forum. Planuje kupno s4 b8, potrzebuje konkretnej wiedzy na temat silnika i skrzyni, kto na forum ma taka ese ?

czy to prawda ze manualne sprzeglo 240mm na seryjnym programie nawet nie daje rady ? bo docelowo ma zagoscic w mojej przyszlej stage 3 :) czy s-tronic powyzej 100k rpm kazdy ma problemy ? bo tak twiedzi sportmile, naprawa ponad 13 k pln u nich. Silnik fajny bo ma potencjal, jak spalanie ? Cieknie z niego jak z prosiaka jak z tych starych V-ek ? :D czy kolektory mocno zarastaja sadza ?

Sportmile to się w głowie poprzewracało. 2500 netto chcą za sam program. Chyba za dużo RS6 u nich było, nic tylko szukają jeleni.

Generalkę S Tronica można ogarnąć za 7k.

Stage 3 czyli co?

Mniejsze koło kompresora i remap na 450KM fabryczne sprzęgła S Tronica powinny ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...