Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Co jest grane ....dlaczego tak dużo mg/h


SZYCHA

Rekomendowane odpowiedzi

pytanko kontrolen przy EGR zmieniać uszczelki po demontarzu ?

Nie jest to drogie, a dobrze jak wymienisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam....jeszcze żyję :kox:

Panowie...dobrałem się do skóry EGR`owi ....Musashi...możeż za janowidza robić....to była masakra

w złączniu fotki.....powiem tyle....Rurka od EGR a zatkana nagarem tak ze zalepiło ją całkowicie...szok...totalnie zatkanie.

Wyczyściłem...siebie i EGRa ... nowe podkladki ORI ....i sztanga dała oznaki życia...nieduże ale coś...

Ciekawostek nie koniec...Panowie polecam screena jakiego zrobiłem....z mapą cos nie tak....mam dziwny kod ...jak go zmieniam w

grubie 01 i 03 (adaptacja)...to zmieniaja mi się tylko obroty na max. 840 R/min li raz zmieniła mi się dawka na 18 mg/R (bieg jałowy, nie mylic z rozruchem)....jaki powinien być kod ?

Dodam że biedactow pali mi 10l/100 km :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :shocked: :wallbash: - super ekonomia !

Zdjecia....masakra EGR`a (uwaga na oczy)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6d3e9f2b3dcd974.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6fa9dd67656b2821.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b3e373f003f7f75.html

Dziwna mapa....

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c8de6e0841b63427.html

Co to za kod 32768 ?

Ddodam że mowa jest o 1,9 TDi AFN +automat DMX 1999 r.

SZYCHA[br]Dopisany: 26 Luty 2008, 12:35 _________________________________________________Panowie,

Ponawiam pytanie dlaczego mam 850mg wymaganego tlenu?

Egr - czyściutki....turbo czyściutkie...grucha ma strasznie mocną sprezynę...i sztanga chodzi na basicu ok 3-5 mm, niektóre przewody od N75 powymiwniane...

Byłem wczoraj u dieselkowca i też się dziwował....

Wiec zagładnołem do komputera silnika...mam parę fotek ...ot ciekawostka wszytsko ori

nie ma śladów ingerencji tiuningowca...(ocena okiem nieuzbroionym).

Nr sterownika : 038 906 012 AH dodam że mam automata DMX

Pozdrawia

SZYCHA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wygląda mi to na uszkodzenie ECU lub (jak ktoś wpomniał) kosmiczny c*p tunink ...

Panowie - co ma wspolnego źle napisana mapa / uwalone ECU do EGR`a ?

Koledze sugeruję podmianę ECU , wzglednie wizyte u chiptunera i wgranie oryginalnej mapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - co ma wspolnego źle napisana mapa / uwalone ECU do EGR`a ?

sterowanie egr-em polega na tym, że w mapie zapisane są wartości przepływki ... :wink4:

ale nie wiem czy to ma cos wspolnego z tym co jest u kolegi [gdybam]

[p.s witam nowego Pana moderatora ... :decayed:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krążysz chyba koło uszkodzonego ECU. Ale przypomniał mi się przypadek (dotyczył co prawda kąta wtrysku) gdzie po tygodniu walki okazało się że jakiś magik źle połączył dwa przetarte przewody. Zmierzam do tego że może warto sprawdzić okablowanie do ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, Panowie...

Kto odwazny z Wrocławia do podmianki ECU....dodam, ze mam automata 1,9 AFN także wiem że

za wielu po Worcku nie będzie.

Pytanie 2.

Kto we Wrocku lub okolicach tiuninguje kompy...(opcja z wgrniem ori mapy).

Pozdrwa

Załamany SZYCHA.

PS. Walła chłodnica i mam chłodnicę i skrzynię (automata) do ręmontu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, Panowie...

Kto odwazny z Wrocławia do podmianki ECU....dodam, ze mam automata 1,9 AFN także wiem że

za wielu po Worcku nie będzie.

Pytanie 2.

Kto we Wrocku lub okolicach tiuninguje kompy...(opcja z wgrniem ori mapy).

Pozdrwa

Załamany SZYCHA.

PS. Walła chłodnica i mam chłodnicę i skrzynię (automata) do ręmontu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wracajac do tematu ...

-czy lmm jest oryginalny [moze zostal zmieniony na jakis z innego modelu]

-moze zastosowano [rezystor tuning]

-podobno moze to byc spowodowane gdy olej dostanie sie [przez wezyk] do czujnika cisnienia w ECU

zrob logi dynamiczne z 008/003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...