Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Musisz ostrożnie się z tym palnikiem obchodzić. To samo z porcelanową izolacją elektrody (przebiegającą wzdłuż palnika), łatwo ją złamać. Musisz być ostrożny. Na wszelki wypadek możesz założyć okulary ochronne na oczy, na wypadek jakby kolba miała rozprysnąć się (podczas uszkodzenia). Nigdy mi się to nie zdarzyło ale oczy to oczy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Tu jest filmek jak wygląda eksplozja palnika. Jest co prawda dużo większy bo nie do auta ale zasada działania i budowa taka sama.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Hohe napisał:

Nic nie trzeba ustawiać. Wyjmujesz lampę, potem wsuwasz do końca jak było i jest ok. Piętnaście minut roboty. 

Tu się mylisz,mocowanie lampy jest na fasolkach by są dokładnie spasować z resztą auta i nie ustawisz idealnie jak wcześniej była przykręcona. Zawsze po odkręceniu lampy trzeba sprawdzić czy wiązka światła układa się prawidłowo,i najlepiej nauczyć się samemu ustawiać bo w SKP często tak ustawiają że światła świecą kilka metrów przed autem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co znaczy "na fasolkach", ale moje przedliftowe są dosunięte do końca mocowań i po zdemontowaniu i ponownym montażu, gdzie dosuwam je również do końca, są identycznie jak były. A sprawdzić jak świecą, oczywiście nie zaszkodzi, to też banalna czynność. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Hohe napisał:

Nie wiem co znaczy "na fasolkach", ale moje przedliftowe są dosunięte do końca mocowań i po zdemontowaniu i ponownym montażu, gdzie dosuwam je również do końca, są identycznie jak były. A sprawdzić jak świecą, oczywiście nie zaszkodzi, to też banalna czynność. 

Zdziwił byś się, sprawdź sobie czy świeca tak samo po tych zabiegach :).

'fasolki' czyli otwory na śruby, które.mozna regulować. Nie ma stałych mocowań, które zawsze wyjdą tak samo po montażu. Milimetr różnicy i już zupełnie inaczej lampy będą świecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee tam, zepsute macie te swoje fasolki. U mnie jest zawsze gitara bez regulacji.  ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba kolega ma zwykle lampy halogenowe że tak często wymienia żarówki. W lampach halogenowych to rzeczywiście można nie dostrzec różnicy w rozchodzeniu się wiązki po ponownym przykręceniu lampy,wiązka z takiej lampy to jak wylane pomyje na jezdni wygląda ? przy xenonie od razu w oczy się rzuca wiązka która wygląda jak schody przed ustawieniem,dla mnie musi być zawsze co do milimetra ustawione - jakieś zboczenie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostęp do żarówki jest mocno utrudniony...Konieczny demontaż lampy... Chba zlece to w serwisie bo nie bardzo chce mi się z tym bawić.  Wymienię tez oczywiście z prawej przy okazji... Tym bardziej że pewnie będzie konieczne ustawianie świateł... Jakie żarówki ksenony polecacie? Co wrzucić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obojętnie co, byle markowe było i miało gwarancję na te 3-4 lata, niektóre osramy mają 5-letnią.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, NelsonPL napisał:

 Jakie żarówki ksenony polecacie? Co wrzucić?

Napisałem Ci wyżej jakie.

W serwisie wsadzą Ci swoje bo tylko takie tak montują. 

Dodatkowo w ASO jeden palnik kosztuje więcej niż cały komplet. Doliczając koszty za usługę wymiany po obu stronach zapłacisz majątek. Szkoda kasy wyrzucać.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jadę z tym do ASO... Mam inny profesjonalny serwis... żarówki kupie oryginalne sam...OSRAM.. im zlece tylko montaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, NelsonPL napisał:

Nie jadę z tym do ASO... Mam inny profesjonalny serwis... żarówki kupie oryginalne sam...OSRAM.. im zlece tylko montaż.

Oryginalne też Osram siedzą tylko mają temperaturę światła 4300 Kelvinów. Osram CBI mają ok. 5500 K.

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Muskel1 napisał:

Oryginalne też Osram siedzą tylko mają temperaturę światła 4300 Kelvinów. Osram CBI mają ok. 5500 K.

 

To jakie wybrac najlepiej?4300 czy 5500?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osram CBI D3S (mają ok 5500 K ale na pudełku pisze up to 6000 K)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, NelsonPL napisał:

To jakie najlepiej kupić?

Osram CBI D3S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już musisz dopasować do siebie, jeden lubi bardziej ciepłą barwe, drugi woli zimniejszą. Ja osobiście wole zimniejszą, właśnie takie okolice 5500K są dla mnie ideolo, tak jak jest to w biledzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobierze mi ktoś świeczki do gruza? Tanie :) 

 

Do a4 b5 1.6, kod chyba ADP -> WAUZZZ8DZVA033703

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Muskel1 napisał:

Osram CBI D3S

Czy tak można? Jeśli fabryczne są np 4300 D1S?

Można wrzucić 5500? Nic się nie stanie?

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...