Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, czy uchwyt na kubki o numerze 8K0862533B lub z litera C jest z miejscem pod przetwornice 220V?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

56 minut temu, Yoghurt napisał:

Panowie, czy uchwyt na kubki o numerze 8K0862533B lub z litera C jest z miejscem pod przetwornice 220V?

Z literą C jest pod przetwornicę, z B nie pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

2 godziny temu, l2k2 napisał:

Z literą C jest pod przetwornicę, z B nie pasuje.

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,
Szybkie pytanie, aby wyciąć DPF w moim silniku (3,0 CCWA, automat) to trzeba skrzynie zrzucać? 

Nie, wychodzi bezproblemowo po zdjęciu grodziówki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.09.2017 o 14:05, piotrekb_tt napisał:


Co dokładnie masz na myśli? Nic nie zmieniałem ws Voice Commands

Teraz zauważyłem, że nie masz MMI 3G+ i po angielsku.

U mnie krzyczy, że nie da się używać polskich komend w nawigacji. Da radę włączyć angielskie komendy z PL menu w 3G+? Ktoś coś?

Niewyraźne foto, ale widać.

vmHqNf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, piotrekb_tt napisał:


Nie, wychodzi bezproblemowo po zdjęciu grodziówki.

Dzięki za podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, l2k2 napisał:

Teraz zauważyłem, że nie masz MMI 3G+ i po angielsku.

U mnie krzyczy, że nie da się używać polskich komend w nawigacji. Da radę włączyć angielskie komendy z PL menu w 3G+? Ktoś coś?

 

jedyna opcja to skryptem podmienic katalogi i wtedy powinno dzialac. Inne opcji nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź.
Bezproblemowo z przymrozeniem oka :) teoche j... jest.. [emoji14]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezproblemowo z przymrozeniem oka [emoji4] teoche j... jest.. [emoji14]

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Są dwa rodzaje tych rur. Jedna rozkręcania w połowie druga cała do samego spodu. Ja mam tą dzieloną i taka wyciąga się w 30 minut.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, piotrekb_tt napisał:


Są dwa rodzaje tych rur. Jedna rozkręcania w połowie druga cała do samego spodu. Ja mam tą dzieloną i taka wyciąga się w 30 minut.

Dziwne, ja mam tez CCWA i mam jednoczesciowa.. DPF + kat :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Yoghurt napisał:

Panowie, moze ktos wrzucic schemat podlaczenia grzania tylnej kanapy w polifcie?

jak nikt nie pomoże to wieczorem poszukam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Góral65 napisał:

jak nikt nie pomoże to wieczorem poszukam:)

Goral jak zwykle niezawodny. Jesli nic sie nie pojawi to z gory dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, ja mam tez CCWA i mam jednoczesciowa.. DPF + kat [emoji14]

Dpf i Kat jest zawsze na jednej rurze. Za to ze 40cm za katem jest różnica.
227f86520b553f63b94b865bae4331ad.jpgb27b59345118dbcf93ea6de1b666ca9b.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanko do osób, które przekładały zwykły przód S-line, na polifta S-line - ile Was to wszystko wynioslo i za ile pogoniliscie pozniej stare fanty ? I pytanie nr dwa - czy wszystkie te B8 z lat 2008-2010 (pomimo ori lakieru) są takie pognite, zwlaszcza przednie blotniki ? :kox: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, KoJ@K napisał:

czy wszystkie te B8 z lat 2008-2010 (pomimo ori lakieru) są takie pognite, zwlaszcza przednie blotniki ? :kox: 

Ja mam z 2010 i zero rudej na błotnikach gorzej jest z tylną belką i metalowymi elementami zawieszenia, mieszkam na Podhalu a tu nie żałują soli w zimie

Edytowane przez Góral65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, piotrekb_tt napisał:


Są dwa rodzaje tych rur. Jedna rozkręcania w połowie druga cała do samego spodu. Ja mam tą dzieloną i taka wyciąga się w 30 minut.

A tak dopytam to grodziówka nie jest spawana? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, elementy zawieszenia to juz pomijam pod kątem korozji. A lakiery macie cale w oryginale na autach ? Ogladalem dzisiaj jeden egzemplarz z 2008r i przednie blotniki, maska i klapa tył w purchlach rudej ... :facepalm: w sumie idealna sytuacja na robienie przodu polifta :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, KoJ@K napisał:

Nie no, elementy zawieszenia to juz pomijam pod kątem korozji. A lakiery macie cale w oryginale na autach ? Ogladalem dzisiaj jeden egzemplarz z 2008r i przednie blotniki, maska i klapa tył w purchlach rudej ... :facepalm: w sumie idealna sytuacja na robienie przodu polifta :naughty:

tak ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...