Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize moich pierwszych log'ów


bufo07

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w temacie bardzo proszę o analizę moich logów.Auto strasznie traci moc, filtry wymienione i katalizator wywalony. Z tego co wywnioskowałem to przepływomierz do czyszczenia ale mam też błąd 00575 i nie wiem czy N75 kwalifikuje się do wymiany.(Nie moge zrobić 011 basic settings czy to wina mojego sterownika?)

011 dynamiczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4119a029b996f2c3.html

003 008 010 dynamicznie:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/305fee3b1ef4f026.html

001 004 dynamicznie:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90c027d97b14ae2c.html

003 measuring blocs i basic settings:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8c9edb4650e08d6.html

000 basic settings:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da6de223f6fd46d6.html

004 basic settings:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ea131415eaa232f.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś skasować najpierw ten 00575 i po jednej próbie dynamicznej zobaczyć czy pojawia się ponownie ?

1. Turbina w ogóle nie pompuje - stoją kierownice, N75,dziura.

2. Przepływka nie mierzy - wyczyść lub wymień.

Brakuje wielu logów. Poczytaj sobie na spokojnie tutaj:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

i zrób pozostałe - głównie statyczne i BS - dynamicznych nie rób, bo zaorasz to auto.

One w ogóle nie powinno jeździć (przecież od 1500-4200 obr. masz 42 sekundy - to chyba na logikę nie jest normalne).

Na przyszłość - w logach dynamicznych rób każdy blok oddzielnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to tak przepływka do wymiany a nie do czyszczenia zdechła, mierzy bardzo słabo , turbo tak samo nie pompuje albo kierownice się zacięły na amen albo gdzieś jest ogromna dziura w dolocie , po prostu ciśnienie niewiele wyższe od atmosferycznego pzdr

ale mnie Łukaszu uprzedziłeś :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza stary, przepływka tnie dawki, a doładowanie to Ty prawie nie masz, sprawdz szczelność przewodów, od suszarki przez IC az do kolektora dolotowego,

trzeci na mecie, dałem d*py :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie to od wszystkiego :decayed: , a tak na początek najprościej sprawdź rurki od turbo przez ic itd bo mozę tam jest jakaś wielka dziura i dmucha ci w powietrze a nie do silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza stary ... trzeci na mecie, dałem d*py :embarrassed:

I nie przeczytałeś, że filtry były wymienione :tongue4::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Przepływka nie mierzy - wyczyść lub wymień.

Witam to tak przepływka do wymiany a nie do czyszczenia zdechła, mierzy bardzo słabo ,

Panowie prosze nie pisac takich rzeczy i wpedzac blednie kogos w koszty ... !!!

jak ma lmm mierzyc skoro turbo nie pompuje ? .... :mysli:

[doladowanie zostanie doprowadzone do porzadku to wtedy sprawdzimy poprawnosc dzialania lmm ]

zaczac od macania gumowych rur [caly uklad dolotowy] .. według mnie dziura jak stodoła ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie prosze nie pisac takich rzeczy i wpedzac blednie kogos w koszty ... !!!

Spanky, ale nikt nie wpędza go w koszta.

Zostało napisane, żeby sprawdził czy nie ma gdzieś dziury.

To co ja napisałem to znaczy, że to mogą być tego przyczyny i należy tam szukać też rozwiązania, a nie, że trzeba od razu wymieniać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie prosze nie pisac takich rzeczy i wpedzac blednie kogos w koszty ... !!!

Spanky, ale nikt nie wpędza go w koszta.

Zostało napisane, żeby sprawdził czy nie ma gdzieś dziury.

To co ja napisałem to znaczy, że to mogą być tego przyczyny i należy tam szukać też rozwiązania, a nie, że trzeba od razu wymieniać :wink4:

wszystko ładnie,pieknie .... tylko jest jedno ale ....

jezeli turbo nie laduje , to nie ma sensu wypowiadac sie o lmm [bo poprostu nie ma podstaw to tego zeby zdiagnozowac jego dobre lub blędne dzialanie] .... :wink4:

[p.s gdybym byl laikiem to z tego co napisaliscie juz bym dawno zamawial lmm w ASO przekonany ze jak je zamontuje to furka odzyje ] ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli turbo nie laduje , to nie ma sensu wypowiadac sie o lmm [bo poprostu nie ma podstaw to tego zeby zdiagnozowac jego dobre lub blędne dzialanie] .... :wink4:

W sumie racja.

[p.s gdybym byl laikiem to z tego co napisaliscie juz bym dawno zamawial lmm w ASO przekonany ze jak je zamontuje to furka odzyje ] ....

W sumie też racja :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie że mogę mieć podobną sytuację (czyli objawy i to że auto przyśpiesza lub raczej nie przyśpiesza jak twoje a może i gorzej bo ja do 4200 obr dochodzę tylko z górki) i mam pytanie czy przy okazji buczy tzn słychać basowy dźwiek (jak czasem z dziurawego tłumika a prawie nie słychać czystego dzwieku silnika). Dziś dopiero kupiłem VAGa więc nie mam jeszcze logów ale zdążyłem sprawdzić błędy i wyszło że N75 do wymiany. A moze ktoś wie czemu buczy i troche drga (układ wydechowy jest ok). Czy koło dwumasowe może powodować taki dźwięk ?. Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam :hi:

Dzis przejrzałem cały dolot i nic nie znalazłem ;( jedynie co to olej na tej dolnej gumie co wychodzi z turbo, podciągnełem wszystkie opaski.

Wymieniłem jeszcze filtr powietrza na niby lepszy. Przepłukałem benzyną ekstrakcyjną przepływkę (mam Pierburga czytałem ze te niby się nie psują) jak ją odpinam to nie widze różnicy. Sztanga turbo chodzi bez żadnych przycięć w środku wirnik też się lekko kręci, tylko nie gwiżdze kiedyś :gwizdanie:. Kompletnie nie wiem co jest :wallbash:, zrobiłem jeszcze wszystkie logi

Jak byście mogli jeszcze raz spojrzeć i coś poradzić :notworthy:

00575 cały czas jest

011 dynamiczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/918d2f2ffc1e083e.html

003 008 010 dynamicznie:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c5c9d96c6baedb7a.html

001 004 dynamicznie:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1b3cb8508c00b50.html

000 dynamiczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a14e15b785027407.html

000 basic settings:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/74eba7fddbde39ca.html

003 basic settings:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/725480bbe2be934a.html

004 basic settings:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22f1ac430d8667a3.html

000 measuring blocs:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/58a3604ef1afb7bc.html

001 measuring blocs:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0625f960bed48c0a.html

003 measuring blocs:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e219cac44cb7868b.html

007 measuring blocs:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/064142978b63b4c6.html

011 measuring blocs:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4008081a837199e.html

013 measuring blocs:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/826775625a88341d.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nowego .... nie ma doladowania .... albo dziura [kiepsko szukales] albo turbulum odeszło w zaswiaty ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie wróciłem od mechanika i jesli chodzi o N75 to trafiłem w dziesiatkę tylko że nie było potrzeby wymiany ani nie był uszkodzony a poprostu przerdzewiały kabelki które są podłączone do kostki zaworu. Kabelki zlutowane i turbo chodzi dalej. Przypomne tylko że na VAGu wyskoczył mi błąd 01262. Głosna praca silnika to temat na inny wątek więc pewnie tam cos napisze. Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...