Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, wolwerin napisał:

Soczewki do wymiany, na pierwszym lepszym przeglądzie Ci się doczepią bo odcięcie strumienia światła jest inne jak u nas. Tak po skrócie:

"Amerykańskie światła mijania mają zarys symetryczny, czyli świecą tak samo z lewej i prawej strony drogi. Natomiast europejskie muszą mieć zarys asymetryczny. Strumień światła po prawej stronie jest odchylony do góry aby pobocze drogi było lepiej oświetlone."

 

True

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Przy podmianie soczewek polecam pójść w kierunku czegoś niefabrycznego np. Hella Intemo albo Evo-x r 2.0 lub jeszcze coś innego. B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Dev napisał:
15 godzin temu, wolwerin napisał:

Soczewki do wymiany, na pierwszym lepszym przeglądzie Ci się doczepią bo odcięcie strumienia światła jest inne jak u nas. Tak po skrócie:

"Amerykańskie światła mijania mają zarys symetryczny, czyli świecą tak samo z lewej i prawej strony drogi. Natomiast europejskie muszą mieć zarys asymetryczny. Strumień światła po prawej stronie jest odchylony do góry aby pobocze drogi było lepiej oświetlone."

 

Rozwiń  

True

No Panowie szacun za wiedzę :grin: i Dev jeszcze to przyklepał :facepalm:. Wiecie Panowie jak wygląda soczewka symetryczna i asymetryczna  ... , ale co odpowiada za symetrię i asymetrię to już na pewno nie wiecie bo pisząc że trzeba wymienić soczewkę i to wystarczy , to głupstwa piszecie . 

Krótko - za asymetrię odpowiada przysłona która jest za soczewką ( obecnie wszystkie soczewki które idą na Stany są bez tej słynnej kreski przez środek ) a przysłony z reguły są regulowane i tą przysłoną zmienia się na asymetrię . Z aut które sprowadzam z Stanów ( a jest ich trochę :wink: ) w A5 polifcie jest przesłona regulowana . Trzy miesiące temu robiłem przegląd właśnie takiej ( bez znajomości) i wszystko było OK . W A3 8V którą teraz mam też jest regulowana   . Właśnie dzięki A3 się kapnąłem ,  miałem lampy uszkodzone i zobaczyłem że soczewka z przesłoną niczym się nie różniła od europy . Tak więc nie w każdym aucie odrazu trzeba wymieniać lampy przednie ( piszę o ksenonach ) , ja napewno wywalił bym obrysy .

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, mariusz36 napisał:

No Panowie szacun za wiedzę :grin: i Dev jeszcze to przyklepał :facepalm:. Wiecie Panowie jak wygląda soczewka symetryczna i asymetryczna  ... , ale co odpowiada za symetrię i asymetrię to już na pewno nie wiecie bo pisząc że trzeba wymienić soczewkę i to wystarczy , to głupstwa piszecie . 

Krótko - za asymetrię odpowiada przysłona która jest za soczewką ( obecnie wszystkie soczewki które idą na Stany są bez tej słynnej kreski przez środek ) a przysłony z reguły są regulowane i tą przysłoną zmienia się na asymetrię . Z aut które sprowadzam z Stanów ( a jest ich trochę :wink: ) w A5 polifcie jest przesłona regulowana . Trzy miesiące temu robiłem przegląd właśnie takiej ( bez znajomości) i wszystko było OK . W A3 8V którą teraz mam też jest regulowana   . Właśnie dzięki A3 się kapnąłem ,  miałem lampy uszkodzone i zobaczyłem że soczewka z przesłoną niczym się nie różniła od europy . Tak więc nie w każdym aucie odrazu trzeba wymieniać lampy przednie ( piszę o ksenonach ) , ja napewno wywalił bym obrysy .

 

Pytał o A5 nie o A3, tez sprowadzam auta z USA. Piszac o soczewce napisalem w skrocie bo wiadomo ze chodzi o przeslone ale czasami warto wywalic calosc bo seryjne soczewki sa ogolnie rzecz biorąc slabe. Dlatego tez warto pomyslec i dac Intemo, koito albo Evo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

my robimy a3 8v, a5 8t fl i lampy zostają USA bo są ok :), ale jak lampy uszkodzone to zawsze można od razu wrzucić eu bo łatwiej dostępne

Edytowane przez marcin_o23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o A5 piszę , bo właśnie w niej nie zmieniałem , i powiem Ci że diagnosta o tym wiedział że nie trzeba lamp wymieniać , że są regulowane przesłony .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał:

Pytał o A5 nie o A3, tez sprowadzam auta z USA. Piszac o soczewce napisalem w skrocie bo wiadomo ze chodzi o przeslone ale czasami warto wywalic calosc bo seryjne soczewki sa ogolnie rzecz biorąc slabe. Dlatego tez warto pomyslec i dac Intemo, koito albo Evo

a co tam ciekawego sprowadzasz ? za ile mniej więcej można wyrwać B8 lift 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w a5 co dokładnie trzeba robić ,a czego nie z lampami przod...bo już zgłupiałem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tomeks napisał:

Czyli w a5 co dokładnie trzeba robić ,a czego nie z lampami przod...bo już zgłupiałem 

trzeba robic lampy bo to odciecie w USA jest małe, chyba ze masz znajomego diagnoste

wieczorem wrzuce foty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka ze nikt nie wymienia tam soczewek :wink:  wykodowanie obrysówek i regulacja przednij prawy lampy i na tym sie konczy

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, wrclaguna napisał:

Prawda jest taka ze nikt nie wymienia tam soczewek :wink:  wykodowanie obrysówek i regulacja przednij prawy lampy i na tym sie konczy

jak masz znajomego diagnoste, u nas nie przechodzi

a obrysówek sie nie czepiają

 jak widac co kraj to obyczaj, gorzej jak Cie zgarnie drogówka ze sprzetem do sprawdzania swiateł

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dev napisał:

trzeba robic lampy bo to odciecie w USA jest małe

Odcięcie takie samo bym rzekł ? to tylko linia światła i cienia. Ale asymetryczne oświetlenie pobocza jest marne w porównaniu do aut europejskich,ostatnio ustawiałem koledze w b8 fl USA światła po wymianie palników i słabo to wyglądało. 

Edytowane przez pila24
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przesłona  USA

IMG-20201221-WA0006.jpg

Przesłona EU

IMG-20201221-WA0009.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego jeszcze dochodzi inna soczewka. W przed lifcie jest poprzeczna linia na soczewce, a w lifcie soczewka jest cała "wykropkowana" + do tego te minimalnie niziutkie odcięcie na przesłonie, co w sumie daje płaską linie, bez wyraźnie "doświetlonego" pobocza. Ale co diagnosta to inaczej na to patrzy - taka jest prawda. Dla przykładu - wczoraj u nas przyjechał ukrainiec z ulepionym e46, przód poskładany prawie na trytytki, prawa lampa włożona z anglika, a lewa usa :kox: diagnosta nie klepnął i podał mu mój nr telefonu :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jak jedna jest z angola a druga z usa to chyba wychodzi na to że jest europa?? :grin:

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Panowie,

Dziś zauważyłem, że w momencie zamknięcia drzwi nie zapala się widoczne na fotografii czerwone "światło". Przyciski normalnie działają( zamykanie/otwieranie), ale nie podświetla się dioda. Czasami zaskoczy po paru przełączeniach.

 

Czy ktoś miał podobny problem ? :eusathink:

Bez tytułu.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie załącza się czasem ta dioda dopiero po zaryglowaniu drzwi? Czyli np. podczas jazdy jak przekroczysz prędkość 5~15 km/h to w tedy zamki się ryglują i zapala się kontrolka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to o tym właśnie piszę, że drzwi ryglują się po przekroczeniu 15km/h a dioda się nie zapala :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Michu1996 napisał:

No to o tym właśnie piszę, że drzwi ryglują się po przekroczeniu 15km/h a dioda się nie zapala :facepalm:

Masz walnięty któryś zamek, podepnij vcds będzie na pewno jakoś błąd 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...