Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 27.02.2019 o 18:36, wampir napisał:

Gładka to może być cipka i tyle w temacie.

Jak przeczytałem komentarz kolegi powyżej to chciałem napisać dokładnie to samo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

10 godzin temu, pajda napisał:

2 to znacz jaka? Jaka oznaczenie silnika? Jakie lata produkcji 

2 i 3 gen to silniki o oznaczeniu 4-literowym, ale jakie lata produkcji to niestety nie wiem. W każdym razie 3gen jest już na 2 łancuchach i pompa CR napędzana jest rozrządem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, turzol napisał:

2 i 3 gen to silniki o oznaczeniu 4-literowym, ale jakie lata produkcji to niestety nie wiem. W każdym razie 3gen jest już na 2 łancuchach i pompa CR napędzana jest rozrządem.

pierwsza generacja to jest A4 B7 druga generacja to B8 trzecia to B8fl

w A6 pierwsza generacja C6 druga generacja C6 fl trzecia generacja C7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby trzecia generacja najbardziej poprawiona a rozrząd pada już między 100 - 200tyś km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio były pytania jak wygląda felga 9J et33 na B8 - tutaj Eibach Pro Kit, auto tylko opuszczone z podnośnika.

20190301_074114.jpg

20190301_073817.jpg

20190301_073939.jpg

20190301_073704.jpg

 

20190228_123642.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, KoJ@K napisał:

Ostatnio były pytania jak wygląda felga 9J et33 na B8 - tutaj Eibach Pro Kit, auto tylko opuszczone z podnośnika.

....

 

Chyba się powoli przekonuję by kupić eibacha :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.02.2019 o 13:19, pajda napisał:

Trochę więcej?  

2.0 spali 7 l na 100

3.0 spali 10l na 100

To jest trochę?  To jest 42 % więcej 

Walka na litry . . . to jest to . . . ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, KoJ@K napisał:

Ostatnio były pytania jak wygląda felga 9J et33 na B8 - tutaj Eibach Pro Kit, auto tylko opuszczone z podnośnika.

 

Ale chyba przedni felunek delikatnie wystaje poza obrys błotnika ? Czy na dystansie już siedzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.02.2019 o 22:26, Hohe napisał:

Czekam z niecierpliwością. Z tego co ja wyczytałem, to dwa kable idą do komfortu plus masa. Nawet piny były podane, ale nie sądzę żeby bez kodowania to poszło - jeśli w ogóle się da.

Dobra, tema easy open wraca, obyczajke już mam jak to wygląda na schematach. Teoretycznie powinno działać, kwestia tylko zakupu samego modułu i anten. 

Na razie będę ryzykować i biorę te z B9 i podłącze do komfortu, zobaczymy co będzie i jakimi błędami zacznie siać.

Jedyne co mnie martwi to komunikacja. . . , bo samo działanie jest banalnie proste tego ustrojstwa. Jak się ociepli to zacznę rezać ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, mlody020 napisał:

Dobra, tema easy open wraca, obyczajke już mam jak to wygląda na schematach. Teoretycznie powinno działać, kwestia tylko zakupu samego modułu i anten. 

Na razie będę ryzykować i biorę te z B9 i podłącze do komfortu, zobaczymy co będzie i jakimi błędami zacznie siać.

Jedyne co mnie martwi to komunikacja. . . , bo samo działanie jest banalnie proste tego ustrojstwa. Jak się ociepli to zacznę rezać ?

 

Podrzuć schemat, czy co tam masz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, szafa napisał:

Chyba się powoli przekonuję by kupić eibacha :D

Tylko bierz sportline, żeby to ładnie spasować z budą, a nie Pro Kita :whistling: 

Tak jak to standardowo w A4 przednie koła wystają trochę bardziej niż tylne przy jednakowych et. Założone są bez dystansu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie piny/konektory wchodza do wtyczki licznika w B8? Czy to bedzie 000979009E?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie doradźcie co kupić:

A4 Allroad
Używane Audi A4 Allroad - 72 500 PLN, 129 099 km, 2010 - otomoto.pl

VW alltrack
Używane Volkswagen Passat - 69 900 PLN, 115 000 km, 2013 - otomoto.pl

Ogólnie uważam, że cena jednego i drugiego jest trochę przesadzona. Ale uznajmy, ze akceptuję cenę.
Mam dylemat czy brać 9 letnie audi z silnikiem 3,0 TDI 240 KM pewnie jedzie to super ale troche też boję się wydatków.
Czy brać o 3 lata młodszego passata, na pewno nie będzie taki ,,łał" z mocą. Po prostu wybór z rozsądku jeżeli chodzi ekonomię i wiek auta podłóg audi.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, duzy616 napisał:

Panowie doradźcie co kupić:

A4 Allroad
Używane Audi A4 Allroad - 72 500 PLN, 129 099 km, 2010 - otomoto.pl

VW alltrack
Używane Volkswagen Passat - 69 900 PLN, 115 000 km, 2013 - otomoto.pl

Ogólnie uważam, że cena jednego i drugiego jest trochę przesadzona. Ale uznajmy, ze akceptuję cenę.
Mam dylemat czy brać 9 letnie audi z silnikiem 3,0 TDI 240 KM pewnie jedzie to super ale troche też boję się wydatków.
Czy brać o 3 lata młodszego passata, na pewno nie będzie taki ,,łał" z mocą. Po prostu wybór z rozsądku jeżeli chodzi ekonomię i wiek auta podłóg audi.
 

Przecież ten passat jest brzydki, do tego jakość i wykonie wnętrza tez inna bajka niż w audi, w c6 póki co najciszej i najbardziej komfortowo, wszytsko tak jak być powinno, niestety w b8 jakość tez jest już inna 

Edytowane przez WydRos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w 129 000 w 9 letnim Audi to nawet ja nie uwierzę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Allroad piękny. Dla mnie minusem skrzynia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Hohe napisał:

Ale w 129 000 w 9 letnim Audi to nawet ja nie uwierzę. 

Wiesz ile ja w rok zrobiłem? 7tys a też mam 3.0tdi.

Nawet nie miałem kiedy. Do pracy mam 3km a pracuje praktycznie 7 dni w tygodniu i to na zmiany jak nie na 12 to na 18. Jak nie jestem w pracy to znowu z dzieckiem siedzę. Kiedyś robiłem 30tys minimum. Teraz nie mam nawet jak do pracy jeżdżę czymś innym a Audi nawet nie mam czasu umyć kiedy używana tylko jak jadę gdzieś dalej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie turbo siedzi w polifcie 2.0tfsi, wersja USA CPMB?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Gibons napisał:

Wiesz ile ja w rok zrobiłem? 7tys a też mam 3.0tdi.

Nawet nie miałem kiedy. Do pracy mam 3km a pracuje praktycznie 7 dni w tygodniu i to na zmiany jak nie na 12 to na 18. Jak nie jestem w pracy to znowu z dzieckiem siedzę. Kiedyś robiłem 30tys minimum. Teraz nie mam nawet jak do pracy jeżdżę czymś innym a Audi nawet nie mam czasu umyć kiedy używana tylko jak jadę gdzieś dalej. 

Takie przypadki to odsetek. Sam mówisz że wcześniej jeździłeś więcej. To że masz teraz blisko do pracy nie oznacza, że każdy kto kupił diesla nagle znalazł pracę kilka km od domu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...