Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co czytalem to tylko jarzma, ale glowy nie dam.

320 nie dają już rady?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

@wampir dobrze czytał ? Jarzma trzeba zmienić. Tylko to ciężki temat, żeby trafić same, bez zacisków ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem na allegro gotowe zestawy jarzma plus tarcze, ale to było dawno temu. 

Jak to mówią szukajcie, pytajcie :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym szukał z S4. Poszukaj na necie numery i uderz do sprzedawców na forum albo do aso. Może ceny nie są takie duże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Hugo napisał:

@Osiollekk tutaj poczytaj co możesz wpakować do B8 ;)

 

Oooo, nie widziałem temtu :) dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że powielam pytanie ale czy wg. Was coś z tymi moimi światłami jest nie tak ??
Jak dla mnie świecą zaaaaaaa nisko :( na stacji diagnostycznej potwierdzili ze swiatła ustawione wzorowo...Jak dla mnie to jaka ujnia w nimi po przeglądzie wyszła :(
Mozna cos z tym zrobić (prócz  "podniesienia na śrubkach") ?

ffffffffffff.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, simon__75 napisał:

Wiem że powielam pytanie ale czy wg. Was coś z tymi moimi światłami jest nie tak ??
Jak dla mnie świecą zaaaaaaa nisko :( na stacji diagnostycznej potwierdzili ze swiatła ustawione wzorowo...Jak dla mnie to jaka ujnia w nimi po przeglądzie wyszła :(
Mozna cos z tym zrobić (prócz  "podniesienia na śrubkach") ?

ffffffffffff.jpg

Ciężko tak ocenić. Mi też kiedyś tak ustawili, że świeciło pod koła. Od tamtej pory ustawiam sam i polecam. To żadna filozofia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz na szybko sprawdzić, to znajdź ścianę i równy do niej podjazd np parking podziemny. Podjedź do ściany, zaznacz na jakiej wysokości jast odcięcie a potem cofnij 10 metrów i sprawdź ponownie - powinno być 10 cm niżej. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie mam takie same zdanie na temat ustawiania świateł na stacji, tak samo jak "test amortyzatorów" ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wsiadz do innego auta i stan na przeciw swojego z właczonymi swiatłami

bedziesz widział czy oślepiasz czy nie 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Osiollekk napisał:

Żeby przejść z tarcz 320 na 345 to trzeba zmieniać zaciski czy tylko jarzma? 

szukaj zacisków od Q5 albo A6 C7 na tarcze 345/30mm

mają tłoczki Fi60 a od S4 Fi57

chyba że chcesz 356mm ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Dev napisał:

szukaj zacisków od Q5 albo A6 C7 na tarcze 345/30mm

mają tłoczki Fi60 a od S4 Fi57

chyba że chcesz 356mm ....

Chciałbym 345 jak najmniejszym kosztem, więc szedłbym w kierunku samych jarzm :)  320 pod względem hamowania i tak mi wystarcza

I wtedy jarzma od s4 b8, lift albo przedlift, nie ma znaczenia? Jakieś inne jarzma też pasują, np od q5? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najmniejszym kosztem to zrobisz sobie 288mm z przodu :decayed:

jak ma hamować to musisz wyłożyć kasę, niestety. 

jarzma 345mm są wszystkie takie same, ale szukaj z zaciskami

ostatnio kupiłem taki zestaw za 230zl z wysyłką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Dev napisał:

Najmniejszym kosztem to zrobisz sobie 288mm z przodu :decayed:

jak ma hamować to musisz wyłożyć kasę, niestety. 

jarzma 345mm są wszystkie takie same, ale szukaj z zaciskami

ostatnio kupiłem taki zestaw za 230zl z wysyłką

Dev, wszystko rozumiem, ale skoro mam zaciski z 320mm które mają 50tys przebiegu to po co mam szukać kolejnych zacisków z jarzmami, skoro potrzebuje same jarzma? Taka opcja jak mówisz jest ok, ale jak znajde cały komplet w cenie samych jarzm :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Osiollekk napisał:

Dev, wszystko rozumiem, ale skoro mam zaciski z 320mm które mają 50tys przebiegu to po co mam szukać kolejnych zacisków z jarzmami, skoro potrzebuje same jarzma? Taka opcja jak mówisz jest ok, ale jak znajde cały komplet w cenie samych jarzm :D 

łatwiej znaleźć kpl niż same jarzma

swoje zawsze mozesz sprzedać

aaa i tyłu tez szukaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.11.2018 o 21:39, Hohe napisał:

Ciężko tak ocenić. Mi też kiedyś tak ustawili, że świeciło pod koła. Od tamtej pory ustawiam sam i polecam. To żadna filozofia. 

Wczoraj jak sobie "przestawiłem" to mam wrażenie, że gwiazdy oświetlam :):) Aleeeeee nikt mi na trasie 60 km nie mrugał że coś mam nie tak - a był środek nocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ganiam już trochę autem i dopiero dziś zauważyłem w popielniczce taki pstryczek, powie ktoś do czego to jest? 

a4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...