Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, duzy616 napisał:

U mnie są wyższe.

Wydaje mi się, że u mnie też kiedyś były wyższe ;) no nic, muszę zrobić jakąś diagnostykę w takim razie, pewnie odczyty temperatury z czujników.

 

Przy okazji dla potomnych małe podsumowanie moich 1,5 rocznych poszukiwań znikającego płynu chłodniczego, może ktoś też ma podobny problem:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Czy prowadnice zaznaczone na zdjęciu mają chodzić luźno czy trzeba użyć sporej siły żeby je przepchnąć ? Chyba po malowaniu proszkiem otwór jest mniejszy i mam problem z założeniem tej metalowej tulejki. 

20190725_215712.jpg

Edytowane przez zlocio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi pracować suwliwie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał:

Musi pracować suwliwie

 

Więc chyba zostaje mi szlifowanie papierkiem gniazda w zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nikt takiego dekielka na sprzedaz?

Nr. 8T0 601 170

 

Bilderesultat for 8t0 601 170

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.07.2019 o 22:23, zlocio napisał:

Więc chyba zostaje mi szlifowanie papierkiem gniazda w zacisku.

Dobierz se wiertełko pod średnice otworu i go tam liźnij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było pytania . Pozdrawiam

Edytowane przez junior555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dev ty chyba kiedyś piałeś o tym, ze Ci auto samo przyhamowywuje ? Masz AT cz MT ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, ma ktoś na sprzedaż zwijak/taśmę w kierownice do a4 b8 lift która obsłuży tempomat multifunkcje i łopatki 

i bogatego getway-a który ogarnie acc, hba itp.

Edytowane przez bigjasiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, do działu silnik i 3.0TDI chyba nikt nie zagląda, więc zadam pytanie tu:

Czy podniesienie wolnych obrotów poprzez adaptacje w VCDS niesie za sobą jakieś negatywne skutki? Pytam, bo zastanawiam się, czy te wolne obroty nie powinny być jakoś ustawiane w funkcji chociażby szeroko rozumianej temperatury silnika.

 

Edytowane przez luk330
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, gdzie jest w sedanie glosniczek od pdc tył? 

//edit ok, mam, za osłoną prawego tylnego pasa 

Edytowane przez Vis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, MaciekPL napisał:

Jest ktoś kto zmienial mmi 3g Basic na 3g+?? 

Co chcesz wiedzieć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, WydRos napisał:

Co chcesz wiedzieć ?

Jak jest z kablami, jakie przeróbki itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, MaciekPL napisał:

Jak jest z kablami, jakie przeróbki itd. 

Żadnych 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, WydRos napisał:

Żadnych 

Czyli wszystko jest p&p przechodząc z Basic na Plusa?? ? ? Super ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.07.2019 o 14:13, luk330 napisał:

Panowie, do działu silnik i 3.0TDI chyba nikt nie zagląda, więc zadam pytanie tu:

Czy podniesienie wolnych obrotów poprzez adaptacje w VCDS niesie za sobą jakieś negatywne skutki? Pytam, bo zastanawiam się, czy te wolne obroty nie powinny być jakoś ustawiane w funkcji chociażby szeroko rozumianej temperatury silnika.

 

Ja mam od dwoch lat podniesione ale w 2.0 tdi w manualu z 830 na 850, brak wibracji i zdrowiej dla dwumasy. Jeździłem trochę na 800 ale były wibracje. Ps w vcds 18xxx nie ma opcji podniesienia obrotów, a w 17xxx jest bynajmniej u mnie 

Edytowane przez Kodzak33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Kodzak33 napisał:

Ja mam od dwoch lat podniesione ale w 2.0 tdi w manualu z 830 na 850, brak wibracji i zdrowiej dla dwumasy. Jeździłem trochę na 800 ale były wibracje. Ps w vcds 18xxx nie ma opcji podniesienia obrotów, a w 17xxx jest bynajmniej u mnie 

Dzięki za info, ja mam u siebie w 3.0tdi jakieś 650 co na zimnym silniku wydaje mi się zdecydowanie za mało (póki co pomijam to, że wydaje mi się, że ECU powinno samo podbijać na zimnym te obroty). Ja będę to robił poprzez OBD Eleven.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...