Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro już mowa o świecach to do 1.8tfsi CDHB również NGK 1675? I jeszcze mam pytanie odnośnie cewek zamiast 06H 905 115 dobre będą NGK 48042? Czy lepiej beru albo cos innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

6 godzin temu, zabiello napisał:

Skoro już mowa o świecach to do 1.8tfsi CDHB również NGK 1675? I jeszcze mam pytanie odnośnie cewek zamiast 06H 905 115 dobre będą NGK 48042? Czy lepiej beru albo cos innego?

Daj nr budy to dostaniesz OE nr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Dev napisał:

Daj nr budy to dostaniesz OE nr

WAUZZZ8K2AA018709

Jeśli chodzi o cewki to mam 06H 905 115.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, zabiello napisał:

WAUZZZ8K2AA018709

Jeśli chodzi o cewki to mam 06H 905 115.

cewki :

07K 905 715 F

07K 905 715 G

06H 905 115
06H 905 115 A
06H 905 115 B

 

swiece:

06H 905 611 - Bosch

06H 905 601 A - NGK

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dev napisał:

cewki :

07K 905 715 F

07K 905 715 G

06H 905 115
06H 905 115 A
06H 905 115 B

 

swiece:

06H 905 611 - Bosch

06H 905 601 A - NGK

Dzięki. A tak z twojego doświadczenia cewki NGK 48042 bo te są zamiennikiem ori które mam, są dobre czy lepiej inne kupować? Np beru itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie powiedzcie jak to jest z przekładką a4 b8 lub a5 z anglika? Da radę ogarnąć w miarę bezinwazyjnie tak jak miało to miejsce w przypadku b6/b7? Czy gra nie warta świeczki?

Edytowane przez Arek956
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bawem będe  potrzebował kupić Ori kompletny rozrządu do swojej cglc ,jest ktoś tu co ma dostępne do takich części z ASO po jakiś rabatach ??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy w b8 multitronic caga jest możliwość zrobić swap skrzyni ma częściach z angola manual? ktoś przerabiał temat? kumplowi siadła skrzynia mam angola na rozebranie i szukam osoby ktora coś podpowie ewentualnie poda gdzie co w vcds przekodowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potrzebuje ktoś kluczyka do B8 ? nr 8T0 959 754 A

jest w nowej obudowie, wyczyszczony z Key-lessem i z funkcją Panic (USA)

grot do nacięcia

20190713-230023.jpg

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, KoJ@K napisał:

Powłoczka siadła :whistling:

 

20190714_015842.jpg

20190714_020039.jpg

20190713_230959.jpg

20190713_020137.jpg

Dobra robota! ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz dystans 10mm to musisz zeszlifowac kołnierz na piascie i będzie git, miałem to samo.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ile pompujecie w swoje koła powietrza przy feldze 19 i oponie 245/35? W necie znalazłem info, że 2.5 bara przód i 2.2 bara tył. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Zyklone napisał:

Panowie ile pompujecie w swoje koła powietrza przy feldze 19 i oponie 245/35? W necie znalazłem info, że 2.5 bara przód i 2.2 bara tył. 

Według wlepki tylko że ja mam a6

IMG_20190306_173857.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam pytanie do posiadaczy głównie 3.0tdi - czy przy obecnych temperaturach rano po odpaleniu macie wyzsze obroty niż na cieplym silniku? U mnie od razu po odpaleniu na zimnym silniku są obroty takie jak zawsze, jakies 650 (cos takiego) przy czym silnik drży i wszystko wpada w rezonans. Swoja droga na pewno mam zuzyte poduszki silnika i skrzyni i kupilem nowe, ale wydaje mi sie, ze obroty powinny byc rozne w zaleznosci od temperatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, luk330 napisał:

Panowie, mam pytanie do posiadaczy głównie 3.0tdi - czy przy obecnych temperaturach rano po odpaleniu macie wyzsze obroty niż na cieplym silniku? U mnie od razu po odpaleniu na zimnym silniku są obroty takie jak zawsze, jakies 650 (cos takiego) przy czym silnik drży i wszystko wpada w rezonans. Swoja droga na pewno mam zuzyte poduszki silnika i skrzyni i kupilem nowe, ale wydaje mi sie, ze obroty powinny byc rozne w zaleznosci od temperatury.

U mnie są wyższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...