Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

33 minuty temu, st4yKool napisał:

Ja mam jeszcze 3 z przodu, wiec spokojnie z takimi chorobami hehe xD

To nie Parkinson ...

Tylko po częstych wizytach u kolegi mechanika :decayed:

Ręce się trzęsą :tongue:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

28 minut temu, st4yKool napisał:

Ja mam jeszcze 3 z przodu, wiec spokojnie z takimi chorobami hehe xD

Te choroby dziś biorą coraz młodszych ludzi ;) , ale na poważnie , próbowałeś zmienić opony . Wiem masz nówki , ale ja właśnie też założyłem na wiosnę nówki pirelli i auto zaczęło drgać , też już miałem brać się za zawieszenie , ale wymieniłem na próbę koła na zimówki i tu cisza. Koła letnie do wyważania , też na profesjonalnym sprzęcie , wszystko niby OK a tu dalej drgania. Założyłem stare opony letnie , cisza. Nie postawił bym na nowe opony , a jednak . Może też spróbuj . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapytam tutaj:

Quattro avant. Opony, felgi takie same na obu osiach. Opony nowe, zawieszenie bez luzow nowe.
Drgania budy podczas skrętów mocniejszych np. wyjeżdżając z parkingu. Czuje te drgania na fotelu i kierownicy. Znajomi twierdzą, że to napęd pręży. Jakoś w to nie chce mi się wierzyć.

Czy dwumas mógłby takie objawy dawać?

Ma ktoś podobny objaw?



Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, krystian3769 napisał:

To nie Parkinson ...

Tylko po częstych wizytach u kolegi mechanika :decayed:

Ręce się trzęsą :tongue:

To by tłumaczyło te spotkania poza warsztatem..  :drunk: i drgania ustępują..  :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mariusz36 napisał:

Te choroby dziś biorą coraz młodszych ludzi ;) , ale na poważnie , próbowałeś zmienić opony . Wiem masz nówki , ale ja właśnie też założyłem na wiosnę nówki pirelli i auto zaczęło drgać , też już miałem brać się za zawieszenie , ale wymieniłem na próbę koła na zimówki i tu cisza. Koła letnie do wyważania , też na profesjonalnym sprzęcie , wszystko niby OK a tu dalej drgania. Założyłem stare opony letnie , cisza. Nie postawił bym na nowe opony , a jednak . Może też spróbuj . 

Na zimowych (nowe conti) to samo bylo.. generalnie moge powiedziec ze wyeliminowalem drgania kierownicy, a zostaly lekkie podrygi budy :) zrobie dzis taki myk, ze zamienie stronami tylne kola i zobacze roznice... na szczescie mam zapas, wiec powinno mi sie to udac, z jednym podnosnikiem... xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem sobie właśnie grill a la RS4 (chinol) i mam problem z PDC. Jeden czujnik w grillu wskazuje że jest jakiś obiekt blisko. Przyglądając się mu może by się dało go z pół mm przesunąć ale nie wiem czy to ma znaczenie. Robi się jakaś adaptacje tych czujników? Czy muszę kombinować i jakoś lepiej je wycentrować w otworze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba raczej nie robi się żadnej kalibracji. Pewnie czujnik żle siedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gibons napisał:

Chyba raczej nie robi się żadnej kalibracji. Pewnie czujnik żle siedzi

Tak czulem. Szkoda bo nie chce mi się tego znowu rozbierać. Jakoś nie przyszło mi do głowy sprawdzić po założeniu czujników a przed skręceniem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Yoghurt napisał:

Wrzuciłem sobie właśnie grill a la RS4 (chinol)

Możesz pokazać jak to wygląda i gdzie kupiłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.08.2017 o 09:27, st4yKool napisał:

Podsumowujac: nowe polosie, sworznie, wahache dolne, lozyska, piasty, tarcze, klocki, opony, kola wywazone hunterem.. i nadal sa drgania, ale juz nie kiery, tylko budy... delikatne.. hehe.. smiechu warte sa te B8 :) najgorsza platforma Audi jaka mialem.. najwiecej problemow, najabrdziej zawodne auto... no i jednoczesnie najfajniejsze pod wzgledem proewadzenia, osiagow itp..  ale moglbym o nim ksiazke napisac.. a z moim mechanikiem zaczleismy sie spotykac jak kumple, tak czesto sie widzielismy.. lol. Jakbym mial Alfe :D

 

Jeszcze maglownica do sprawdzenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Ogi napisał:

Jeszcze maglownica do sprawdzenia. 

Co konkretniej moze jej dolegac? (u mechnika narazie nie bede dluzszy czas..) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"zewnętrzne" mocowanie maglownicy mogą być wyrobione i nie trzymać. Przerabiałem identycznie temat jak ty tylko w s3, pół samochodu wymieniłem i ostatecznie okazało się że mocowania maglownicy były uszkodzone i miałem drgania w przedziale 120-140km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Ogi napisał:

"zewnętrzne" mocowanie maglownicy mogą być wyrobione i nie trzymać. Przerabiałem identycznie temat jak ty tylko w s3, pół samochodu wymieniłem i ostatecznie okazało się że mocowania maglownicy były uszkodzone i miałem drgania w przedziale 120-140km/h

dzieki, ciekawy pomysl, sprobuje sprawdzic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomocy ! Pacjent: A4 B8 2014 rok 1.8TFSI manual, przebieg 66tys... ślizga sprzęgło na prawie każdym biegu. Czy to możliwe że padło już całkowicie przy tak niskim przebiegu ? W poliftach miał być przecież niezniszczalny Sachs montowany... Do tego ma fabryczną instalację do haka i wzmocnienia dla holowania (płatna opcja przy zakupie, ale nawet nie wiem co to dokładnie jest). Auto dłubnięte z 170KM/320nm na 211KM/421nm...

Nagle na ekspresówce zaczęło ślizgać na wysokich biegach, 4,5,6... kilkanaście km dalej już na każdym. Ewidentnie nie ma docisku już sprzęgło. Płyn hamulcowy w zbiorniku w normie, ponad MIN ale bardzo gorący zbiornik. Nic się wcześniej nie działo oprócz jednego małego epizodu kilkaset km wcześniej - podczas upałów po zapaleniu auta nie zgasło EPC i samochód ograniczał obroty do 2000rpm, nie mogłem wyjechać pod górkę. Po zgaszeniu silnika i zapaleniu od nowa wszystko w normie już było. Co sądzicie ? Auto na gwarancji ale sprzęgła to chyba nie obejmuje no i tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, LukiKRK napisał:

Panowie pomocy ! Pacjent: A4 B8 2014 rok 1.8TFSI manual, przebieg 66tys... ślizga sprzęgło na prawie każdym biegu. Czy to możliwe że padło już całkowicie przy tak niskim przebiegu ? W poliftach miał być przecież niezniszczalny Sachs montowany... Do tego ma fabryczną instalację do haka i wzmocnienia dla holowania (płatna opcja przy zakupie, ale nawet nie wiem co to dokładnie jest). Auto dłubnięte z 170KM/320nm na 211KM/421nm...

Nagle na ekspresówce zaczęło ślizgać na wysokich biegach, 4,5,6... kilkanaście km dalej już na każdym. Ewidentnie nie ma docisku już sprzęgło. Płyn hamulcowy w zbiorniku w normie, ponad MIN ale bardzo gorący zbiornik. Nic się wcześniej nie działo oprócz jednego małego epizodu kilkaset km wcześniej - podczas upałów po zapaleniu auta nie zgasło EPC i samochód ograniczał obroty do 2000rpm, nie mogłem wyjechać pod górkę. Po zgaszeniu silnika i zapaleniu od nowa wszystko w normie już było. Co sądzicie ? Auto na gwarancji ale sprzęgła to chyba nie obejmuje no i tak...

Mam znajomego który wykończył sprzęgło w nowym aucie w 5000km. 

Na gwarancji nie było szans tego zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zloguj bledy i podeslij, podjedz gdzies zeby lookneli na soft..  niestety osobiscie nie znam sie na 1.8tfsi :( ale zeby sprzeglo kleklo przy takim przebiegu to rzeczywiscie dziwne..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, st4yKool napisał:

zloguj bledy i podeslij, podjedz gdzies zeby lookneli na soft..  niestety osobiscie nie znam sie na 1.8tfsi :( ale zeby sprzeglo kleklo przy takim przebiegu to rzeczywiscie dziwne..

Jazda na niskich obrotach i wykończysz każde sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, l.e.s.t.e.r napisał:

Jazda na niskich obrotach i wykończysz każde sprzęgło.

Hmm.. jeszcze nigdy w zadnym aucie nie musialem robic sprzegla.. chyba mialem szczescie :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...