Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, michu10 napisał:

Czyli rozumiem, że tylko robione na zamówienie ? Zakładałeś u siebie DP ? 

Tak, u tunera był wyjęty kat i na zrobionym na nim szablonie uspawany DP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Cześć. Leci mi woda do środka od tylnej prawej lampy przez odpowietrznik. Miał ktoś tak samo i wie jak pozbyć się problemu?

IMG_20200701_184011.jpg

IMG_20200701_184004.jpg

IMG_20200701_184028.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, miałem dzisiaj auto na podnośniku i obejrzałem sobie pod spodem. Powiedźcie, czy rdza która jest na elementach podwozia, to jest temat do roboty? Czy olać to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Hohe napisał:

Czy olać to?

Zdecydowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w silniku 3.0 TDI CCWA sprawdzić VCDS zawór EGR. Proszę bardziej o szczegóły to że w Basic settings to się domyślam ale jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czego jest czujnik w poduszce silnika?
Mialem naderwana, wylana lewa poduszke a bledu zadnego nie bylo :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Kooga napisał:

Do czego jest czujnik w poduszce silnika?
Mialem naderwana, wylana lewa poduszke a bledu zadnego nie bylo :eusathink:

Poduszka nie ma czujnika i nie zgłasza błędów. Ten kabelek co idzie do niej przesyła sygnał do jej "sterowania".

Sprawdziłem w występujących kodach błędów silnika i jest taki kod:

4902 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)

Kod wskazuje jednak na nieprawidłowo działającą poduszkę silnika, tylko wydaje mi się, że bardziej dotyczy okablowania/wtyczki do zaworu poduszki czy też samego zaworka. Sporo czytam o przypadkach, że poduszka wylała a błędu nie wskazuje :kwasny:

Edytowane przez wolwerin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, wolwerin napisał:

Poduszka nie ma czujnika i nie zgłasza błędów. Ten kabelek co idzie do niej przesyła sygnał do jej "sterowania".

Kiedyś czytałem, że jest podgrzewany olej w poduszce jak silnik jest zimny.

W A6 C6 pokazuje błąd poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostrzegam wszystkich przed aktualizacją oprogramowania diesel gate w tdi po aferze. Kupiłem q5 2.0 TDI CAHA, była wgrana już aktualizacją. Problem był taki że silnik na niskich obrotach w przedziale 1200-2500tys obrotów głośno pracował przy lekkim dodawaniu gazu, klepał jak stary diesel, przy mocniejszym dociśnięciu gazu przestawał klepać, szukałem przyczyny w wtryskach zaworach itp, okazało się że nowy soft ma obniżoną dawke paliwa w tym zakresie i jest slyszalne spalanie stukowe, wgrałem soft z przed aktualizacji i cisza, wszystko gra i buczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie. 

Do tej pory DPF wypalał mi się mniej więcej co około 300km przy jeździe dookoła komina. 

Kilka dni temu zrobiony został program że 140km na 170km i wgrany soft z przed dieselgate. Dziś po przejechaniu około 10km i zgaszeniu auta chodził wentylator. Nie zwróciłem uwagi czy były podniesione obroty. Wychodzi,że przerwana została procedura wypalania DPF. Wchodziłem w apke vag dpf to miałem zapełnienie na 70 procent, sadzy 17g przejechane 360km od ostatniego wypalania.Czy to możliwe że DPF zaczął się wypalać przy tych wartościach?

Dodam jeszcze, że wcześniej zawsze dochodziło do 24g i 100 procent i wtedy zaczynała się procedura wypalania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Exmi napisał:

Panowie mam pytanie. 

Do tej pory DPF wypalał mi się mniej więcej co około 300km przy jeździe dookoła komina. 

Kilka dni temu zrobiony został program że 140km na 170km i wgrany soft z przed dieselgate. Dziś po przejechaniu około 10km i zgaszeniu auta chodził wentylator. Nie zwróciłem uwagi czy były podniesione obroty. Wychodzi,że przerwana została procedura wypalania DPF. Wchodziłem w apke vag dpf to miałem zapełnienie na 70 procent, sadzy 17g przejechane 360km od ostatniego wypalania.Czy to możliwe że DPF zaczął się wypalać przy tych wartościach?

Dodam jeszcze, że wcześniej zawsze dochodziło do 24g i 100 procent i wtedy zaczynała się procedura wypalania.

 

Cos pos...ane w sofcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, barca8585 napisał:

witam potrzebuje numer uszczelki panoramy 

Daj VIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Dev napisał:

Daj VIN

Proszę WAUZZZ8K89A180632

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, barca8585 napisał:

Proszę WAUZZZ8K89A180632

 

8K9 877 459 A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

Cos pos...ane w sofcie

Skąd od razu taka diagnoza ? :D

Tym bardziej, że nie robił to pierwszy lepszy Mirek w stodole.  Nie jest to tak, że procedura może zacząć się przy np 70% i 17g zapełnienia ? Z tego co czytałem na forum nie u każdego zaczyna się wypalanie przy 100% i 24g w 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie mam zderzak tylni s line polift i chciałbym żeby tak dokładka szara była czarna przerabiał ktoś to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...