piter300 Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Witam potrzebuje opinii znawców tematu. Mam A4 z 2003 B6 po tym jak mi ukradli concerta 2 zakupiłem concerta 3. przerobiłem kostkę ISO na ISO2 (FAKRA) i nie dział mi podświetlanie, wyłączanie po kluczyku i Gala CAN L i CAN H podpięte prawidłowo. jeśli zna ktoś rozwiązanie tego problemu to proszę o wskazówki
domin79 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 ...jak zrobiłeś to z przejściówy od rns-a to może być kicha bo concert3 ma inny troszke rozkład pinów(mam na myśli concerta 2 dinowego)
piter300 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 nie kolego podłączyłem po schemacie i samo podłączenie jest ok. poprzednie radio concert 2 działało poprawnie. jak podłączam sie VAG to mam informacje "uszkodzenie CAN praca na jednym kablu - sporadyczne" i nie mogę wejść w radio . pytanie czy trzeba zrobić jakąś adaptacje tego radyjka w kompie auta?
domin79 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 nie kolego podłączyłem po schemacie i samo podłączenie jest ok. poprzednie radio concert 2 działało poprawnie. jak podłączam sie VAG to mam informacje "uszkodzenie CAN praca na jednym kablu - sporadyczne" i nie mogę wejść w radio . pytanie czy trzeba zrobić jakąś adaptacje tego radyjka w kompie auta? coś musiałeś popitolić skoro nie mozesz połączyć sie z radiem :mysli:np luknij czy do kostki C w pinie 7 masz wpiętą linie K
predki74 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Witam poczytaj to http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=199700.msg2362421#msg2362421 też miałem problem ile dałeś za radyjko ja kupiłem ale po 3 miesiącach zacina sie jak gra na mp3
greg2505 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 też zmieniałem C II na C III k-line z kostki B5 do C7 i musisz dołożyć pin 16 i zewrzeć go z pinem 15 i wszystko gra ja trzeba
piter300 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 też zmieniałem C II na C III k-line z kostki B5 do C7 i musisz dołożyć pin 16 i zewrzeć go z pinem 15 i wszystko gra ja trzeba kolego mógłbyś to opisać sygnałami a nie numerami pinów albo dodać schemacik kostki na której opierasz numeracje pinów dodam jeszcze że nie mam w aucie wyprowadzonego sygnału K-line. W poprzednim radiu były tylko takie sygnały: podświetlenie zasilanie +12V masa zasilania głośnik RF+ głośnik RF- głośnik LF+ głośnik LF- wyjście liniowe LR wyjście liniowe RR masa wyjść linowych sterowanie wzmacniacza +12V CAN-H CAN-L
domin79 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Piotrek zapodaj maila to podeśle Ci rozpiske co do k-line to złap sie ze złącza diagnostycznego pin 15 i doprowadz do radyjka , zakodujesz poprawnie pod auto to może wsio ruszy jak trzeba
letallec Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 :przebiegly:Najlepiej by było podłączyć Twoje radio do jakiejś B6 z działającym Concertem3. Mam u siebie takie zestawienia Wtedy wyeliminuje sie ewentualne uszkodzenie radia. Gdzie mieszkasz, to możemy sie jakos ustawic? Ja po podłączeniu przejściówki nic nie musiałem mostkowac. A podpinałem do przejściówki jeszcze kabel od BT.
piter300 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 Radio jest pewne. Kupiłem wcześniej jedno radio i była taka sama sytuacja i radio odesłałem, ale teraz jak kupiłem następne i wiem że nie wina radia. podpiąłem się VAG i jak podłącze radio to mam komunikat o zwarciu na magistrali CAN - praca na jednym kablu. Nie wiem jak to ruszyć [br]Dopisany: 21 Wrzesień 2011, 13:19_________________________________________________ Piotrek zapodaj maila to podeśle Ci rozpiske co do k-line to złap sie ze złącza diagnostycznego pin 15 i doprowadz do radyjka , zakodujesz poprawnie pod auto to może wsio ruszy jak trzeba pin 15 w złączu diagnostycznym tam gdzie się VAG wpinam?
domin79 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 tak dokładnie , zmostkuj sobie kabelek i doprowadz do radyjka
piter300 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 ok dzięki za pomoc. A posiadasz jeszcze wiedzę co w tym module radia mam ustawić żeby zaczął gadać z autem ?
domin79 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 z tym radiem raczej nie pogadasz , jak sie nie myle nie ma wejścia mikrofonu
piter300 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 z tym radiem raczej nie pogadasz , jak sie nie myle nie ma wejścia mikrofonu kolego chodziło mi o to żeby się skomunikował CAN auta z CAN radia i żeby zadziałało podświetlenie klawiszy i wyłączanie po kluczyku:) i stąd ta moja wypowiedź "A posiadasz jeszcze wiedzę co w tym module radia mam ustawić żeby zaczął gadać z autem ?"
domin79 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 a o to kaman niezjażyłam :gwizdanie: pierwsza rzecz którą sprawdz to czykabelki canów są skręcone w "warkoczyk" na tym kawałku który dokładałeś
piter300 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 a o to kaman niezjażyłam :gwizdanie: pierwsza rzecz którą sprawdz to czykabelki canów są skręcone w "warkoczyk" na tym kawałku który dokładałeś nie mam skręconych w warkocz ponadto kolor tych kabli to czarny i czarno-biały, ale wyglądają na oryginalne bo oklejone są fabryczną izolacją "szmacianka"
domin79 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 orginalnie z auta powinny wychodzić kolory "pomarańczowy z fioletowym paskiem i pomarańczowy z brązowym paskiem" tak fabrycznie wyglądają kabelki can , są skręcone w warkoczyk na tym polega ich komunikacja w przejściówce którą dokładałeś nie są poskręcane ze sobą i to może zakłócać ich prace , ja miałem ostatnio taki przypadek że na 15cm kabelków już to nie funkcjonowało , poskręcałem w warkoczyk i zabanglało
piter300 Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 orginalnie z auta powinny wychodzić kolory "pomarańczowy z fioletowym paskiem i pomarańczowy z brązowym paskiem" tak fabrycznie wyglądają kabelki can , są skręcone w warkoczyk na tym polega ich komunikacja w przejściówce którą dokładałeś nie są poskręcane ze sobą i to może zakłócać ich prace , ja miałem ostatnio taki przypadek że na 15cm kabelków już to nie funkcjonowało , poskręcałem w warkoczyk i zabanglało ale ja nie dokładałem przejściówki do tych kabli tylko podpiąłem to co wystawało a na całej ich długości kabel wygląda jak do słuchawek dwie żyły zgrzane obok siebie- troche to dziwne ale tak było
greg2505 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 domin słabo odbierało mi radio i faktycznie poskręcałem w przejściówce cany ze zobą (nie były skręcone ) i teraz odbiera bdb a myślałem że wzmacniacz mi się sypnął
piter300 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Opublikowano 10 Października 2011 Koledzy dzięki za wskazówki. Poprowadziłem nowy kabel skręcony w warkocz od licznika i pomogło. teraz wszystko działa (poza wiadomościami RDS na liczniku - ale to może innym razem. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się