Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Może podmiana na zaciski od 320?:eusathink: Klocki Ferodo. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

10 godzin temu, NelsonPL napisał:

Tarcze Zimmerman Sport (foto) + klocki ceramiczne ATE:cygaro:

Dobry wybór? :mysli:

Zabieram się za hamulce z przodu.

Felgi alumy (17tki)

Ps: Co wy polecacie?

Bez tytułu (3).jpg

Powiem szczerze, że jeśli chodzi o te zimmermann sporty to ja nie mam dobrych doswiadczeń. Mam je obecnie w b8, poprzednio miałem też w C6... Niestety po nagrzaniu zaczynają bić. Myślałem, że w C6 to kwestia złego montażu, ale w B8 to się powtarza a tutaj montaż jest na pewno dobry (nowe piasty, nowe tarcze, klocki, nowy plyn, nowe prowadnice zacisków...) i niestety nadal po 2 hamowaniach np ze 160 do 100 już zaczynają wibrować dopóki nie ostygną. Na grupie B8 na FB do klocków ferodo polecają zwykle zimmermanny.

Edytowane przez luk330
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie takie zimmermany tylko 345 i jak narazie jest spoko. Tyle że klocki mam textara. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tarczami to jest taki długi temat. Nikomu nie ubliżając, są osoby, które potrafią wszystkie tarcze pokrzywić. Obojętnie, które założą i piszą, że są kiepskiej jakości. Tarcze należy stopniowo hartować, bo taki jest właśnie efekt, jak tego nie zrobisz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki ceramiczne to dobry wybór? Co nie? Podobno nie pylą....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też pylą tyle, że mniej ten pył na felgach widać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A które lepsze? Ceramiczne czy zwykłe do tych tarcz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem szkoda kasy. Odnośnie właściwości hamowania nie ma różnicy, to jest tylko optyka. Zamiast tygodnia dopiero po dwuch tyg jazdy widać pył na felgach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy jest sens na nawiercane wydawać pieniądze. Przy normalnej jeździe z tego pożytku i zalet nie odczujesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Muskel1 napisał:

Z tarczami to jest taki długi temat. Nikomu nie ubliżając, są osoby, które potrafią wszystkie tarcze pokrzywić. Obojętnie, które założą i piszą, że są kiepskiej jakości. Tarcze należy stopniowo hartować, bo taki jest właśnie efekt, jak tego nie zrobisz. 

Jest w tym sporo prawdy ale ja po dotarciu widzę, jak kiepskiej jakości odlew dostałem. Tarcze mi nie biją ale w porównaniu z TRW, które miałem wcześniej wyglądają mega słabo (dużo mikropęknięć i mieszanej struktury słabego odlewu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ekipa, szybkie pytanie, jak navi nie ma sygnału i jest w polu to pewnie padła antena? Wystarczy wymienić samą antenę tzn ten rekinek na dachu ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, reikeb napisał:

Siema ekipa, szybkie pytanie, jak navi nie ma sygnału i jest w polu to pewnie padła antena? Wystarczy wymienić samą antenę tzn ten rekinek na dachu ? 

Najpierw sprawdź błedy VCDSem, jak padła antena to powinno pokazywać przerwa w obwodzie/zwarcie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to tak sama z siebie antena może paść?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, reikeb napisał:

Siema ekipa, szybkie pytanie, jak navi nie ma sygnału i jest w polu to pewnie padła antena? Wystarczy wymienić samą antenę tzn ten rekinek na dachu ? 

A może najpierw warto sprawdzić czy się kabel nie wypiął z mmi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, black70 napisał:

A to tak sama z siebie antena może paść?

Z tego co czytałem zdarzają że przypadki w poliftach że dostaje się gdzieś wilgoć i śniedzieje elektronika od anteny i umiera. Może szyberdach w tym pomaga... musze tam zajrzeć po prostu i będzie wiadomo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie pod maską, w okolicy ESP znajdę napięcie, aby cały czas było?

Chcę zamontować odstraszacz gryzoni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Caporeira napisał:

Gdzie pod maską, w okolicy ESP znajdę napięcie, aby cały czas było?

Chcę zamontować odstraszacz gryzoni.

Powieś sobie pod maską pończochę z kudłami starego wsiowego kundla, sprawdzone - skuteczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Caporeira napisał:

Gdzie pod maską, w okolicy ESP znajdę napięcie, aby cały czas było?

Chcę zamontować odstraszacz gryzoni.

W podszybiu masz punkt. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie idzie wyregulować zderzak. 
Zderzak jest jakby za bardzo cofnięty do koła. Jeżeli chodzi o wypadkowość - brak.

B4AE600C-FA58-4CFC-8E51-391E2B43817E.jpeg

C43CC02C-5942-45C5-A887-C6BFC11C8FC5.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...