Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, NelsonPL napisał:

Czy tak można? Jeśli fabryczne są np 4300 D1S?

Można wrzucić 5500? Nic się nie stanie?

Nie D1S tylko D3S! to jest wielka różnica. D1S potrzebują 85 Volt, D3S pracują przy 42V po rozpaleniu łuku elektrycznego (zapaleniu się).

Liczba Kelvin to temperatura światła. Tak np: 3200 K to światło żółte, 5000-5500 K to światło białe. Nic się nie stanie i tak wolno, dopuki palniki mają homologację. Osram CBI D3S mają homologację i świecą w porównaniu do 4300 K białym światłem. Palniki mające 4300 K świecą z żółtawa poświatą.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Czy do dłuższej jazdy nie lepsze jest żółte światło?

Czy przy białym nie męczą się szybciej oczy? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy białym jest dużo łatwiej, żółte światło usypia.

Ogólnie do świateł drogowych i dziennych białe, zaś do świateł przeciwmgłowych najbardziej żółte jak to tylko jest legalne (żółte światło dużo lepiej przenika przez mgłę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zółte światło bedzie lepsze w deszczu i generalnie gorszych warunkach pogodowych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli chyba zamontuje nowe żółte, takie jakie są...czyli 4300...

Chodzi o bezpieczeństwo w czasie trudniejszych warunków pogodowych na drodze.

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy, ja osobiście preferuje światło białe bo na suchej nawierzchni jest dużo jaśniejsue i ładnie reflektują paski na jezdni oraz znaki. Światło żółtawe rzeczywiście na mokrej nawierzchni jest ciut lepsze ale szczerze pytając ile mamy w roku dni z mokrą nawierzchnią a ile z suchą? Ja wybrałem do B8 CBI bo nie tylko świecą bielszym światłem ale są nieco jaśniejsze od OEM 4300K, tak że masz równierz tę zaletę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4300k to nie jest bardziej 'żółte' bo to jest typowa barwa ksenonu, zółte są poniżej 2700K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał:

4300k to nie jest bardziej 'żółte' bo to jest typowa barwa ksenonu, zółte są poniżej 2700K.

Niestety stała się ona typową barwą. Początkowo w pierwszych pojazdach z xenonowymi lampami temp. światła wynosiła powyżej 5000 K. Została ona z biegiem czasu obniżona do ok. 4300  K gdyż użytkownicy dróg czuli się rażeni biało-niebieskawą wiązką światła. Obecnie wszystkie palniki posiadające homologację nie mogą wybiegać ponad 5500 K. Współczesne pojazdy z reflektorami LED mają ponad 5500 K, są zimnym światłem ok 6000 K. Zobaczymy kiedy obniżą ustawowo dopuszczalną temp. światła dla LED. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz doskonałe porównanie Osram CBI vs. OEM 4300 K

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po obejrzeniu testów zdecydowałem, że wybieram Osram CBI D3S :cygaro:

 

Dzięki Muskel1 za dobrą poradę.

     

osrm (2).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze ważne pytanie:

Jak rozpoznać przy zakupie w sklepie że produkt jest oryginalny?:cygaro:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie są w PL sprawdzone sklepy. Na Amazon masz 100% oryginał, tam zawsze kupywałem do każdego modelu. Muszą mieć w każdym razie hologram na opakowaniu ale to także podrabiają. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli do B8 takie jak proponujesz, pasują idealnie?

Mają 6000K?

Te, co teraz są to pewnie 4300 -- chociaż nie sprawdzałem.

Czyli rozumiem, że jak będą mocniejsze, to nie ma wpływu na podzespoły inne auta?

Podczas jazdy kierowców też raczej nie będą oślepiały?

Barwa światła mi bardzo odpowiada.

Jest dużo jaśniej. Lepiej oświetlają drogę.

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wsadzilem nowe org osram z ASO i jest dużą różnica względem starych. 

 

Z innej bajki, powie mi ktoś czy kolektor wydechowy tzn strona ciepła turbiny w 1.8 tfsi a w 2.0 tfsi jest taka sama. Mogę zrobić SWAP turbo na taka IHI z 2.0 tylko problem jest że nie idzie wykręcić jej bo auto dostało dzwona i nie mogę dojść do śrub przy kącie Ale, strona zimna aluminium jest cała i nic się nie stało . I chce tylko przełożyć stronę zimna o ile ktoś potwierdzi że tył turbo są takie same a różni się się tylko korasem i strona zimna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, NelsonPL napisał:

Czyli do B8 takie jak proponujesz, pasują idealnie?

 

Nie tylko do B8. Do każdego, obojętnie jakiego modelu.

29 minut temu, NelsonPL napisał:

 

Mają 6000K?

 

One w rzeczywistości nie mają 6000 K, tak tylko producent chwytem reklamowym "Up to 6000 K" (czyli do 6000 K) opisał na opakowaniu. Jeżeli już mają max 5000-5500 K.

29 minut temu, NelsonPL napisał:

 

Czyli rozumiem, że jak będą mocniejsze, to nie ma wpływu na podzespoły inne auta?

 

Ządnego wpływu na nic. 

29 minut temu, NelsonPL napisał:

Podczas jazdy kierowców też raczej nie będą oślepiały?

Po demontażu lamp należy ustawić światła. Z prawidłowo ustawionymi światłami nie będą nikogo raziły. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, karolek_ust napisał:

Ja wsadzilem nowe org osram z ASO i jest dużą różnica względem starych. 

Jest różnica bo palniki z biegiem czasu tracą na jasności i pod koniec żywotu świecą na różowo, więc gdybyś dokładnie te same, z tej samej serii produkcyjnej wsadził, będzie różnica po kilku latach używania. 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniam gałkę  (mieszek) (skrzynia manualna) zmiany biegów.

Jaką proponujecie? Oryginalna tylko wchodzi w grę.:cygaro:

Wybrać od B8 czy może jest jakaś ładniejsza?:eusathink:

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie,rozszczelnił mi się pierwszy tłumik odrazu po dp,wiec poczytałem itp itd i tak jak na początku zrobiłem czyli dp2,75 wrzucone jest potem rura z 3.0 tdi przelotowa bedzie i widziałem ze wrzucają środkowe tłumiki i robią Y pipe na tłumiku z s4,s4 to 3.0 tfsi i wydech pod turbo przystosowany,mam na miejscu wydech środkowy z rs4 a to wiadomo 4.2 fsi tylko ze wolnossak.. bedzie jakiś problem i różnica jak wezmę te z 4,2fsi i do siebie wrzuce czy lepiej szukać z s4 lub s5 tylko ze 3.0 tfsi..?  Pacjent 2.0tfsi liftowe 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ma ktoś numer uszczelki co idzie od rurki spalin do egr? 2.0tdi caha 2009r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...