Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Wie ktos jak to rozłączyć?87690bc6a72478b7750fce37123a84a1.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Koledzy. Zaobserwowałem w weekend ze auto po osiągnięciu plyn chlodzacy 90st (oil temp 84st) i przejechaniu 12km w miescie (Wrocław) zaczelo obnizac temp. Generalnie objaw się pojawil podczas stania na kilku swiatlachi. Finalnie temp spadlo na chlodzacym ponizej 90st i oil temp 78st. O co kaman? Nadmienie ze egr mam wylaczony (padl), ale to ma raczej znaczenie przy dluzszym osiąganiu pelnej temp robocza......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, ArkadiuS napisał:

Koledzy. Zaobserwowałem w weekend ze auto po osiągnięciu plyn chlodzacy 90st (oil temp 84st) i przejechaniu 12km w miescie (Wrocław) zaczelo obnizac temp. Generalnie objaw się pojawil podczas stania na kilku swiatlachi. Finalnie temp spadlo na chlodzacym ponizej 90st i oil temp 78st. O co kaman? Nadmienie ze egr mam wylaczony (padl), ale to ma raczej znaczenie przy dluzszym osiąganiu pelnej temp robocza......

Ja tak mam od zawsze, że na dłuższych światłach albo korku, przy temp 0-10stopni, spada temp poniżej 90', oleju co prawda nie sprawdzałem, ale pewno też leci. Mniejsze obciążenie silnika czy coś? Po ruszeniu i niedługiej chwili wszystko wraca do 90'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasowałoby spraedzić i porównać w Vagu temp podawaną do ecu i temp podawaną na zegary, bo może to być albo termostat, albo czujnik cieczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, KoJ@K napisał:

Pasowałoby spraedzić i porównać w Vagu temp podawaną do ecu i temp podawaną na zegary, bo może to być albo termostat, albo czujnik cieczy.

Termostat jakby był za bardzo "otwarty" to by nie dogrzewał, a jak czujnik to nie świrowałby tylko na postoju. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B8 2.0Tdi tak ma że poniżej 10 na zewnątrz nie trzyma temperatury . Albo inaczej mówiąc pokazuje faktyczną a nie jak stare 1.9 tdi które na zegarach miały 90 a w kompie 78

Edytowane przez edraven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, JawoR36 napisał:

Termostat jakby był za bardzo "otwarty" to by nie dogrzewał, a jak czujnik to nie świrowałby tylko na postoju. 

No właśnie nie do końca, bo czujnik może świrować i przekłamywać np 5-10* stopni i to jest właśnie ta wartość, która może mieć wpływ na te delikatne odchyłki wskazówki - miałem taki sam przypadek w B6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem był opisywany w którymś temacie ;) 

 

Panowie silniki 2.0tdi po 2010 miały dalej problem z pompą oleju oraz układem paliwowym, w którym zbierały się opiłki ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak mam od zawsze, że na dłuższych światłach albo korku, przy temp 0-10stopni, spada temp poniżej 90', oleju co prawda nie sprawdzałem, ale pewno też leci. Mniejsze obciążenie silnika czy coś? Po ruszeniu i niedługiej chwili wszystko wraca do 90'
Dokładnie jak piszesz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B8 2.0Tdi tak ma że poniżej 10 na zewnątrz nie trzyma temperatury . Albo inaczej mówiąc pokazuje faktyczną a nie jak stare 1.9 tdi które na zegarach miały 90 a w kompie 78
To wszystko jasne. Dzieki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Norbas napisał:

Problem był opisywany w którymś temacie ;) 

 

Panowie silniki 2.0tdi po 2010 miały dalej problem z pompą oleju oraz układem paliwowym, w którym zbierały się opiłki ?? 

Te auta nie miały problemu z pompami oleju, wsześniejsze silniki PD miały. Niby w 2010 wymienili imbus na 10mm ale na forum jest pełno aut z roczników 2008-2010 i praktycznie nikt nie miał problemu z tym. Pompe CR trzeba wsadzić podobno z polifta, ale mi się wydaje że ta pompa się łuszczy przez okazyjen paliwo :) Jak lejesz na normalnej stacj to raczej też możesz o tym zapomnieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos jak to rozłączyć?87690bc6a72478b7750fce37123a84a1.jpg

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka


Muszisz rozchylic czerwona zawleczke blokady malym plaskim wkretakiem

Wysłane z mojego thor przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, l.e.s.t.e.r napisał:

Te auta nie miały problemu z pompami oleju, wsześniejsze silniki PD miały. Niby w 2010 wymienili imbus na 10mm ale na forum jest pełno aut z roczników 2008-2010 i praktycznie nikt nie miał problemu z tym. Pompe CR trzeba wsadzić podobno z polifta, ale mi się wydaje że ta pompa się łuszczy przez okazyjen paliwo :) Jak lejesz na normalnej stacj to raczej też możesz o tym zapomnieć.

Jest gdzieś opisane ewentualnie wiesz jak sprawdzić te opiłki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Norbas napisał:

Jest gdzieś opisane ewentualnie wiesz jak sprawdzić te opiłki ?

tu masz wszystko. Tylko uważaj z tym sprawdzaniem bo kilku sprawdzaczą pompa odmówiłą posłuszeństa po sprawdzaniu :decayed:

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, l.e.s.t.e.r napisał:

tu masz wszystko. Tylko uważaj z tym sprawdzaniem bo kilku sprawdzaczą pompa odmówiłą posłuszeństa po sprawdzaniu :decayed:

 

Oho, myślałem, że to dość bezinwazyjna metoda :decayed: Dzięki za linka :hi: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, KoJ@K napisał:

No właśnie nie do końca, bo czujnik może świrować i przekłamywać np 5-10* stopni i to jest właśnie ta wartość, która może mieć wpływ na te delikatne odchyłki wskazówki - miałem taki sam przypadek w B6.

Inaczej, jak po normalnej jeździe stanę na dłuższy czas, np godzinę posiedzieć przy odpalonym silniku i włączonym nawiewie to wskazówka potrafi się całkiem położyć. Wątpię, żeby czujniki źle wskazywały, bo mówimy tu raczej o pokazywaniu w dobrym korku czy na CPN'ie w graniach 20stopni mniej niż 90'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat z temperaturą był już kilkukrotnie wałkowany, niestety tak się dzieje w niskich temperaturach nawet podobno ASO wydało oświadczenie że nie ma podstaw do reklamacji czy napraw gwarancyjnych , teraz to jeszcze nic ale jak temperatura spadnie poniżej -10 to nawet jadąc nie można złapać optymalnej temperatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to opisywac  ale jakos nie miałem czasu  :wink:

Regulator płynu chłodzącego jest miedzy silnikiem a sciana grodziową
Nie ma tam zadnej wtyki itd
Robilismy to u kumpla i jak reka odjał temperatura trzyma 90C
Czekamy na mrozy jeszcze :decayed:

 

IMG_1549(1).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ulega on uszkodzeniu ?

Edytowane przez wikary
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to opisywac  ale jakos nie miałem czasu  :wink:

Regulator płynu chłodzącego jest miedzy silnikiem a sciana grodziową
Nie ma tam zadnej wtyki itd
Robilismy to u kumpla i jak reka odjał temperatura trzyma 90C
Czekamy na mrozy jeszcze :decayed:

 
IMG_1549(1).thumb.jpg.1031cfde1073d9b2e7b1b37d06dbe4ed.jpg

DuO zamieszania z wymiana? U mnie narazie jest Ok.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...