Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Polecicie kogoś kto mi wytnie flansze w nierdzewce? Albo jakąś gotowa z neta? Chodzi mi o tą Od wydechu, za katem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Wczoraj kupiłem na Coparcie B8 3.2i 2009r 131000mil przelotu

Uszkodzony przedni lewy  blotnik zderzak i lampa za całe 475$$$ :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wampir napisał:

To widzę że Tomek masz nową fuhe handlarz :)

Jak myślisz,  ile kasy pójdzie na naprawę silnika?

Jakiego silnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Dev napisał:

Wczoraj kupiłem na Coparcie B8 3.2i 2009r 131000mil przelotu

Uszkodzony przedni lewy  blotnik zderzak i lampa za całe 475$$$ :decayed:

wydaje się okazją. Sprawdzałeś carfax czy coś się tam nie kryje niepokojącego z przeszłości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, luk330 napisał:

wydaje się okazją. Sprawdzałeś carfax czy coś się tam nie kryje niepokojącego z przeszłości?

Wszystko git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sorry że się pakuje w temat ale mam pytanie jak narazie bez odpowiedzi. Mam b8 polifta na ledach ale przód zwykły ogóras. Chcę zrobić swapa na competition + i czy jest mi coś potrzebne oprócz kompletnego zderzaka C+ i dalej P&P wszystko czy potrzebuję np ślizgi czy przewodów od np spryskiwaczy lamp starczy... pomóżcie bo już nie wiem gdzie pytać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Awra napisał:

Panowie sorry że się pakuje w temat ale mam pytanie jak narazie bez odpowiedzi. Mam b8 polifta na ledach ale przód zwykły ogóras. Chcę zrobić swapa na competition + i czy jest mi coś potrzebne oprócz kompletnego zderzaka C+ i dalej P&P wszystko czy potrzebuję np ślizgi czy przewodów od np spryskiwaczy lamp starczy... pomóżcie bo już nie wiem gdzie pytać. 

Wszystko pasuje :)

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest na forum jakiś temat z wersjami navi i fw do mmi 3g+?

Obecnie mam HN+_EU_AU3G_P06628R0060884BC ECE 6.16.3

Nie mam pojęcia jaka to wersja i z którego roku :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

problem z hamulcami. Sytuacja wygląda następująco przy prędkościach >100km/h nawet delikatnie naciskając na hamulec cała buda zaczyna drżeć z wyjątkiem kierownicy na tej nie czuć kompletnie nic. Jako że sytuacja występuje tylko podczas hamowanie wykluczyłem problem z kołami (poprawcie mnie jeśli nie słusznie) dodatkowo jako że nic nie czuć na kierownicy skupiłem się bardziej na tylnym hamulcu aczkolwiek to co zrobiłem zrobiłem na wszystkich. Klocki wymieniłem bo był to już ich czas (zamontowane Ferodo) grubość tarcz w normie, zmierzyłem bicie poprzeczne tył mieści się w 0,07mm przód mieści się w 0,03mm. Zaciski, tłoczki etc. jak nowe. Problem pozostał... (Dodatkowo pomyślałem że może któryś czujnik ABS szwankuje, zrobiłem logi z prędkość z każdego koła i się pokrywają). Jakichkolwiek błędów brak.

Macie może jakieś pomysły co mogę zrobić? Nigdzie nie mogę znaleźć dopuszczalnego bicia tarcz nie wydaje mi się ono zbyt duże jeśli jest dajcie znać. Za wszelakie pomysły będę wdzięczny.

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, ravjaqbiec napisał:

Cześć,

problem z hamulcami. Sytuacja wygląda następująco przy prędkościach >100km/h nawet delikatnie naciskając na hamulec cała buda zaczyna drżeć z wyjątkiem kierownicy na tej nie czuć kompletnie nic. Jako że sytuacja występuje tylko podczas hamowanie wykluczyłem problem z kołami (poprawcie mnie jeśli nie słusznie) dodatkowo jako że nic nie czuć na kierownicy skupiłem się bardziej na tylnym hamulcu aczkolwiek to co zrobiłem zrobiłem na wszystkich. Klocki wymieniłem bo był to już ich czas (zamontowane Ferodo) grubość tarcz w normie, zmierzyłem bicie poprzeczne tył mieści się w 0,07mm przód mieści się w 0,03mm. Zaciski, tłoczki etc. jak nowe. Problem pozostał... (Dodatkowo pomyślałem że może któryś czujnik ABS szwankuje, zrobiłem logi z prędkość z każdego koła i się pokrywają). Jakichkolwiek błędów brak.

Macie może jakieś pomysły co mogę zrobić? Nigdzie nie mogę znaleźć dopuszczalnego bicia tarcz nie wydaje mi się ono zbyt duże jeśli jest dajcie znać. Za wszelakie pomysły będę wdzięczny.

Rafał

Mierzysz Jeden cent od krawendzi i maks 0.05mm 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Langista w którym miejscu mierzysz bicie po osi? (Rant tarczy odpada z wiadomego względu)

@Norbas dokladnie 1cm od krawędzi czyli by wychodziło że tylne są za bardzo pogięte i to by pewnie potwierdzało dlaczego nie odczówam na kierownicy?

 

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ravjaqbiec napisał:

@Langista w którym miejscu mierzysz bicie po osi? (Rant tarczy odpada z wiadomego względu)

@Norbas dokladnie 1cm od krawędzi czyli by wychodziło że tylne są za bardzo pogięte i to by pewnie potwierdzało dlaczego nie odczówam na kierownicy?

 

Rafał

Zeby być pewnym scignij tarcze i zmierz bicie piasty. Jak tył to na kierze nie powinieneś czuć bicia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Norbas tak też myślałem może dziś porozbieram i zmierze. Myślałem też rzucić tarcze na pomiar na tokarce ale niestety nie mam nikogo w Krakowie.

 

Dzieki,

Rafał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...