Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Pany montaż kiery z b8,5 do b8 jest p&p ? Kostki i przewody te same ? 

Yes


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Pany, takie pytanie.

Mam zaciski wrzucone 356 na przód. Do zimówek musiałem kupić dystanse bo et 47, letnie mam et 39, robiłem dzisiaj przymiarkę i wchodzą na styk - w najwęższym momencie jest jakoś 2mm.

Czy powinienem kupić do tego dystanse ? Czy na piaście są jakieś ruchy przy dużych prędkościach ? Wydaje mi się, że nie ma opcji, żeby tam się coś ruszało, i nie powinno obcierać, ale...

jak sądzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Norbas napisał:

Pany montaż kiery z b8,5 do b8 jest p&p ? Kostki i przewody te same ? 

Jak masz taką jak trzeba to P&P :)

Musisz mieć poliftową wiązke do poduszki. Jeżeli nie masz kompletnej kiery

Czyżby wpadł nowy nabytek :naughty:???

 

Edytowane przez krystian3769
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, krystian3769 napisał:

Jak masz taką jak trzeba to P&P :)

Musisz mieć poliftową wiązke do poduszki. Jeżeli nie masz kompletnej kiery

Czyżby wpadł nowy nabytek :naughty:???

 

Mam taką jak u mnie w aucie :decayed: 

co do auta to niestety mój plan spalił na panewce... do końca roku muszę się jeszcze pobujać b7 ;) życie :decayed: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, WojtekA4B8 napisał:

Tak tez zrobiłem ale tu chodzi o własne bezpieczeństwo.A co w Pl zrobią to tak ze napewno nie strzeli przy większym obciążeniu i dużych prędkościach ?? Czy lepiej odrazu kupić Nowa ?? Wogole może ktoś ma  jedna 245/35/19 Michelin Pilot Super Sport ??

W DE spotkałem się z czymś takim, że po naprawie opony gwarancji na to że nic się z nią nie stanie udzielali tylko do 100km/h . Powyżej jedziesz na swoją odpowiedzialność . Ja na Twoim miejscu kupiłbym jednak nową, wiem że 200euro piechotą nie chodzi, ale jedziesz bez stresu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie takie pytanie

Czy wymieniał ktoś z was czujnik parkowania z przodu? Da się go wyciągnąć bez zdejmowania zderzaka? Zderzak sline, czujnik w grilu. Ma ktoś może numer takiego czujnika? Chętnie kupię 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, corradoowner napisał:

Panowie takie pytanie

Czy wymieniał ktoś z was czujnik parkowania z przodu? Da się go wyciągnąć bez zdejmowania zderzaka? Zderzak sline, czujnik w grilu. Ma ktoś może numer takiego czujnika? Chętnie kupię 

Powinieneś sięgnąć ręką jak zdejmiesz górną 'pokrywę' plastikową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, narkil napisał:

Powinieneś sięgnąć ręką jak zdejmiesz górną 'pokrywę' plastikową.

Czujnik trzyma się na jakiś zatrzaskach? Czy tylko na wcisk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, corradoowner napisał:

Czujnik trzyma się na jakiś zatrzaskach? Czy tylko na wcisk?

Zatrzask plastikowy, ale nie jest ciężko go wyjąć z niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany jak jest z heblami w B8? Mam 2.0 tdi, zbliżają się wymiany przodu i tyłu (tutaj mam teraz chyba 314mm/300mm) tak? W 3.0 tdi jakie były zaciski ? Na co lepszego/większego można by to zmienić, żeby nie kosztowało jakoś milionów monet ?! :co:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, KoJ@K napisał:

Pany jak jest z heblami w B8? Mam 2.0 tdi, zbliżają się wymiany przodu i tyłu (tutaj mam teraz chyba 314mm/300mm) tak? W 3.0 tdi jakie były zaciski ? Na co lepszego/większego można by to zmienić, żeby nie kosztowało jakoś milionów monet ?! :co:

przynajmniej 345mm + 330mm tył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialo być nie za miliony monet :decayed: chodzi mi o to by zakup ich nie robił w kasie dużej różnicy, o ile w ogóle jest taka możliwość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, KoJ@K napisał:

Mialo być nie za miliony monet :decayed: chodzi mi o to by zakup ich nie robił w kasie dużej różnicy, o ile w ogóle jest taka możliwość...

Jak masz kupować tarcze i klocki to lepiej jest dołożyć trochę grosza a auto zacznie hamować. 345mm/330mm hamuje w porównaniu do serii dużo lepiej. Jak zmieniśz sam przód na 320mm jakiejś wiekszej różnicy nie będzie. Sam mam teraz 320mm a przerabiałem już każdą konfigurację w b8 i to na własnej skórze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, daniell-gda napisał:

Ja zmieniłem sam przód na 320mm i jest różnica odczuwalna przy każdym hamowaniu na plus

jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, daniell-gda napisał:

Ja zmieniłem sam przód na 320mm i jest różnica odczuwalna przy każdym hamowaniu na plus

Dziwne żeby nie było zmień na 345mm będzie jeszcze bardziej odczuwalna. dodaj do tego tył będzie jeszcze bardziej. załóż 356mm zobaczysz mega różnice. I tak można i można.

Tarcza pod 320mm kosztuje ile ? 200zł ? tarcza pod 345mm kosztuje 230zł ? Jak zakładać to już coś lepszego tym bardziej że kolega dopiero kupil auto i bedzie nim jezdzil pewnie pare lat. Potem bedzie szkoda bo nowe tarcze 320mm nowe klocki i szkoda zmieniac na 345mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy testował już ktoś nowe mapy do wersji Basic .

Edytowane przez wikary
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...