michu93 0 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 47 minut temu, Langista napisał: Potencjometr powinno na kompie pokazać, no i byłby problem w całym zakresie obrotów. Podłączyć kompa i błędy sprawdzić bo tak to można wróżyć z fusów. Czytałeś co napisalem? Nie ma żadnych błędów, kiedyś jak nie było szarpania jeszcze byl blad 4096, który usunąłem i tyle. Szarpie mi od ok 4000km, 500km temu na trasie wyskoczyl blad lambdy ktorego też skasowalem i jest czysto. Żądnych innych błędów nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Czy blad lambdy moze oznaczac zle ustawienie rozrzadu? Czy przez przestawiony rozrzad może też szarpać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Sorka, nie przeczytałem wcześniejszego postu. Błąd sondy będzie powodował problemy ale nie takie. Źle ustawiony rozrząd jak najbardziej może dawać takie oznaki, sprawdzałeś jakie ma odchylenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 W weekend chce rozebrac i ustawic, faktycznie synchronizacja jest po za normą. Tylko teraz nie wiem czy nie zmienic odrazu bo juz 110 na tym jest zrobione. Czy najpierw rozebrac ustawic i zobaczyc czy w ogole cos pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Przestawienie synchro to 5-10 min roboty, wiec sprawdzic sobie mozesz czy sie po tym poprawi, ale tak czy siak przy tym przebiegu na nim kołowałbym już czesci i w wekend wymienial ? a obecnie jaką masz wartość ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Na zimnym -5, rzekomo rozrzad w tym silniku co 180. O tej synchronizacji teraz zapomniałem wlaśnie. Nie chce przestawiac wałka, wole to rozebrać i ustawic na blokady, jak blokady beda dobrze to musi byc dobrze. A jeszcze cos, pompe wysokiego cisnienia trzeba jakos kalibrowac ustawiac przy wymianie rozrzadu albo po wyjeciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 12 minut temu, michu93 napisał: Na zimnym -5, rzekomo rozrzad w tym silniku co 180. O tej synchronizacji teraz zapomniałem wlaśnie. Nie chce przestawiac wałka, wole to rozebrać i ustawic na blokady, jak blokady beda dobrze to musi byc dobrze. A jeszcze cos, pompe wysokiego cisnienia trzeba jakos kalibrowac ustawiac przy wymianie rozrzadu albo po wyjeciu? Nie musisz cudowac z rozbieraniem przodu, wystarczy tylko blokada na wałek rozrządu. Ustawisz w punkt, ewentualnie mała korekta synchro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 1 minutę temu, Dev napisał: Nie musisz cudowac z rozbieraniem przodu, wystarczy tylko blokada na wałek rozrządu. Ustawisz w punkt, ewentualnie mała korekta synchro. Tylko ta jedna blokada? Zastanawiam sie czy w ogole rozrzad jest dobrze ustawiony dlatego chcialem to rozebrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 16 minut temu, michu93 napisał: rzekomo rozrzad w tym silniku co 180. Co 180 ale pierwsza wymiana, każda następna max co 120tys, takie info otrzymałem w serwisie WW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Teraz, Góral65 napisał: Co 180 ale pierwsza wymiana, każda następna max co 120tys, takie info otrzymałem w serwisie WW A nie 210 pierwszy a pozniej 180? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 11 minut temu, michu93 napisał: Tylko ta jedna blokada? Zastanawiam sie czy w ogole rozrzad jest dobrze ustawiony dlatego chcialem to rozebrać. Wystarczy od wałka, gdyby był poprawnie ustawiony to by nie było synchro na -5. Zadzwoń do mnie to Ci powiem jak to ogarnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu93 0 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Teraz, Dev napisał: Wystarczy od wałka, gdyby był poprawnie ustawiony to by nie było synchro na -5. Zadzwoń do mnie to Ci powiem jak to ogarnąć Rzuć numer na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral65 45 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 13 minut temu, michu93 napisał: A nie 210 pierwszy a pozniej 180? Roczniki 2008 i 2009 pierwsza wymiana przy 180 a od 09-2009 pierwsza wymiana przy 210 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Godzinę temu, michu93 napisał: Rzuć numer na pw 693456699 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiollekk 6 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 Czy do mojego 2.0tfsi 2014r CPMB (czyli USA) świece to np NGK pfr7s8eg??? Vin WAUBFAFL1EN033336 Pytam bo po 10tys cofa mi zapłon i zaczynam myśleć czy trafiłem trefny komplet czy co... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 17 minut temu, Osiollekk napisał: Czy do mojego 2.0tfsi 2014r CPMB (czyli USA) świece to np NGK pfr7s8eg??? Vin WAUBFAFL1EN033336 Pytam bo po 10tys cofa mi zapłon i zaczynam myśleć czy trafiłem trefny komplet czy co... nr OE: 06H 905 611 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiollekk 6 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 49 minut temu, Dev napisał: nr OE: 06H 905 611 A jesteś w stanie mi sprawdzić czy te NGK to właśnie takie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 454 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 35 minut temu, Osiollekk napisał: A jesteś w stanie mi sprawdzić czy te NGK to właśnie takie? To numer OE, nie OEM. Przy tym numerze znajdziesz z każdej firmy, NGK, Champion itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hugo 389 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 11 godzin temu, Osiollekk napisał: A jesteś w stanie mi sprawdzić czy te NGK to właśnie takie? Świeca zapłonowa NGK 1675 - Sklep Inter Cars M.INTERCARS.PL Świeca zapłonowa NGK 1675 - w sklepie internetowym Sklep Inter... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiollekk 6 Opublikowano 10 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Godzinę temu, Hugo napisał: Świeca zapłonowa NGK 1675 - Sklep Inter Cars M.INTERCARS.PL Świeca zapłonowa NGK 1675 - w sklepie internetowym Sklep Inter... Też to wczoraj znalazłem no i nr jest inny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się