Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, MaciekPL napisał:

Panowie taśma, przełączniki od audi a8 podejda do b8 czy trzeba coś przerabiać? Na pierwszy rzut oka wygląda tak samo.. 

f14d47884df1a85923352cc3dcd3.jpeg

Podejdą , jeśli masz sedana, ale musisz przerobić prawa manetkę bo nie ma opcji komputra, w a8 jest to to na kierownicy 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

7 minut temu, WydRos napisał:

Podejdą , jeśli masz sedana, ale musisz przerobić prawa manetkę bo nie ma opcji komputra, w a8 jest to to na kierownicy 

Dzięki :D kurcze w tygodniu robiłem właśnie a8, spodobały mi się te manetki. Szkoda że nie wychodziły w b8 z tym Black piano. Muszę temat ogarnąć czy dam radę przerobić to. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, barca8585 napisał:

juz na forum ktoś to wmontował trzeba poszukać

Właśnie odnalazłem, coś tam nie pasuje do końca. Może jest możliwość wymiany samych tych plastikow na błyszczące? Na manetce jakieś wciecie jest, może poszło by tak. Muszę do auta chyba zejść i zobaczyć to z bliska. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ktoś wymieniał taką osłonę tylnego amortyzatora? Dużo z tym zabawy?

Dq5wqJ4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wyjąć amorka - odkręcasz dwie śruby u góry (są za wygłuszeniem) jedna na dole i amorek Ci wychodzi. Na górze jest nakrętka, odkręcasz ją trzymając amor, żeby się nie obracał, zdejmujesz górną poduche, sciągasz stary zużyty odbój, zakładasz nowy i składasz w odwrotnej kolejności :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli po podniesieniu na żabie da się to wymienić, nie trzeba żadnych specjalistycznych narzędzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej, nawet kanalu nie potrzebujesz. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.08.2018 o 23:12, l2k2 napisał:

Świetnie, dzięki ?

Wystarczy tylko górę odkręcić ja tak u siebie zrobiłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Kodzak33 napisał:

Wystarczy tylko górę odkręcić ja tak u siebie zrobiłem. 

Thx ? Część zamówiona, może w ten weekend uda się to ogarnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, chciałem wymienić sprężyny u siebie, ale warsztat, gdzie zaprowadziłem auto nie chce się tego podjąć bo jakiś poprzedni druciarz przy wymianie górnych wahaczy uszkodził obie zwrotnice (z jednej strony śruba centralna jest krzywa, ktoś chyba próbował zbyt mocno to skręcić i będzie problem z jej wyciągnięciem, dodatkowo skręcone jest z jakimiś dziwnymi podkładkami, a z drugiej widać rysę więc możliwe, że pęknie przy wybijaniu sworzni). 

Teraz tak, bo zawczasu zerknąłem w etce jakie zwrotnice siedzą u mnie i są po 2 numery:

8k0 407 253R - lewa CODAPRESS

8k0 407 254R - prawa CODAPRESS 

lub 

8k0 407 253T - lewa KSM

8k0 407 254T - prawa KSM.

Chciałem poszukać sobie na wszelki wypadek używek w dobrym stanie, ale szukanie na allegro po samym numerze bez literowej końcówki zwraca zero wyników...

Czy wie ktoś z Was czy mogę w razie co zastosować jakieś inne o innym numerze? Jest ich od groma na allegro, ale żadna nie ma numeru takiego jak moje powinny mieć. Dodatkowo rozstrzał cenowy jest dość duży - od 200 do nawet 800zł za jedną zwrotnicę. Nowa kosztuje około 1400-1600zł.

 

Straszna lipa, bo chciałem mieć auto na 19tkach i na lekkiej glebie na własny ślub a już niestety zglebić nie zdążę :( 

Edytowane przez luk330
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda od przedlifta będzie pasować. Od polifta też, po przełożeniu tulejki z przedlifta ( nie pamiętam czy to był dolny wahacz czy końcówka drążka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, corradoowner napisał:

Każda od przedlifta będzie pasować. Od polifta też, po przełożeniu tulejki z przedlifta ( nie pamiętam czy to był dolny wahacz czy końcówka drążka)

Czyli te zwrotnice de facto nie różnią się? Bez znaczenia pojemność silnika, ciężar silnika, quattro/fwd, automat/manual? Nie różnią się np wielkością przegubów albo łożysk czy piast? To by wiele ułatwiło, ale zastanawia mnie dlaczego różnią się tymi końcówkami numerów, z czegoś to musi wynikać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, luk330 napisał:

Czyli te zwrotnice de facto nie różnią się? Bez znaczenia pojemność silnika, ciężar silnika, quattro/fwd, automat/manual? Nie różnią się np wielkością przegubów albo łożysk czy piast? To by wiele ułatwiło, ale zastanawia mnie dlaczego różnią się tymi końcówkami numerów, z czegoś to musi wynikać.

miałem w rękach trzy z różnymi numerami, wizualnie nie różniły się niczym. Wziąłem jedna z nich, akurat z polifta, przełożyłem swoją piastę i czujnik ABS oraz tulejkę wahacza lub końcówki drążka, nie pamiętam dokładnie i wszystko pasowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, corradoowner napisał:

miałem w rękach trzy z różnymi numerami, wizualnie nie różniły się niczym. Wziąłem jedna z nich, akurat z polifta, przełożyłem swoją piastę i czujnik ABS oraz tulejkę wahacza lub końcówki drążka, nie pamiętam dokładnie i wszystko pasowało.

Dzięki za info - wychodzi na to, że jest tak jak mówisz, bo posiedziałem troche w ETCE już nie wyszukując po VINie tylko po modelu i wychodzi, że każdy przedlift a4/a5 ma ten sam nr co mój... Więc skoro etka dla każdego pokazuje jeden numer to skąd tyle zwrotnic z różnymi numerami na allegro a z tym z etki w ogóle? :D zgłupiałem :D 

Muszę sprawdzić jaki numer obecnie u mnie siedzi ale pewnie kupie jakiekolwiek z przedlifta z gwarancją rozruchową, etka w tym temacie nie jest miarodajna :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, luk330 napisał:

Dzięki za info - wychodzi na to, że jest tak jak mówisz, bo posiedziałem troche w ETCE już nie wyszukując po VINie tylko po modelu i wychodzi, że każdy przedlift a4/a5 ma ten sam nr co mój... Więc skoro etka dla każdego pokazuje jeden numer to skąd tyle zwrotnic z różnymi numerami na allegro a z tym z etki w ogóle? :D zgłupiałem :D 

Muszę sprawdzić jaki numer obecnie u mnie siedzi ale pewnie kupie jakiekolwiek z przedlifta z gwarancją rozruchową, etka w tym temacie nie jest miarodajna :( 

poszukaj u siebie w okolicy i pojedź zobacz zanim kupisz, często są pęknięte przy śrubie mocującej górne wahacze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, corradoowner napisał:

poszukaj u siebie w okolicy i pojedź zobacz zanim kupisz, często są pęknięte przy śrubie mocującej górne wahacze

Tak zrobię. O tych pęknięciach wiem niestety, z tego co patrze na allegro większość zwrotnic sprzedawanych jest w komplecie z górnymi wahaczami :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, kupiłem B8 w końcu, sam w to nie wierze, że się udało w polsce kupić, a jednak nie wszystkie są kasztanami, tylko 95% na allegro :D. Do rzeczy, w aucie siedzą springi o takim oznaczeniu, mógłby ktoś kumaty rozszyfrować czy są one przy seryjnym zawiasie czy to są jakieś -20 itp? Auto wydaje mi się, że trochę niżej siedzi pomimo, że i tak jest kozą- co się zmieni w przyszłym roku na bank ;)

 

38896344_434509613705557_5594128605924818944_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...