Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 22.01.2018 o 00:02, PIXI napisał:

...może te z D to zwykłe bixy, a z P skrętne ???

To oczywiście moje domysły.

Patrząc w Google różnią się trochę kształtem i D to hungary a P china .

Nie ma to nic wspólnego z lampami skrętnymi i zwykłym bixem. (Za skrętność odpowiada oddzielny moduł)

Z tego co pamiętam to nie ma znaczenia jaka jest końcówka tych modułów, ale muszę jeszcze to sprawdzić (coś mi się wydaję, że ja mam założone od VW . . . )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

A z innej beczki, przy wymianie poduszki (łożyska) amorków przednich, trzeba coś jeszcze kupować, czy samo łożysko wystarczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to nic wspólnego z lampami skrętnymi i zwykłym bixem. (Za skrętność odpowiada oddzielny moduł)
Z tego co pamiętam to nie ma znaczenia jaka jest końcówka tych modułów, ale muszę jeszcze to sprawdzić (coś mi się wydaję, że ja mam założone od VW . . . )
Byłbym bardzo wdzięczny gdybyś mógł sprawdzić jak będziesz miał czas.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Młody, dzięki za info ( bo nie byłem pewny).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1/19/2018 o 16:08, Norbas napisał:

Dużo już nalatałeś się swoją ? Jakieś poważniejsze naprawy ?       

po modach zrobilem okolo 70 000.. narazie nic sie nie dzieje.. mialem w miedzyczasie jedna korekte cisnienia paliwa na railu.. z 1850 na 1830... bo przy ostrym bucie rzucalo bledem... poza tym jest wszystko ok.

lekko przykopca pomimo dpfa, ale podobno tak ma byc ;) podlane jest sporo paliwa.. mam wydech seria.. nie mam czasu tego zrobic..  generalnie tylko opony zmieniam, jakos szybko sie zuzywaja :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma ktoś przypadkiem skryptu do włączenia zielonego menu ? Kiedyś był na forum ale link wygasł , potrzebuje się dostać bez vaga..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ryjce, pytanie do Was odnośnie klapek kolektora w 2.0 tdi 170 KM caha.

Wyskoczył mi check engine i błąd :

7859 intake flap position sensor (bank1)
P2015 00 (168) implausible signal
MIL ON - intermittent- confirmed tested since memory clear

 

Trochę czytałem na ten temat, ale błąd jakby w 100 % nie wskazuje na uszkodzenie klapek.

Może ktoś z Was miał podobną sytuację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, st4yKool napisał:

po modach zrobilem okolo 70 000.. narazie nic sie nie dzieje.. mialem w miedzyczasie jedna korekte cisnienia paliwa na railu.. z 1850 na 1830... bo przy ostrym bucie rzucalo bledem... poza tym jest wszystko ok.

lekko przykopca pomimo dpfa, ale podobno tak ma byc ;) podlane jest sporo paliwa.. mam wydech seria.. nie mam czasu tego zrobic..  generalnie tylko opony zmieniam, jakos szybko sie zuzywaja :P

No to zdrowo porobione właśnie widzę w opisie :D Oby cały czas dawał frajdę z jady. Co do DPF'a to one tak mają i do tego dochodzi smród ze spalin :sick3:     

200kkm ogólnie ma przejechane motor ? Tam już łańcuchy są 2 czy  4 jak  ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zdrowo porobione właśnie widzę w opisie [emoji3] Oby cały czas dawał frajdę z jady. Co do DPF'a to one tak mają i do tego dochodzi smród ze spalin :sick3:     
200kkm ogólnie ma przejechane motor ? Tam już łańcuchy są 2 czy  4 jak  ? 
186kkm.. nie wiem.. nie slychac narazie hehe
Lamacz karkow.. tak na moje auto mowia znajomi.. :) nikt nie chce ze mna jezdzic..
Nie wiem co kupic nastepnego zeby bylo jakos znacznie lepiej... chyba s7..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, czy do Lane assist potrzebny jest SERVOTRONIC? 
Nie potrzebny

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

żeby wymienić wysprzęglik (w etce to wyprzęgnik :) ) to trzeba zrzucać skrzynię? Ma ktoś może jakiś schemat jak to wygląda?

3.0tdi, manual.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, luk330 napisał:

Panowie,

żeby wymienić wysprzęglik (w etce to wyprzęgnik :) ) to trzeba zrzucać skrzynię? Ma ktoś może jakiś schemat jak to wygląda?

3.0tdi, manual.

Coś mi się wydaje że kiedyś czytałem że nie trzeba, ale to dotyczyly na pewno 2.0TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz na myśli łożysko wyciskowe to trzeba zrzucać skrzynię, jest to część sprzęgła

A4-SPRZpn_qnpwhxq.png

Edytowane przez Góral65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie też gdzieś to widziałem, ale też w kontekście 2.0tdi. 

Może ma ktoś Elsę i poratuje? ;)

 

Góral, wysprzęglik mam na myśli siłownik, z tego co widzę po fotkach on nie jest zintegrowany z łożyskiem wyciskowym.

Tak to wygląda: 72d23af23b9c2819a2e02f4a60a42357.jpg

Edytowane przez luk330
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysprzęglik jest na skrzyni mocowany w B8, wymienia się bez zrzucania skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edraven - dzięki za info!

Wiesz może jak się do niego dobrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...