Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

wielokrotnie :) bardzo szanuję pracę włożoną w jego zrobienie, ale nie jest zbyt wyczerpująco napisany jak dla mnie :) i mam parę wątpliwości...

- czy przednią belkę i jej podpory wymieniamy? bo najpierw jest napisane że zostaje wzmocnienie to samo i w spisie rzeczy do wymiany nie ma belki, ale potem w numerach części jest belka i na fotkach też widać poliftową. I teraz... skoro już zmieniamy, to tylko dlatego że w poliftowej jest mocowanie lampy z boku przy podporach, a w przedliftowej od góry? Czy po prostu nie mieści się przedliftowa belka pod poliftowy zderzak? Bo jeśli to kwestia tylko dziurek w innym miejscu podpór belki to może jej zmieniać nie trzeba... :)

- czy nadkola trzeba wymieniać ze szmaciaków na plastiki których numery są podane w temacie? bo mocowane są chyba tak samo... więc chodzi tylko o to żeby były też poliftowe?

 

można by po prostu otworzyć tamten temat, żeby ludzie dyskutowali i wtedy zrobiłby się ciekawy poradnik... no chyba że gdzieś jest dyskusja o tym na forum i przegapiłem :)

a tak poza tym, nie ma poruszonego tematu innych przetwornic w lampach, numery podpór błotników 8K0821135H nie do znalezienia, a mają swoje odpowiedniki B i C których jest dużo :) itp. itd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

9 godzin temu, lumberjack napisał:

Czy ktoś z Was osobiście zmieniał przód na polift? Mam parę wątpliwości najchętniej obgadałbym z kimś telefonicznie :D jak ktoś jest tak miły to dajcie znać na priv, wyślę dobrą flaszkę :D 

Ja zmieniałem. Jak coś pisz na PW. Wszystko sam robiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też zmieniałem. Belka poszła poliftowa na wszelki wypadek bo przy kupowaniu dostałem ja gratis. Nadkola szmacianki zostaja stare i da sie je dopasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję zdjąć kierownicę. Muszę oczywiście najpierw zdjąć poduszkę, a co się z tym wiąże odpiąć akumulator. Czy po przywróceniu zasilania trzeba coś kodować, czy tracimy przy tym jakieś ustawienia ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, skoffice napisał:

Panowie potrzebuję zdjąć kierownicę. Muszę oczywiście najpierw zdjąć poduszkę, a co się z tym wiąże odpiąć akumulator. Czy po przywróceniu zasilania trzeba coś kodować, czy tracimy przy tym jakieś ustawienia ? 

Zdejmowałem już kilkanasie razy kierownice i u sibie i w innych samochodach nigdy aku nie odlanczalem. Wyciagnac tylko kluczyk i tyle mozna odkrecac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki, Jeśli tak robiłeś i nic ci nie urwało to musi być prawda ?  Ale tak już z czystej ciekawości czy odłączenie akumulatora powoduje jakieś kłopoty w samochodzie kiedy  znowu podłączymy zasilanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych,ostatnio kilka razy podmienialem aku i nic się nie rozkodowalo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Pany. Takie pytanko mam a4 b8 2009 caga. Po wyjechaniu po nocy z garazu nie rozgrzany silnik ładowanie mam 14.4/14.5 gdy silnik sie nagrzeje po okolo 20-30 km jazdy ładowanie spada do 13.2 a czasem i do 12.8 mam zamontowany voltomierz wiec wszystko widać dla pewnosci jeszcze mierzone miernikiem i wartosci identyczne. Dodam wartosci mierzone na alternatorze zadnych bledów na kompie ani na fisie. Auto chodzi normalnie odpala itd. Dzis jeszcze zauważylem ze przy hamowaniu napięcie ładowania rośnie czasem i nawet do 14.4 i potem odrazu spada..... miał ktos taki przypadek? Regulator napiecia skończył swoj żywot? Czy szukac gdzies indziej przyczyny

Lub czy sprzegiełko alternatora moze takie zawirowania powodować?

Edytowane przez Kris0112
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest ok. Też mam zamontowany woltomierz i podobne wartości. Jak rozładujesz aku na postoju to po odpaleniu i 15,6V Ci pokaże. Z biegiem czasu ładowanie spada bo aku jest coraz bardziej naładowany. U mnie ładowanie czasem spada do 12,4V i wszystko jest ok. Regulator pilnuje żeby w aku było cały czas 12,6-12,7V. Obserwuje to od około pół roku odkąd pozbyłem się problemu z ładowaniem. Nawet po kilkunastodniowym postoju auta w aku jest zawsze 12,6V. Niczym się nie przejmuj i jeździj dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis wszystko rozebrane i okazaly się zaśniedziałe styki.... sprzegiełko alternatora zatarte plus doszły rolki napinacza i pasek do wymiany. Jutro wszystkie czesci maja przyjechac poskładam i zdam relacje... plus nowy regulator napięcia. Wcześniej jakieś poł roku ładowanie zawsze bylo miedzy 14.4-14.2.. nigdy nie spadało poniżej 14V. Wiec zobacze co bedzie po poskładaniu wszystkiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poleci ktoś sprawdzony sklep z zarówkami led do wnętrza? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymienione sprzegiełko alternatora, alternator wyczyszczony, przelutowane stylki nowy regulator napiecia plus odrazu rolki napinacza rolka prowadząca i nowy pasek. Wszystko zrobione bez wysówania przodu wiec się da to zrobić ale jest bardzo ciasno....

Poki co napiecie ładowania stale miedzy 14.3-14.5V. Zobaczymy jak bedzie później. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Padł mi czujnik parkowania z przodu. Lepiej kupić używkę czy jakiś zamiennik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne klamrą złapać od środka 

8L0807180

363817_x800.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hugo wielkie dzięki za pomoc, tak myślałem że jest jakaś blaszka lecz ten co mi sprzedawał dał mi bez tego  :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To oddzielny element. W ASO kosztuje 6zł z tego co pamiętam 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po VIN da się określić dokładnie kolor auta i kod lakieru ? Jestem zainteresowany autem polift 2013 ale mam 600 km do niego, sprzedający nie wie dokładnie a tylko jeden kolor mnie interesuje.

Podaję VIN WAUZZZ8K4DA189806 . Jeśli da się wyczytać z tego kolor to byłbym wdzięczny za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...