Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, l.e.s.t.e.r napisał:

Jazda na niskich obrotach i wykończysz każde sprzęgło.

Akurat jestem osobą, która dość mocno depta czy to w mieście i trasie. Inaczej radości z benzyny by nie było... średnie spalanie 11-12 litrów mówi za siebie. W logach nie ma żadnych błędów, tylko 3 które są z momentu kiedy to EPC nie zgasło chyba:

3 Faults Found:

15261 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
          P2195 00 [104] - Signal too Low (Lean)
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 11
                    Mileage: 60689 km
                    Date: 2017.06.05
                    Time: 20:18:03

14833 - Internal Control Module
          P0606 00 [032] - Processor Fault
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 65732 km
                    Date: 2017.08.04
                    Time: 20:35:30

15214 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
          P0236 00 [032] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 65732 km
                    Date: 2017.08.04
                    Time: 20:35:10

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

sprzeglo do 1.8t chyba majatku nie kosztuje? wymien i zobacz czy pomoglo.. >_< czujnik boostu bym ogarnal hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzeglo do 1.8t chyba majatku nie kosztuje? wymien i zobacz czy pomoglo.. >_
Pewnie nie ale że względu na gwarancję muszę robić wszystko w Aso. A tu sama robocizna przy sprzęgło trochę kosztuje :( Czujnik boostu tzn?

Wysłane z mojego Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, LukiKRK napisał:

Pewnie nie ale że względu na gwarancję muszę robić wszystko w Aso. A tu sama robocizna przy sprzęgło trochę kosztuje :( Czujnik boostu tzn?

Wysłane z mojego Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka
 

Jak wymienisz poza ASO to myślisz że poznają? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wymienisz poza ASO to myślisz że poznają? [emoji6]
No niby nie... Ale cały czas mam nadzieję że to może tylko docisk sprzęgła szwankuje albo jakiś inny osprzęt. Zobaczymy :(

Wysłane z mojego Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, LukiKRK napisał:

No niby nie... Ale cały czas mam nadzieję że to może tylko docisk sprzęgła szwankuje albo jakiś inny osprzęt. Zobaczymy :(

tam nie bardzo ma co szwankować... jak się ślizga to wymieniasz ... przy okazji może wstaw jakiś mocniejszy zestaw (sachs racing? jeśli nie szkoda Ci kolana :P )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam nie bardzo ma co szwankować... jak się ślizga to wymieniasz ... przy okazji może wstaw jakiś mocniejszy zestaw (sachs racing? jeśli nie szkoda Ci kolana [emoji14] )
W polifcie podobno jest wzmocniony Sachs i widzisz jaka lipa. Wersja Racing już tak jak piszesz za twarda...

Wysłane z mojego Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poratuje ktoś symbolem sprzęgła Sachs performance lub Luk z etki?

Wysłane z mojego Galaxy S8 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe mala aktualizacja ode mnie..  okazalo sie (sic!) ze mialem nieciekawe cisnienei powietrza.. wiec obecnie jest tak ze drgan praktycznie nie ma, lub pojawiaja sie na kilka sekund i sa tak znikome ze osobiscie trudno mi je wyczuc.. zastanawiam sie czy to ulica czy auto.. :P mialem juz przekladac kola stronami, ale mowie sobie.. a sprawdze cisnienie, bo ostatnio to robila firma ktora mi wywazala kola drogowo w NL... no i na najgorszym kole (tym teoretycznie najbardziej krzywym lol) mialem najnizsze cisnienie.. zamiast 2.6 bylo 2.1... tylne lewe kolo. w pozostaklych bylo 0.2-0.3 ponizej tego co kaze fabryka..

mialem sie nie przyznawac, ale co tam ;-) notabene dobrze ze kupilem pompke chyba od krupskiego z forum.. :P

Edytowane przez st4yKool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, LukiKRK napisał:

Poratuje ktoś symbolem sprzęgła Sachs performance lub Luk z etki?

Tak klikam i widzę, że albo 228 mm / 240 mm do FWD

http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/2014/736/R/1/141/141020 ?

albo 240 w Q

http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/2014/736/R/1/141/141025

ale nie rozumiem do końca opisu...  wklep sobie na tej stronie szukanie po VINie i będziesz miał zestaw numerów, których szukasz! Sprzęgła znajdują się pod silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, st4yKool napisał:

Hehe mala aktualizacja ode mnie..  okazalo sie (sic!) ze mialem nieciekawe cisnienei powietrza.. wiec obecnie jest tak ze drgan praktycznie nie ma, lub pojawiaja sie na kilka sekund i sa tak znikome ze osobiscie trudno mi je wyczuc.. zastanawiam sie czy to ulica czy auto.. :P mialem juz przekladac kola stronami, ale mowie sobie.. a sprawdze cisnienie, bo ostatnio to robila firma ktora mi wywazala kola drogowo w NL... no i na najgorszym kole (tym teoretycznie najbardziej krzywym lol) mialem najnizsze cisnienie.. zamiast 2.6 bylo 2.1... tylne lewe kolo. w pozostaklych bylo 0.2-0.3 ponizej tego co kaze fabryka..

mialem sie nie przyznawac, ale co tam ;-) notabene dobrze ze kupilem pompke chyba od krupskiego z forum.. :P

Widzisz wymieniłeś pół auta a trzeba było na kompresor tylko podjechać haha:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Gibons napisał:

Widzisz wymieniłeś pół auta a trzeba było na kompresor tylko podjechać haha:decayed:

Hehe

Przewaga dzięki teeechniiiceeee :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainwestuj teraz w TPMS :)

Edytowane przez Gibons
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, st4yKool napisał:

Hehe mala aktualizacja ode mnie..  okazalo sie (sic!) ze mialem nieciekawe cisnienei powietrza.. wiec obecnie jest tak ze drgan praktycznie nie ma, lub pojawiaja sie na kilka sekund i sa tak znikome ze osobiscie trudno mi je wyczuc.. zastanawiam sie czy to ulica czy auto.. :P mialem juz przekladac kola stronami, ale mowie sobie.. a sprawdze cisnienie, bo ostatnio to robila firma ktora mi wywazala kola drogowo w NL... no i na najgorszym kole (tym teoretycznie najbardziej krzywym lol) mialem najnizsze cisnienie.. zamiast 2.6 bylo 2.1... tylne lewe kolo. w pozostaklych bylo 0.2-0.3 ponizej tego co kaze fabryka..

mialem sie nie przyznawac, ale co tam ;-) notabene dobrze ze kupilem pompke chyba od krupskiego z forum.. :P

A co z tymi trzaskami z lewej strony ? 

Wiesz już od czego to ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Gibons napisał:

Widzisz wymieniłeś pół auta a trzeba było na kompresor tylko podjechać haha:decayed:

Nie no bez przesady.. drgania kierownicy ktore wyeliminowalem to byla oddzielna kwestia od drgan budy..  >_< 

Mozna powiedziec ze z drgan ktore mialy sile 10, po wywazniu drogowym zrobilo sie 7.. po wahaczach 3... no a po tym dopompowaniu opon zalozmy ze 1.5....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, krystian3769 napisał:

A co z tymi trzaskami z lewej strony ? 

Wiesz już od czego to ?

 

Trzaski przy hamowaniu zniknely po wymianie tarcz i klockow... wymienialem rowniez przy okazji sruby od zaciskow, blaszki i te szpikulce trzymajace te blaszki...  pukanie przy odkrecaniu kola z lewego skretu mam nadal... xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, st4yKool napisał:

Trzaski przy hamowaniu zniknely po wymianie tarcz i klockow... wymienialem rowniez przy okazji sruby od zaciskow, blaszki i te szpikulce trzymajace te blaszki...  pukanie przy odkrecaniu kola z lewego skretu mam nadal... xD

O widzisz coś do przodu poszło :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, st4yKool napisał:

Nie no bez przesady.. drgania kierownicy ktore wyeliminowalem to byla oddzielna kwestia od drgan budy..  >_< 

Mozna powiedziec ze z drgan ktore mialy sile 10, po wywazniu drogowym zrobilo sie 7.. po wahaczach 3... no a po tym dopompowaniu opon zalozmy ze 1.5....

No widzisz dawno nie byłeś u kolegi mechanika i jak pomogło...

Przestaniesz go odwiedzać zejdą do 0 :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylem w weekend robic hamulce :P aaale pukania nie ogarnal... AHA wazne info, zapomnialem... wymienilem ori polosie na zamienniki... 250e sztuka... niestety oslony na tych zamiennikach sie rozlecialy.. po ich wymianie, uniwersalne oslony znowu sie rozlecialy....  wiec, uwaga.... wlecialy stare polosie na ktorych wyjechal z fabryki... LOL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...