Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

heh, bo trafić teraz coś w fajnym staniem do b6 typu rarytas to ciężko już, jak już jest to cena z kosmosu, no ale z gratami z b8 , czytaj rs4 też już nie tak kolorowo jak np 2 lata temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Zdesia S4 przód w rozsądnej kasie już szukam sporo czasu i nima...  albo są za ponad dwójke, do tego jeszcze lakierowanie itd ... A przecież to już tylko starawe Be 6 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, marcin_o23 napisał:

no i modzenie b8 do najtańszych nie należy jak się chce grubo zrobić ;), btw na b8 poniżej 2010 bym nie zwracał uwagi 

a czemu nie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no takiego budżetu nie mamy, do dyspozycji okolice ~45k ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, st4yKool napisał:

ja odradzam b8 w calosci.. jak ktos juz chce wydac okolice 60k to szukalbym C7...

Popieram w całej rozciągłości. Ja się nawet zastanawiam nad zamianą na C6. Takie 3.0 Tip śmiało bym łyknął. W C7 3.0 montują multi, przynajmniej u nas. Mają tylko lekko ponad 200 kucy i strach to czipsować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, l.e.s.t.e.r napisał:

a czemu nie ?

Zawsze uniknie błędów młodości modelu, od 2010 roku już są lusterka normalnej wielkości więc jeden mod odpadnie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, marcin_o23 napisał:

Zawsze uniknie błędów młodości modelu, od 2010 roku już są lusterka normalnej wielkości więc jeden mod odpadnie :grin:

To są już niestety stare auta i uważam że należy kierować się tylko stanem technicznym. Rok w jedną czy drugą strone wg mnie nie ma znaczenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym egzemplarzu jest jakiś minus..... błotniki nie gniją tylko lakier schodzi - odpyska a jak odpryśnie wiadomo że coś tam rudej załapie jak ktoś w pore nie zareaguje. Taki problem to nie problem bo jak już ktoś napisał element w kolor bardzo łatwo kupić i nie kosztuje dużo. Trzeba szukać i szukać ja swoich szukałem prawie 6mc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, ogólnie gdyby przyszło mi szukać b8 to jednak musiałby być już jednak lift. Ale jak ktoś ma ograniczony budżet i rocznik nie ma większego znaczenia to owszem rok w tą czy drugą strone nie istotny tylko stan, z tym że z roczników 2008-2009 znaleźć super utrzymaną perełkę będzie nie łatwym zadaniem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam pytanie o przetwornice 220V. Kupilem przetwornice na ktorej widnieje numer 8K0907155H. Przyszla paczka dzisiaj i tak sobie ja ogladam a na gniezdzie napisane 115V AC 150W. Na przetwornicy nie ma zadnego info czy to 220V czy 115V, po numerze czesci niby wynika 220V a tu taki zonk na gniezdzie. Ktos sie orientuje jak to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pajda napisał:

2.0 czy 3.0?
Q?

2.0 klekot, póki co to bardziej dla moich dziewczyn, nie miałem przyjemności pojeździć przez troche z napędem Q, więc nie wiem, jak to jest i póki co na Q jakoś nie ma ciśnienia bardzo :cool1: chociaż nie powiem, bo jakby się trafiło to na ośke bym tego nie przerabiał :decayed:

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Yoghurt napisał:

Panowie, mam pytanie o przetwornice 220V. Kupilem przetwornice na ktorej widnieje numer 8K0907155H. Przyszla paczka dzisiaj i tak sobie ja ogladam a na gniezdzie napisane 115V AC 150W. Na przetwornicy nie ma zadnego info czy to 220V czy 115V, po numerze czesci niby wynika 220V a tu taki zonk na gniezdzie. Ktos sie orientuje jak to jest?

W 8K0907155H powinno być napięcie 230V, może ktoś coś kombinował/sztukował i samą obudowę wtyczki zmienił, dlatego masz tam napisane inaczej.. Zmierz to miernikiem po podłączeniu najlepiej. Wersja z napięciem 115V ma końcówkę J.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.09.2017 o 11:31, Yoghurt napisał:

 

jedyna opcja to skryptem podmienic katalogi i wtedy powinno dzialac. Inne opcji nie ma

A nie będzie wtedy blokady językowej pomimo przekopiowania plików? Wiesz jakie katalogi może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, stosował ktoś jakieś wyciszenie nadkoli? Można coś takiego samemu wykonać? Strasznie ta moja franca hałasuje. Tu gdzie mieszkam, są bardzo chropowate nawierzchnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ktoś mi to rozkoduje i napisze cos więcej na temat co to auto ma ? Widze tylko zawias 1be i oznaczenia kategorii wagowych , a reszta nic mi nie mówi :wink:

 

svRCw6O.jpg

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ktoś mi to rozkoduje i napisze cos więcej na temat co to auto ma ? Widze tylko zawias 1be i oznaczenia kategorii wagowych , a reszta nic mi nie mówi :wink:
 
Przeklep sobie kody tutaj:
http://www.audiklub.org/wyposazenie.html


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...