Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

21 minut temu, luk330 napisał:

To jeszcze pytanie - czy jest ktoś w stanie załatwić je nieco taniej niż po cenie detalicznej z ASO? ;)

Zapytaj Michala https://a4-klub.pl/profile/16277-m1chal/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 13.04.2019 o 20:07, GrzegorzSi napisał:

Panowie ktoś coś jakiś pomysl ? ☹️

 

uwalony sterownik, jak masz gdzie "sfleszchować" to powinno odbyć się bez demontażu. 

Ps. są dwa sterowniki i znajdują się w tylnym zderzaku.

Ps2. Był ruszany zderzak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.04.2019 o 05:27, inhosik napisał:

Szybkie pytanie. W b8 przod tarcze mam 314. Jak zmienię zaciski i wstawie 320 to ori audi fekga 16 wejdzie? bo mam komplet na zimę i zastanawiam sie czy na jesień będę miał problem po montażu

Opłaca Ci się wrzucać taki upgrade hamulców? Chyba, że masz za darmo cały kpl. to może jeszcze . . .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hebel mam do wymiany, zaciski bede mial od kumpla z rozbitej q5 za flaszkę a roznica w komplecie ate + ceramik klocki to 74zl. Więc cały swap kosztować mnie bedzie 74zl plus flaszka w porównaniu jakbym mial kupic nowe 314 wiec uważam że się opłaca  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, w przyszłym miesiącu będę wymieniał olej w tipie 8hp55, chce to zrobić sam i mam kilka pytań.

1. Jak sprawdzić temp oleju podczas wymiany? Vcds? 

2. Skąd mam wiedzieć czy mam chłodniczkę oleju przekładniowego?

3. „Wybrać pozycję P, R i D. Włączyć ręcznie D1 i D2. Każdorazowo utrzymywać bieg przez 10s.” Mam tylko wybrać bieg i trzymać na hamulcu czy koła muszą się kręcić? Pytam bo mam tylko kanał, i nie wiem czy kombinować coś z kobyłkami? 

Zestaw kupie oryginał ZF, ze śrubami, wsio wsio. Klucz dynamo też mam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, mlody020 napisał:

uwalony sterownik, jak masz gdzie "sfleszchować" to powinno odbyć się bez demontażu. 

Ps. są dwa sterowniki i znajdują się w tylnym zderzaku.

Ps2. Był ruszany zderzak? 

„Sfleszchowac” czyli co dokaldniej zorbic ? ?

nie nic nie było ruszane wyłączył mi się asystent na autostradzie podczas jazdy  i próbowałem włączyć błąd wyskakiwał i wymieniałem olej i mówiłem żeby mi zerknął odrazu na to i był taki błąd ;/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Osiollekk napisał:

Panowie, w przyszłym miesiącu będę wymieniał olej w tipie 8hp55, chce to zrobić sam i mam kilka pytań.

1. Jak sprawdzić temp oleju podczas wymiany? Vcds? 

2. Skąd mam wiedzieć czy mam chłodniczkę oleju przekładniowego?

3. „Wybrać pozycję P, R i D. Włączyć ręcznie D1 i D2. Każdorazowo utrzymywać bieg przez 10s.” Mam tylko wybrać bieg i trzymać na hamulcu czy koła muszą się kręcić? Pytam bo mam tylko kanał, i nie wiem czy kombinować coś z kobyłkami? 

Zestaw kupie oryginał ZF, ze śrubami, wsio wsio. Klucz dynamo też mam.

 

Zadzwoń do mnie jutro to Ci powiem jak wszystko ogarnąć bo biorąc pod uwagę to co tutaj wypisujesz to wiedzę na ten temat.masz mizerną  

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, GrzegorzSi napisał:

„Sfleszchowac” czyli co dokaldniej zorbic ? ?

nie nic nie było ruszane wyłączył mi się asystent na autostradzie podczas jazdy  i próbowałem włączyć błąd wyskakiwał i wymieniałem olej i mówiłem żeby mi zerknął odrazu na to i był taki błąd ;/ 

Czyli ponownie postawić sterownik (wgrać oprogramowanie nowsze). Albo ktoś Ci to zrobi (jakiś ogarnięty elektronik) albo do ASO jedź, tylko nie wiem czy oni takie coś zrobią. Bo inaczej to do wymiany sterownik, ale z tego co pamiętam, jak nawet go wymienisz to musisz jechać do serwisu na kalibrację obu (aby poprawnie działały).

Ps. miałem to samo u siebie, ale postawiliśmy na nowo sterownik i wszystko lata jak ta lala ;)

 

Edytowane przez mlody020
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Dev napisał:

Zadzwoń do mnie jutro to Ci powiem jak wszystko ogarnąć bo biorąc pod uwagę to co tutaj wypisujesz to wiedzę na ten temat.masz mizerną  

Pierwszy mój automat i tak samo pierwsza wymiana w automacie :)

pisz tutaj, będzie potem łatwiej odtworzyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, inhosik napisał:

hebel mam do wymiany, zaciski bede mial od kumpla z rozbitej q5 za flaszkę a roznica w komplecie ate + ceramik klocki to 74zl. Więc cały swap kosztować mnie bedzie 74zl plus flaszka w porównaniu jakbym mial kupic nowe 314 wiec uważam że się opłaca  

A no to fakt śmieszne pieniądze, ale i uzysk hamowania też "nieodczuwalny" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i być może Panie ? mam problem ponieważ wrzuciłem  Eibacha Pro-Kit( sprężyny i amory Bilstein dedykowane dokładnie do mojego napędu) i jest totalna porażka przód 2cm w dół a tył 1cm W GÓRĘ! ?? spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? Ja rozumiem że mogą być jakieś różnice w obniżeniu auta ale nie że mi zawieszenie które ma obniżyć auto je podwyższa! Dodam że wcześniej miałem serie 1BA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mlody020 napisał:

A no to fakt śmieszne pieniądze, ale i uzysk hamowania też "nieodczuwalny" 

Niby niewiele bo tarcza będzie tylko o 6mm większą ale za to grubsza o 5mm wiec mniej podatna na krzywienie się no i tłoczek zamiast 57mm w q5 jest 60mm wiec cos tam delikatnie będzie lepiej. Nie potrzebuję mega mocnych hamulców a orzy okazji mogę delikatnie coś poprawić a i zimowych kół 16 nie będę musiał zmieniać.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mlody020 napisał:

A no to fakt śmieszne pieniądze, ale i uzysk hamowania też "nieodczuwalny" 

bladego pojecia nie masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieliście takie porównanie, że tak piszecie czy bazujecie na tych niby "tylko" 6mm roznicy w srednicy? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Arket napisał:

Panowie i być może Panie ? mam problem ponieważ wrzuciłem  Eibacha Pro-Kit( sprężyny i amory Bilstein dedykowane dokładnie do mojego napędu) i jest totalna porażka przód 2cm w dół a tył 1cm W GÓRĘ! ?? spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? Ja rozumiem że mogą być jakieś różnice w obniżeniu auta ale nie że mi zawieszenie które ma obniżyć auto je podwyższa! Dodam że wcześniej miałem serie 1BA

Jak zakładałem do swojego BMW eibachy to też byłem podłamany efektem. Po 2-3 tys km się ubiły i ładnie zeszły na dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Arket napisał:

Panowie i być może Panie ? mam problem ponieważ wrzuciłem  Eibacha Pro-Kit( sprężyny i amory Bilstein dedykowane dokładnie do mojego napędu) i jest totalna porażka przód 2cm w dół a tył 1cm W GÓRĘ! ?? spotkał się ktoś kiedyś z czymś takim? Ja rozumiem że mogą być jakieś różnice w obniżeniu auta ale nie że mi zawieszenie które ma obniżyć auto je podwyższa! Dodam że wcześniej miałem serie 1BA

Jak dobierałeś zestaw pod silnik?  Czy pod kategorie wagową auta? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, mlody020 napisał:

Czyli ponownie postawić sterownik (wgrać oprogramowanie nowsze). Albo ktoś Ci to zrobi (jakiś ogarnięty elektronik) albo do ASO jedź, tylko nie wiem czy oni takie coś zrobią. Bo inaczej to do wymiany sterownik, ale z tego co pamiętam, jak nawet go wymienisz to musisz jechać do serwisu na kalibrację obu (aby poprawnie działały).

Ps. miałem to samo u siebie, ale postawiliśmy na nowo sterownik i wszystko lata jak ta lala ;)

 

Dzięki wielkie za odpowiedz ! ;) 

Ps.Moze ktoś mam jakiegos ogarniętego elektryka w okolicy Tarnowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, inhosik napisał:

Niby niewiele bo tarcza będzie tylko o 6mm większą ale za to grubsza o 5mm wiec mniej podatna na krzywienie się no i tłoczek zamiast 57mm w q5 jest 60mm wiec cos tam delikatnie będzie lepiej. 

Dokładnie, większa też pojemność cieplna całego zestawu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A te z Q5 z 60mm tłoczkiem jaki mają numer? Ma ktoś fotke od tyłu zacisku z oznaczeniami?  Przy jakim one były silniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...