Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 23.08.2018 o 08:17, mariusz36 napisał:

Wciśnij przycisk AUTO   na panelu , myślę że przestanie :)

Przestaje jak wyłączam klimę, w sensie kompresor. Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Hohe napisał:

Przestaje jak wyłączam klimę, w sensie kompresor. Co to może być?

Jesteś pewny, że nie brakuje czynnika, Jak jest brak to syczy. Jak niema wcale to sprężarka się nie załącza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Hohe napisał:

A to da się sprawdzić, czy tylko pozostaje dobić?

Ja osobiście zrobił bym serwis klimatyzacji (trzeba zwrócić uwagę czy niema gdzieś nieszczelności)

A tak z ciekawości kiedy ostatnio robiłeś serwis klimy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś rok, może z półtora roku temu. Teraz auto stało ponad miesiąc, bo byłem na wakacjach i po powrocie tak mnie przywitało. A tak w ogóle, to ta klima nie chłodzi i nie chłodziła chyba tak jak powinna. W 15-to letniej Astrze znajomego działa dużo lepiej. Może ten serwis był do d*py zrobiony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Hohe napisał:

Jakiś rok, może z półtora roku temu. Teraz auto stało ponad miesiąc, bo byłem na wakacjach i po powrocie tak mnie przywitało. A tak w ogóle, to ta klima nie chłodzi i nie chłodziła chyba tak jak powinna. W 15-to letniej Astrze znajomego działa dużo lepiej. Może ten serwis był do d*py zrobiony?

Jak miałem Octavię to była tak mała nieszczelność w klimatyzacji, że przy wpuszczeniu kontrastu nie było widać, gdzie czynnik ucieka. 

U Ciebie z tego co opisujesz też jest nieszczelność. Mała ilość czynnika i syczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, podpiąłem maszynę i okazało się, że z 520g czynnika zostało 170 i na dodatek jest wyciek. Także lipa. Mechanik powiedział, że to na 99% chłodnica, szukam więc takowej i cza wymienić. Dużo roboty z tym będzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje sprawdzić  na szybko 2 części w ASO, ma ktoś dostęp do jakiegoś cennika czy coś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, skoffice napisał:

Proszę uprzejmie     ?  http://czesci.benepol.pl/sklep/

Super dzieki wielkie kolego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw i upewnij się na 100% czy to napewno chłodnica. Jedz do speca, nabij azotem i patrz/sluchaj gdzie syczy, jezeli na tym Ci nic nie wyjdzie to kontrast do układu i świecenie UV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Hohe napisał:

Dobra, podpiąłem maszynę i okazało się, że z 520g czynnika zostało 170 i na dodatek jest wyciek. Także lipa. Mechanik powiedział, że to na 99% chłodnica, szukam więc takowej i cza wymienić. Dużo roboty z tym będzie?

Miałem rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Hohe napisał:

A może ma ktoś z Państwa numer takiej chłodnicy?

Proszę bardzo 8K0260403AF

Zamienniki
  • AKS DASIS: 482018N
  • ALANKO: 501017
  • AUTO AIR GLOUCESTER: 169705
  • AVA COOLING SYSTEMS: AI5297
  • BEHR HELLA SERVICE: 8FC 351 303-501, 8FC 351 303-504
  • DELPHI: TSP0225671
  • DENSO: DCN32060
  • DIEDERICHS: 8101800
  • JDEUS: 701M23
  • KAGER: 946498, CD440690, CD440690, 60035297, 60035297, K-AIA5297
  • MAHLE ORIGINAL: 350203632000
  • NISSENS: 940042
  • NRF: 35916
  • QUINTON HAZELL: QCN562
  • VAN WEZEL: 03 00 5297
  • VEMO: V15621036
  • WAECO: 8880400450
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Góral65 napisał:

Proszę bardzo 8K0260403AF

Zamienniki
  • AKS DASIS: 482018N
  • ALANKO: 501017
  • AUTO AIR GLOUCESTER: 169705
  • AVA COOLING SYSTEMS: AI5297
  • BEHR HELLA SERVICE: 8FC 351 303-501, 8FC 351 303-504
  • DELPHI: TSP0225671
  • DENSO: DCN32060
  • DIEDERICHS: 8101800
  • JDEUS: 701M23
  • KAGER: 946498, CD440690, CD440690, 60035297, 60035297, K-AIA5297
  • MAHLE ORIGINAL: 350203632000
  • NISSENS: 940042
  • NRF: 35916
  • QUINTON HAZELL: QCN562
  • VAN WEZEL: 03 00 5297
  • VEMO: V15621036
  • WAECO: 8880400450

Dzięki Panowie za pomoc. Jakoś to ogarnę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0TFSI z kompresorem,orienuje sie ktos,czy duzo roboty jest ze zmiana kolka kompresora na mniejsze,co trzeba "rozkrecic"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...