Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.08.2019 o 14:35, michu10 napisał:

Miałem podobną sytuacje w B5. Walczyłem z tym długo i też podejrzewałem gniazdo w skrzyni (nawet mechanicy tak diagnozowali)

Wymieniłem przeguby wewnętrzne (całe półosie) i spokój (mechanik wymieniający potwierdził ze były mocno zmęczone) 

U mnie jeszcze były mocne drgania przy ostrym przyspieszaniu od 3 biegu.

Podczas przyśpieszania jak i odpuszczania gazu wibracje są nadal, przy przyśpieszaniu się nie nasilają - przerabiałem temat przegubów wewn w B6 chyba z 4 razy, to nie to :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

11 godzin temu, Dev napisał:

powinny byc dwa,  400 i 350mm

Dzięki, możesz zdradzić gdzie takie info można znaleźć ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, michu10 napisał:

Dzięki, możesz zdradzić gdzie takie info można znaleźć ? 

Aso

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie głupie pytanie ale chciałbym się po prostu upewnić bo nie mam doświadczenia a nie umiem znaleźć jednoznacznej odp..

Jeśli chcę spróbować uruchomić wizualizację parktronica w B8 to wystarczy że zakoduję wg instrukcji wrclaguna???

10 PARK ASSIST ---> SECURITY ACCESS 16 ( 71679)
CODING 07 ---> BYTE 0 BIT 4 zmiana z 0 na 1 .

 

Z góry dzięki za odp.

P.S mam fabrycznie PDC przód i tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.08.2019 o 12:11, Dev napisał:

Szykuj się na wymiane

Robić na częściach z ASO za około 2tyś drożej, czy na zamiennikach?

Na zamiennikach, to koszt około 5-6 tyś, natomiast na ori zestawie to 7-8 tyś.

Czy jest aż taka różnica w jakości???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, grzes283 napisał:

Robić na częściach z ASO za około 2tyś drożej, czy na zamiennikach?

Na zamiennikach, to koszt około 5-6 tyś, natomiast na ori zestawie to 7-8 tyś.

Czy jest aż taka różnica w jakości???

Ja bym chyba zrobił na Twoim miejscu na gratach z ASO. Niby 2 tysiące to sporo pieniędzy ale to robi się raz na kilkaset tysięcy kilometrów.

No właśnie, tak z ciekawości to jaki masz przebieg? Wydawało mi się, że rozrządy w CDYA są dużo bardziej trwałe niż te w starszych wersjach 3.0TDI. Ja mam obecnie 327kkm przebiegu i rozrządu jeszcze nie słyszałem. 

Widziałem też, że pytałeś o sprawdzenie ciśnienia oleju manometrem. O ile dobrze kojarzę to czujnik jest w okolicy termostatu, pod pompą CR i można się do niego dobrać bez zrzucania przodu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nic Tobie nie terkocze przy odpalaniu?Moj ma 250tys.i już coś tam czasami zaterkocze. Wszystko zależy od wcześniejszej eksploatacji. Póki co, to odzywa się dopiero napinacz, ale wiadomo, to może być początek końca;-).

Ponoć różnica w gratach żadna. To co w ASO, to i w zamienniku, tyle że zeszlifowany jest numer i logo.

Ja robię ok. 12 tys rocznie. Niech zamiennik wytrzyma mi 100 tys., to i tak za swojej kadencji nic nie będę robił. A za 5 lat, to dużo innych kwiatków wyjdzie. Z resztą  za 5-6 lat, to guzik będzie wart samochód ?

Dzwoniłem do Olsztyna- jest tam taki warsztat, co klepie non stop jakieś rozrzady, a więc pojęcie muszą mieć. Robi na zamiennikach Swag lub Febi. Slizgi 3szt. tylko z ASO kupuje.

Za całość woła 5 tys i robi w dwa dni. Nie wyciąga motoru, tylko skrzynie i ma odpowiednie dojscie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...a czy ktoś z was czytał wybite napisy czy tam innych częściach nr bądź nazwy firm części z "ASO"?

zerknąć sobie co jest wpakowane na 1 montaż i takie coś zamawiać w sklepie hurtowni itd

pewnie będzie to iwis bądź ina

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie, podpowie ktoś jak sprawdzic działanie sondy lambda w 2.0 tdi np vcdsem? . Wywala mi błąd o zbyt bogatej mieszance co jakis czas, egr sprawdzony, wtryski też niby wartości maja poprawne wiec nie wiem w czym szukać problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, grzes283 napisał:

Z tego, co się dowiedziałem to rozrządy robi Swag, lub Febi do 3.0 tdi

Ani SWAG ani Febi, to tylko pakowacze, producentem jest IWIS. Daj VIN to zobaczę za ile można to kupic

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, junior555 napisał:

Panowie i Panie, podpowie ktoś jak sprawdzic działanie sondy lambda w 2.0 tdi np vcdsem? . Wywala mi błąd o zbyt bogatej mieszance co jakis czas, egr sprawdzony, wtryski też niby wartości maja poprawne wiec nie wiem w czym szukać problemu

Sonda pada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Dev napisał:

Ani SWAG ani Febi, to tylko pakowacze, producentem jest IWIS. Daj VIN to zobaczę za ile można to kupic

Rozumiem. Miałem na myśli pakowaczy. Jednak producenta nie znałem ?

Ale jak to się przekłada na kwestie wyboru? Czy te zamienniki mogą być złe?

WAUZZZ4F49N053216

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, grzes283 napisał:

Rozumiem. Miałem na myśli pakowaczy. Jednak producenta nie znałem ?

Ale jak to się przekłada na kwestie wyboru? Czy te zamienniki mogą być złe?

WAUZZZ4F49N053216

IWIS robi dla audi, ostatnio montowałem ori rozrząd do CCWA to z ciekawości obejrzałem sobie rozrząd SWAGa z łańcuchami IWISa i były takie same, nie wiem kto robi ślizgi  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć do cdya slizgi tylko oryginale. Po około 100 za sztukę???

A co byś polecił w związku z wyborem części do rozrządu?

Da się na demontażu samej skrzyni ogarnąć wymianę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zobacze jak wygląda temat części, do rozrządu wystarczy zdjąć skrzynię.  Jest to pracochłonne ale spokojnie do ogarniecia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, grzes283 napisał:

I nic Tobie nie terkocze przy odpalaniu?Moj ma 250tys.i już coś tam czasami zaterkocze. Wszystko zależy od wcześniejszej eksploatacji. Póki co, to odzywa się dopiero napinacz, ale wiadomo, to może być początek końca;-).

Ponoć różnica w gratach żadna. To co w ASO, to i w zamienniku, tyle że zeszlifowany jest numer i logo.

Ja robię ok. 12 tys rocznie. Niech zamiennik wytrzyma mi 100 tys., to i tak za swojej kadencji nic nie będę robił. A za 5 lat, to dużo innych kwiatków wyjdzie. Z resztą  za 5-6 lat, to guzik będzie wart samochód ?

Dzwoniłem do Olsztyna- jest tam taki warsztat, co klepie non stop jakieś rozrzady, a więc pojęcie muszą mieć. Robi na zamiennikach Swag lub Febi. Slizgi 3szt. tylko z ASO kupuje.

Za całość woła 5 tys i robi w dwa dni. Nie wyciąga motoru, tylko skrzynie i ma odpowiednie dojscie.....

No właśnie u mnie cały czas cisza przy odpaleniu mimo przebiegu. Przy zakupie dostałem stos faktur i wynika z nich, że poprzedni właściciel zmieniał olej co 15-18kkm i zalewał tylko Motula X-clean 5W30. Ja zmieniam olej co 10-12kkm i odpukać żadnych problemów z autem nie mam. Ja przez 13 miesięcy użytkowania zrobiłem 39kkm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulować zakupu. Moj przez pierwsze trzy  lata longlife, a po przebiegu wychodziła wymiana co roku. Później trafił do Polski i podejrzewam, że podobnie było. Castrol co 30kkm....niestety nie mam już na to wpływu ?

Dzisiaj odbieram go z diagnozy, zobacze co mechanik powie...:-)

 

Apropos przebiegów. Znajomy ma BMK z 2005r. Nalatane coś ok. 350000. Zero problemów z rozrzadem. Od początku leje castrola co 12-15 tys. Silnik pięknie chodzi..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.08.2019 o 10:00, danny892 napisał:

Panowie głupie pytanie ale chciałbym się po prostu upewnić bo nie mam doświadczenia a nie umiem znaleźć jednoznacznej odp..

Jeśli chcę spróbować uruchomić wizualizację parktronica w B8 to wystarczy że zakoduję wg instrukcji wrclaguna???

10 PARK ASSIST ---> SECURITY ACCESS 16 ( 71679)
CODING 07 ---> BYTE 0 BIT 4 zmiana z 0 na 1 .

 

Z góry dzięki za odp.

P.S mam fabrycznie PDC przód i tył.

Nik nie pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...