Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

47 minut temu, Langista napisał:

Potencjometr powinno na kompie pokazać, no i byłby problem w całym zakresie obrotów. Podłączyć kompa i błędy sprawdzić bo tak to można wróżyć z fusów.

Czytałeś co napisalem? Nie ma żadnych błędów, kiedyś jak nie było szarpania jeszcze byl blad 4096, który usunąłem i tyle. Szarpie mi od ok 4000km, 500km temu na trasie wyskoczyl blad lambdy ktorego też skasowalem i jest czysto. Żądnych innych błędów nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Czy blad lambdy moze oznaczac zle ustawienie rozrzadu? Czy przez przestawiony rozrzad może też szarpać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorka, nie przeczytałem wcześniejszego postu. Błąd sondy będzie powodował problemy ale nie takie. Źle ustawiony rozrząd jak najbardziej może dawać takie oznaki, sprawdzałeś jakie ma odchylenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekend chce rozebrac i ustawic, faktycznie synchronizacja jest po za normą. 

Tylko teraz nie wiem czy nie zmienic odrazu bo juz 110 na tym jest zrobione. Czy najpierw rozebrac ustawic i zobaczyc czy w ogole cos pomoze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestawienie synchro to 5-10 min roboty, wiec sprawdzic sobie mozesz czy sie po tym poprawi, ale tak czy siak przy tym przebiegu na nim kołowałbym już czesci i w wekend wymienial ? a obecnie jaką masz wartość ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym -5, rzekomo rozrzad w tym silniku co 180. O tej synchronizacji teraz zapomniałem wlaśnie. Nie chce przestawiac wałka, wole to rozebrać i ustawic na blokady, jak blokady beda dobrze to musi byc dobrze. 

A jeszcze cos, pompe wysokiego cisnienia trzeba jakos kalibrowac ustawiac przy wymianie rozrzadu albo po wyjeciu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, michu93 napisał:

Na zimnym -5, rzekomo rozrzad w tym silniku co 180. O tej synchronizacji teraz zapomniałem wlaśnie. Nie chce przestawiac wałka, wole to rozebrać i ustawic na blokady, jak blokady beda dobrze to musi byc dobrze. 

A jeszcze cos, pompe wysokiego cisnienia trzeba jakos kalibrowac ustawiac przy wymianie rozrzadu albo po wyjeciu?

Nie musisz cudowac z rozbieraniem przodu, wystarczy  tylko blokada na wałek rozrządu. Ustawisz w punkt, ewentualnie mała korekta synchro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał:

Nie musisz cudowac z rozbieraniem przodu, wystarczy  tylko blokada na wałek rozrządu. Ustawisz w punkt, ewentualnie mała korekta synchro.

Tylko ta jedna blokada? Zastanawiam sie czy w ogole rozrzad jest dobrze ustawiony dlatego chcialem to rozebrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, michu93 napisał:

 rzekomo rozrzad w tym silniku co 180.

Co 180 ale pierwsza wymiana, każda następna max co 120tys, takie info otrzymałem w serwisie WW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Góral65 napisał:

Co 180 ale pierwsza wymiana, każda następna max co 120tys, takie info otrzymałem w serwisie WW

A nie 210 pierwszy a pozniej 180?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, michu93 napisał:

Tylko ta jedna blokada? Zastanawiam sie czy w ogole rozrzad jest dobrze ustawiony dlatego chcialem to rozebrać.

Wystarczy od wałka,  gdyby był poprawnie ustawiony to by nie było synchro na -5.

Zadzwoń do mnie to Ci powiem jak to ogarnąć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dev napisał:

Wystarczy od wałka,  gdyby był poprawnie ustawiony to by nie było synchro na -5.

Zadzwoń do mnie to Ci powiem jak to ogarnąć 

 Rzuć numer na pw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, michu93 napisał:

A nie 210 pierwszy a pozniej 180?

Roczniki 2008 i 2009 pierwsza wymiana przy 180 a od 09-2009 pierwsza wymiana przy 210

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, michu93 napisał:

 Rzuć numer na pw

693456699

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy do mojego 2.0tfsi 2014r CPMB (czyli USA) świece to np NGK pfr7s8eg???

Vin WAUBFAFL1EN033336

Pytam bo po 10tys cofa mi zapłon i zaczynam myśleć czy trafiłem trefny komplet czy co...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Osiollekk napisał:

Czy do mojego 2.0tfsi 2014r CPMB (czyli USA) świece to np NGK pfr7s8eg???

Vin WAUBFAFL1EN033336

Pytam bo po 10tys cofa mi zapłon i zaczynam myśleć czy trafiłem trefny komplet czy co...

nr OE: 06H 905 611

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Dev napisał:

nr OE: 06H 905 611

A jesteś w stanie mi sprawdzić czy te NGK to właśnie takie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Osiollekk napisał:

A jesteś w stanie mi sprawdzić czy te NGK to właśnie takie?

To numer OE, nie OEM. Przy tym numerze znajdziesz z każdej firmy, NGK, Champion itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Osiollekk napisał:

A jesteś w stanie mi sprawdzić czy te NGK to właśnie takie?

photo-ded95bde-41d0-483b-9895-f62cb44ab2
M.INTERCARS.PL

Świeca zapłonowa NGK 1675 - w sklepie internetowym Sklep Inter...

 

Screenshot_20190710_070911.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Hugo napisał:
photo-ded95bde-41d0-483b-9895-f62cb44ab2
M.INTERCARS.PL

Świeca zapłonowa NGK 1675 - w sklepie internetowym Sklep Inter...

 

Screenshot_20190710_070911.jpg

Też to wczoraj znalazłem no i nr jest inny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...