Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, TOM3K napisał:

A masz u siebie ten włącznik? 

Tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Dasz radę sprawdzić ilu pinowa jest ta kostka?  Co może się ewentualnie wydarzyć jak podlacze ten włącznik A będzie coś nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, TOM3K napisał:

Dasz radę sprawdzić ilu pinowa jest ta kostka?  Co może się ewentualnie wydarzyć jak podlacze ten włącznik A będzie coś nie tak?

Jutro sprawdzę, chyba trzeba schowek zdjąć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma ktoś dyfuzora na 2 rury sline polift? Na alledrogo lipa straszna.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kris0112 ty sprzedałes swój zderzak? Jeśli nie to w jakim stanie i ile bo jest chętny na 9B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, TOM3K napisał:

Dasz radę sprawdzić ilu pinowa jest ta kostka?  Co może się ewentualnie wydarzyć jak podlacze ten włącznik A będzie coś nie tak?

Już wiem wszystko, wyłącznik ma kostkę 6-pinową zajęte piny to 1,2 i 3 z tej kostki przewody  idą do wspólnej brązowej kostki od schowka 12-pinowej , pin 1 z wyłącznika leci do pinu 3 w brązowej kostce, pin 2 do pinu 6 a pin 3 do pinu 5, moim zdaniem wyłączniki będą te same 

IMG0946jp_qephxpq.jpg

IMG0944jp_qephxhh.jpg

IMG0947jp_qephxhr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie ! Jutro będę działał ?

28 minut temu, Góral65 napisał:

Już wiem wszystko, wyłącznik ma kostkę 6-pinową zajęte piny to 1,2 i 3 z tej kostki przewody  idą do wspólnej brązowej kostki od schowka 12-pinowej , pin 1 z wyłącznika leci do pinu 3 w brązowej kostce, pin 2 do pinu 6 a pin 3 do pinu 5, moim zdaniem wyłączniki będą te same 

IMG0946jp_qephxpq.jpg

IMG0944jp_qephxhh.jpg

IMG0947jp_qephxhr.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak racjonalnie wytłumaczyć ubezpieczycielowi ze przy zdjęciu i ponownym montażu tylnego zderzaka przy side assist trzeba kalibrować system ? Jakies podstawy ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzebaby poszukać jakiejś procedury serwisowej, technologicznej producenta. Ewentualnie wycena ASO z fakturą proforma za naprawę z uwzględnieniem pozycji "kalibracja systemu side assist" ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.05.2018 o 21:31, MaciekPL napisał:

Nie ma ktoś dyfuzora na 2 rury sline polift? Na alledrogo lipa straszna.. 

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7306715885

 

aukcja się kończy za 10 min ale za 160 odda 

 

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6957152814

Edytowane przez WydRos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie do tych, którzy montowali samopoziomowanie w b8. Żeby zamontować czujnik z tyłu muszę wyjąć tą dużą śrubę, która trzyma część zawieszenia (chyba wahacz, nie znam się :P) i na niej się trzyma? Ewentualnie może ktoś posiada zdjęcie jak to jest zamontowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Tomek_091019 napisał:

Panowie pytanie do tych, którzy montowali samopoziomowanie w b8. Żeby zamontować czujnik z tyłu muszę wyjąć tą dużą śrubę, która trzyma część zawieszenia (chyba wahacz, nie znam się :P) i na niej się trzyma? Ewentualnie może ktoś posiada zdjęcie jak to jest zamontowane?

znalazłem dwa zdjęcia zrobione jak zakładałem poziomowanie

DSC0432jp_qeprpsw.jpg

DSC0436jp_qeprpss.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super, dzięki. Czyli muszę wyciągać tą śrubę... Za łatwo by było, gdyby montowało się go tak jak ten z przodu ?

Edytowane przez Tomek_091019
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Tomek_091019 napisał:

Super, dzięki. Czyli muszę wyciągać tą śrubę... Za łatwo by było, gdyby montowało się go tak jak ten z przodu ?

Nie narzekaj? w b7 całą belkę trzeba opuszczać bo nie ma możliwości wyjęcia tej właśnie śruby,  popsikaj czymś typu WD40 i zostaw na noc i nie powinno być problemu:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, tommy-cichy napisał:

Panowie czy ktoś ma może sprzedać boczki drzwi materiał do A4 B8 Avanta?

Ja mam 4 boczki , kolor soul. Najbardziej popularny materiałowy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, tommy-cichy napisał:

Panowie czy ktoś ma może sprzedać boczki drzwi materiał do A4 B8 Avanta?

https://www.olx.pl/oferta/komplet-4-boczkow-audi-a4-s4-b8-s-line-CID5-IDf1kZn.html?action=show&id=221964053

ja mam z ori otworami pod rolety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ori zaciski na przód z S4 plus tarcze w super stanie i klocki jak nowe ori wszystko 345mm, są ile warte. ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam poniższy błąd. Może Ktoś potwierdzić, że do wymiany jest CZUJNIK RÓŻNICY CIŚNIENIA G450

Jak można sprawdzić VCDS-em czujnik G450

DPF obecnie ma  takie parametry:

Particle filter: oil ash volume 0.04 l
Particle filter: soot mass calculated 9.27 g
Particle filter: soot mass measured 8.54 g

Particle filter: kilometers since last regeneration 93008 m

1 Fault Found:

5262 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2454 00 [039] - Short to GND
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 150529 km
                    Date: 2018.05.24
                    Time: 21:06:05

                    Engine speed: 829.50 /min
                    Normed load value: 32.2 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 88 °C
                    Intake air temperature: 24 °C
                    Ambient air pressure: 1020 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.280 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Exhaust gas vol.flow particulate filter: 45.4 mł/h
                    Surface temperature of filter: 274.0 °C
                    Field regeneration status-Bit 0: 00000000 
                    Field regeneration status-Bit 16: 00010000 
                    Field regeneration status-Bit 24: 00000000 
                    Field regeneration status-Bit 8: 00000000 
                    Particle filter: difference pressure: 0 hPa
                    Particle filter: offset for differential press.: 0 hPa
                    Exhaust gas temp.after pre-catalyst: 227.1 °C
                    Particle filter: kilometers since last regeneration: 0 m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie macie jakiś patent na wymianę tylnych sprężyn a a4 b8 quattro ? Żeby jakoś za dużo nie rozbierać bo ciężko tam z miejsce ? Jak mój mechanior zobaczył to trochę się zniechęcił i stwierdził że zacznie od przodu bo dużo łatwiej , z tyłu mało miejsca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...