Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

jest możliwość zmienienia długości czasu świateł coming home leaving? obecnie świeci mi około 20s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Hohe napisał:

Panowie, wiem że pewnie było sto razy, ale tak na szybko:

 

4892 - EGR Valve (N18): Malfunction 

          P0403 00 [096] - Electrical Fault in Circuit

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 96539 km

                    Date: 2018.12.14

                    Time: 10:55:38

 

Od czego zacząć? Jakieś czyszczenie czy tylko wymiana?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź na początek wtyczkę czy gdzieś olejem nie zalana jest. Później niestety EGR na stół i można otworzyć sprawdzic czy tam nie jest zalany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Hohe napisał:

Rozebrałem badziewie. Tu opisałem:

Zerkniesz?

Jeśli plastikowe zębatki całe to przemyj odtłuść i załóż może to wystarczy, zaoszczędzisz parę ojro:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Góral65 napisał:

Jeśli plastikowe zębatki całe to przemyj odtłuść i załóż może to wystarczy, zaoszczędzisz parę ojro:wink:

Całe. Wyczyściłem ile mogłem ale skoro ten olej tam trafił, to pewnie trafi ponownie. Racja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że to ze środka zaworu? Nie da rady wymienić tam jakiegoś uszczelnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie mam pytanko ws. B8:hi:

Kolega sobie kupił i w sumie to już pytałem raz o grzane fotele, co trzeba dołożyć, żeby je mieć, ale kupił jednak z grzanymi. A pytanie takie, czy jak ma elektryczne i grzane ale bez elektrycznych lędźwi to gdy zmieni fotele na inne też grzane i elektryczne również z lędźwiami to będzie mu to śmigać czy będzie trzeba jakieś ew kodowanie zrobić???

Druga sprawa to nie ma panelu MMI koło drążka biegów. Wystarczy panel i wyświetlacz czy trzeba jakąś wiązkę jeszcze dołożyć???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Adam87 napisał:

Witam. Panowie mam pytanko ws. B8:hi:

Kolega sobie kupił i w sumie to już pytałem raz o grzane fotele, co trzeba dołożyć, żeby je mieć, ale kupił jednak z grzanymi. A pytanie takie, czy jak ma elektryczne i grzane ale bez elektrycznych lędźwi to gdy zmieni fotele na inne też grzane i elektryczne również z lędźwiami to będzie mu to śmigać czy będzie trzeba jakieś ew kodowanie zrobić???

Druga sprawa to nie ma panelu MMI koło drążka biegów. Wystarczy panel i wyświetlacz czy trzeba jakąś wiązkę jeszcze dołożyć???

Z tego co się orientuję to elektryczne fotele zawsze były z regulacją lędźwi, a manualne występowały z el. regulacją lędźwi lub bez regulacji lędźwi. Nic nie pomieszałeś?

Jeśli nie ma panelu z joystickiem to pewnie ma MMI Basic, przechodząc np. na MMI 3G+ trzeba jeszcze zmienić na pewno jednostkę i zdjąć z niej ochronę komponentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, l2k2 napisał:

Z tego co się orientuję to elektryczne fotele zawsze były z regulacją lędźwi, a manualne występowały z el. regulacją lędźwi lub bez regulacji lędźwi. Nic nie pomieszałeś?

Faktycznie. Nie ma wogule elektrycznych. Teraz przysłał fotki. Widocznie nie dogadaliśmy się przez telefon. To teraz, żeby elektryczne dołożyć to dużo rezania???

1 godzinę temu, l2k2 napisał:

Jeśli nie ma panelu z joystickiem to pewnie ma MMI Basic, przechodząc np. na MMI 3G+ trzeba jeszcze zmienić na pewno jednostkę i zdjąć z niej ochronę komponentu.

Jednostkę?? To nie ten wyświetlacz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz, to kolega nie ma mmi tylko concerta. Żeby to zamienić na mmi to dużo pracy i pieniędzy. Wszystko do wymiany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Adam87 napisał:

Faktycznie. Nie ma wogule elektrycznych. Teraz przysłał fotki. Widocznie nie dogadaliśmy się przez telefon. To teraz, żeby elektryczne dołożyć to dużo rezania???

Jednostkę?? To nie ten wyświetlacz??

Nie ma dużo rezania, trzeba poprowadzić zasilanie, bo nie ma na 99% jak nie było sterowania lędźwi, nie trzeba nic kodować, chyba że są z pamięcią.

Najpierw musicie ustalić jakie audio siedzi w aucie, nawet nie wiemy czy to przedlift/polift (było inne wyposażenie w serii), zgadywanka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, l2k2 napisał:

Nie ma dużo rezania, trzeba poprowadzić zasilanie, bo nie ma na 99% jak nie było sterowania lędźwi, nie trzeba nic kodować, chyba że są z pamięcią.

Najpierw musicie ustalić jakie audio siedzi w aucie, nawet nie wiemy czy to przedlift/polift (było inne wyposażenie w serii), zgadywanka.

To z fotelami to już sobie ogarnie gdzieś w Krk.

Autko napewno przedlift. A radio jeszcze niewiem jakie. Jak sprawdzić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.12.2018 o 15:18, Hohe napisał:

Panowie, wiem że pewnie było sto razy, ale tak na szybko:

 

4892 - EGR Valve (N18): Malfunction 

          P0403 00 [096] - Electrical Fault in Circuit

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 96539 km

                    Date: 2018.12.14

                    Time: 10:55:38

 

Od czego zacząć? Jakieś czyszczenie czy tylko wymiana?

tylko wymiana, zębatka zerwana

mam nówke do "oddania" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

tylko wymiana, zębatka zerwana

mam nówke do "oddania" :wink:

Zębatki całe, nagaru niewiele, jedynie olej był w środku. Jakiej firmy i po wiela ten EGR masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, l2k2 napisał:

Najpierw musicie ustalić jakie audio siedzi w aucie, nawet nie wiemy czy to przedlift/polift (było inne wyposażenie w serii), zgadywanka.

Tak jak pisałem wcześniej...

Przedlift, a radio concert.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Adam87 napisał:

Tak jak pisałem wcześniej...

Przedlift, a radio concert.

Jeśli nikt tu nie napisze to musisz kolego prześledzić wątki w dziale Nawigacja, było tam sporo info. Ja nie zmieniałem MMI u siebie, ale przy przejściu z Concerta to dużo rzeczy trzeba wymienić.

https://a4-klub.pl/forum/322-audi-a4-b8/

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

główne pokrętło w mmi (3G High) nie ma u mnie tak jakby ząbków przy kręceniu. Po prostu kręci się bez jakiegokolwiek oporu przez co jest mało precyzyjny. Spotkał się ktoś z takim problemem? Do wymiany mam cały panel mmi? 

Pozdrawiam :smiley:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, l2k2 napisał:

Jeśli nikt tu nie napisze to musisz kolego prześledzić wątki w dziale Nawigacja, było tam sporo info. Ja nie zmieniałem MMI u siebie, ale przy przejściu z Concerta to dużo rzeczy trzeba wymienić.

https://a4-klub.pl/forum/322-audi-a4-b8/

 

Dzięki wielkie za zainteresowanie:hi:

Już się biore za czytanie:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...