Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

róznią się turbo, załadujesz IC z 3.0 tdi i możesz atakować okolice 220Hp, silnik da radę, martw się sprzęgłem [emoji4] 

Właśnie ja się zastanawiam nad programem tylko boje się o sprzęgło żebym zaraz po zabiegu nie musiał wymieniać...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gibons napisał:

Jezeli celujesz w 2010+ to za dużo roznic nie bedzie tak na prawdę w polifcię. Więc jak masz sprawdzonego przed lifta bierz.

:hi: 

 

55 minut temu, st4yKool napisał:

bedzie mniejszy szacun na dzielni.. :-)

To akurat mnie nie rusza :P szukam czegoś w 3.0 tdi (cholernie długo ) tak więc jak się znajdzie coś nawet w budzie B7 to chętnie łyknę :decayed: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Norbas napisał:

szukam czegoś w 3.0 tdi (cholernie długo ) tak więc jak się znajdzie coś nawet w budzie B7 to chętnie łyknę :decayed: 

jak długo szukasz? :)

bo ja długo (ze 4 miesiące) szukałem ładnego sedana z manualem i quattro 2.0tfsi i 1,5miesiąca temu trafiło się 3.0tdi nagle i kupiłem...  a nie planowałem kolejny raz diesla :D 3.0tdi mają to do siebie, że mocno trzymają ceny z tego co zaobserwowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, luk330 napisał:

jak długo szukasz? :)

bo ja długo (ze 4 miesiące) szukałem ładnego sedana z manualem i quattro 2.0tfsi i 1,5miesiąca temu trafiło się 3.0tdi nagle i kupiłem...  a nie planowałem kolejny raz diesla :D 3.0tdi mają to do siebie, że mocno trzymają ceny z tego co zaobserwowałem.

U mnie sprawa wygląda inaczej bo szukam w NO.... szukam już prawie rok. Może być buda B7 albo B8. Troszkę też jestem wybredny więc może dlatego... Ale do póki nie znajdę czegoś godnego zastępcy mojego B7 to nie mam zamiaru się przesiadać ;) powoli zaczynam rozglądać się za wersjami 2.0tdi oraz 2.0tfsi jak i 1.8... :facepalm: 

p.s gratuluje zakupu :hi: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde z jednej strony też mi się widzi to 3.0 tdi, ale jakoś z drugiej strony trochę bałbym się z tym silnikiem :eusathink: Choć nie miałem okazji pośmigać takim i nie znam zbytnio o nich opinii, to chyba nasłuchałem się historii/wydatków od znajomego z jego 3.0 w A6 C6 :kox: np sprawy rozrządu, wtrysków itd ... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki mial silnik, ale z ccwa wiekszych problemow nie ma.. a w porownaniu do 2.0 to jest zupelnie inne auto.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, KoJ@K napisał:

Kurde z jednej strony też mi się widzi to 3.0 tdi, ale jakoś z drugiej strony trochę bałbym się z tym silnikiem :eusathink: Choć nie miałem okazji pośmigać takim i nie znam zbytnio o nich opinii, to chyba nasłuchałem się historii/wydatków od znajomego z jego 3.0 w A6 C6 :kox: np sprawy rozrządu, wtrysków itd ... :decayed:

Czasami nie warto słuchać ludzi bo niekiedy wyolbrzymiaj. Jak ja kupowałem 2.5 tdi w b5 to mi powiedzieli, że dalej jak z podwórka nie wyjadę :kox:  o dziwo auto łykało trasy PL-NO bez żadnego problemu. Nawet latało 1200km bez gaszenia silnika podczas przerwy na sikanko :decayed: 

Ale fakt jest taki, że 3.0 potrafi wciągnąć sporo więcej kasy w eksploatacje czy też poważniejsze naprawy niż 2.0tdi. Większość ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy i potem jak przychodzi do jakiejś naprawy czy prostej eksploatacji to są oburzeniu odnośnie cen i próbują naprawić auto małym kosztem bądź się go pozbywają... potem większość aut trafia do następnych użytkowników i też się psuje. Wszystko to skutkuje złą opinią jak w przypadku 2.5 tdi ;)

 

26 minut temu, st4yKool napisał:

Nie wiem jaki mial silnik, ale z ccwa wiekszych problemow nie ma.. a w porownaniu do 2.0 to jest zupelnie inne auto.. 

Dużo już nalatałeś się swoją ? Jakieś poważniejsze naprawy ?       

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tak, że zależy jak się trafi. Ja 3 lata jeździłem C6 3.0tdi (asb) z automatem. Jak kupowałem miała 250tys, jak sprzedawałem 315 (zresztą sprzedałem ojcu :) ) i nadal śmiga bez problemu. Jedyna rzecz, która mnie zawiodła w tym samochozie to napęd pompy wtryskowej bo chyba ze starości pasek zgubił zęby i skończyło się lawetowaniem. No i drażnił mnie tiptronic bo musiałem wymienić konwerter a firma w Warszawie, u ktorej to robiłem (może przemilczę nazwę...), stwierdziła, że trzeba przy tym zrobić regenerację skrzyni i niestety potem w ciągu roku gwarancji 9 razy fura stała na poprawkach u nich minimum tydzień.

A tak to 3.0tdi bardzo przyjemny silnik, aczkolwiek sporo pali w stosunku na przykład do 3litrowych diesli od BMW w podobnych gabarytowo budach.

Edytowane przez luk330
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie poszukuję uszkodzonej lub zatartej pompy wspomagania ważne żeby była dobra obudowa. Pompa do silnika CAHA 8k0145154

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, luk330 napisał:

A tak to 3.0tdi bardzo przyjemny silnik, aczkolwiek sporo pali w stosunku na przykład do 3litrowych diesli od BMW w podobnych gabarytowo budach.

Zależy od stylu jazdy oraz generacji silnika, ojciec w 3.0 TDI C7 ma mniejsze spalanie niż ja u siebie w 2.0 :decayed: A siedząc za kierownicą tego C7 zawsze też jestem w szoku jak to mało pali i pod wrażeniem kultury pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:grin: :grin: d71592138e2eeb0e4dca8d3499650c42.jpg

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i sprzęt dobry, ale wygląda to tragicznie :huh: Jakbym miał tak w aucie zrobione, to bym cały czas przez okno wyglądał :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

3 godziny temu, Hugo napisał:

Może i sprzęt dobry, ale wygląda to tragicznie :huh: Jakbym miał tak w aucie zrobione, to bym cały czas przez okno wyglądał :grin:

Niemcy nie znają umiaru :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć jakie moduły led pasują do lamp poliftowych? Według etki 4G0907397D, ale na zdjęciu na aukcji widziałem lampy z modułem z końcówką P, będą też działać?

Edytowane przez Tomek_091019
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, pytanie do osob, ktore maja s-tronica i wrzucaly ADS. ORI przy ADS skrzynia nie ma ostatniego trybu S tylko jest D/S, da sie cos z tym zrobic? Czy mozna miec ustawiony np. tryb comfort dodatkowo wrzucic tryb S na samej skrzyni? czy zmiana na tryb S nie zmienia ustawienia skrzyni? Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i byłby w stanie powiedzieć czy od razu rzucać się na zrzut skrzyni? :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...