Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 18.02.2020 o 17:41, zlocio napisał:

Wymieniał ktoś może poduszki pod silnikiem ? Wszędzie pisze że jedna jest z czujnikiem a druga bez. U mnie w aucie 2.0 caha 2010 siedzą 2 z czujnikiem. Drugie pytanie czy jeśli poduszka wylala ( bardzo obficie ) to możliwe jest żeby nie pokazało błędu na kompie? Jedna strona leje jak szalona a błędów brak. 

U mnie jedna była całkowicie zerwana - w sensie część przykręcana do silnika oderwała się całkiem od części przykręcanej do budy/sanek, dodatkowo była wylana i żadnego błędu nie było. U mnie obie byly z czujnikiem, aczkolwiek ja mam 3.0tdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

38 minut temu, luk330 napisał:

U mnie jedna była całkowicie zerwana - w sensie część przykręcana do silnika oderwała się całkiem od części przykręcanej do budy/sanek, dodatkowo była wylana i żadnego błędu nie było. U mnie obie byly z czujnikiem, aczkolwiek ja mam 3.0tdi.

Właśnie u mnie wygląda na to że idą te same co do 3.0 tdi i 2.0 tfsi. Nie wiem dokładnie czym się różnią od tych do 2.0 tdi. Zakladales obydwie ż czujnikiem ? Bo cena z czujnikiem jest dużo wyższa a jak widać nie działa on za dobrze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie, chcę ramkę licznika pomalować na czarno, jak wyciagnac chromy, nie chce ich malowac a okleic bedzie ciezko. 

Dobra udało się ?

Edytowane przez szafa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, zlocio napisał:

Właśnie u mnie wygląda na to że idą te same co do 3.0 tdi i 2.0 tfsi. Nie wiem dokładnie czym się różnią od tych do 2.0 tdi. Zakladales obydwie ż czujnikiem ? Bo cena z czujnikiem jest dużo wyższa a jak widać nie działa on za dobrze. 

Wy tak serio? To nie jest żaden czujnik tylko zawór więc jak niby komputer miałby pokazać błędy?! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, corradoowner napisał:

Wy tak serio? To nie jest żaden czujnik tylko zawór więc jak niby komputer miałby pokazać błędy?! 

Poważnie? Wszędzie jest napisane że to czujnik. W b6 jak mi poduszka wylała to miałem błąd zwarcie z masa czy jakoś tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, zlocio napisał:

Właśnie u mnie wygląda na to że idą te same co do 3.0 tdi i 2.0 tfsi. Nie wiem dokładnie czym się różnią od tych do 2.0 tdi. Zakladales obydwie ż czujnikiem ? Bo cena z czujnikiem jest dużo wyższa a jak widać nie działa on za dobrze. 

Obydwie założyłem z czujnikiem/zaworem. Możliwe, że są identyczne - jak kupowałem to też widziałem, że pasują do 2.0tdi ;) ja założyłem zamienniki Lemfordera (coś koło 400zł/sztuka) i od prawie roku jest bajka. Drgań praktycznie nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, zlocio napisał:

Poważnie? Wszędzie jest napisane że to czujnik. W b6 jak mi poduszka wylała to miałem błąd zwarcie z masa czy jakoś tak.

Poważnie. W środku jest zawór me bramowy sterowany osobnym sterownikiem i żadna informacja nie idzie do ECU. W zależności od obrotów silnika i prędkości auta poduszka usztywnia się lub robi się bardziej miękka. Nie wiem skąd mogłeś mieć błąd poduszki. Do zaworu idą tylko dwa przewody, czyli zasilanie. Nie ma trzeciego przewodu do diagnostyki. To że wszędzie piszą czujnik to tylko złe nazewnictwo powielane przez resztę. Rozbierałem z ciekawości kilka poduszek Audi i każda miała ta sama budowę. Dwie komory olejowe połączone zaworem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, corradoowner napisał:

Poważnie. W środku jest zawór me bramowy sterowany osobnym sterownikiem i żadna informacja nie idzie do ECU. W zależności od obrotów silnika i prędkości auta poduszka usztywnia się lub robi się bardziej miękka. Nie wiem skąd mogłeś mieć błąd poduszki. Do zaworu idą tylko dwa przewody, czyli zasilanie. Nie ma trzeciego przewodu do diagnostyki. To że wszędzie piszą czujnik to tylko złe nazewnictwo powielane przez resztę. Rozbierałem z ciekawości kilka poduszek Audi i każda miała ta sama budowę. Dwie komory olejowe połączone zaworem. 

Jesli jest 2 kable zasilajace to w jaki sposob steruje twardoscia ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Hubertus01 napisał:

@szafa dajesz do malowania lakiernikowi czy sam malujesz?

Daje cały komplet lakiernikowi, dekory i obie ramki na czarno z dużą ilością klaru żeby się tak nie rysowało :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, corradoowner napisał:

Poważnie. W środku jest zawór me bramowy sterowany osobnym sterownikiem i żadna informacja nie idzie do ECU. W zależności od obrotów silnika i prędkości auta poduszka usztywnia się lub robi się bardziej miękka. Nie wiem skąd mogłeś mieć błąd poduszki. Do zaworu idą tylko dwa przewody, czyli zasilanie. Nie ma trzeciego przewodu do diagnostyki. To że wszędzie piszą czujnik to tylko złe nazewnictwo powielane przez resztę. Rozbierałem z ciekawości kilka poduszek Audi i każda miała ta sama budowę. Dwie komory olejowe połączone zaworem. 

Też słyszałem, że jest to zawór od sterowania twardości, ale ostatnio zaczęło mnie to zastanawiać ponieważ kumplowi w A6 C6 wyskoczył błąd poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, zlocio napisał:

Jesli jest 2 kable zasilajace to w jaki sposob steruje twardoscia ? 

0-1 tak chyba było w b6/b7, po przekroczeniu 1800obr/min pojawiało się napięcie, poduszka robiła się sztywna

zmiana napięcia podawanego na elektromagnes zmienia współczynnik tłumienia poduszki olejowej (zmienia się charakterystyka tłumienia). Inną charakterystykę tłumienia ma ta poduszka dla silnika pracującego na wolnych obrotach (ugięcia od silnika są wolniejsze ale większe) a inna charakterystyka dla wysokich obrotów (częstotliwość drgań szybsza ale krótsza).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, corradoowner napisał:

 

Hmm można to łatwo sprawdzić miernikiem. Aż z ciekawości sprawdzę. Coś w tym może być ponieważ odpiecie wtyczki od poduszki nic nie zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.02.2020 o 00:18, Chuck Norris napisał:

Ok, dzięki za odpowiedź. Rozumiem, że pasuje na ślizgi, samą skorupę zderzaka z lifta kupuje i zakładam polifta tak? I drugie pytanie, czy dokładka na dwa wydechy pasuje pod każdy zderzak z polifta, tak jak ma to miejsce w przedlifcie? Chodzi mi o zwykłą wersje, nie sline, chociaż o sline też bym prosił o info ;)

Widze ze nie tylko ja jette A2 zmieniłem na B8 hehe 

kolego dyfuzor pasuje nawet Sline bo w przedlifcie tez tak jest ze dokladki zderzak tył pasuja

a co do montazu to musisz ślizgi zmienić na poliftowe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam powie mi ktoś czy po rozkodowaniu vinu mam przy światłach przednich taki numer 8BP i chciałbym wiedzieć czy to bi xenon skrętny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, karolek_ust napisał:

Widze ze nie tylko ja jette A2 zmieniłem na B8 hehe 

kolego dyfuzor pasuje nawet Sline bo w przedlifcie tez tak jest ze dokladki zderzak tył pasuja

a co do montazu to musisz ślizgi zmienić na poliftowe 

Nie trzeba ślizgów zmieniać, ale jak coś to mam lewy chyba 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, grill do polifta ale bez miejsca na rejestracje, ktoś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientujecie sie moze czy rozrusznik 059911021L z A4 B9 3.0TDI bedzie pasowal do B8?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam takie pytanie odnośnie A6 C7 znajomego. Mianowicie, nie działa mu samopoziom w lewym reflektorze, VCDS nie pokazuje żadnych błędów. O co kaman?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...