Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prosze o analize logów. Dziś przejechał 300tys km :)


MaGav

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i prosze o krótką analize logów. Silniczek AHU o przebiegu 300 000 km.

Okiem laika wypatrzyłem problem z przepływomierzem 011 (dynamicznym) i z zaworem EGR przy 003 (statycznym).

Proszę o sprawdzenie czy to prawda :). Sorry za ewentualne błedy ale to pierwszy raz. Dzięki.

Dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7e9711642ec7dbdd.html

Statyczne 001, 003, 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/117faa2ca7431961.html

Statyczne 008, 013, 018: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/117faa2ca7431961.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to tak albo auto niedogrzane albo termostat kaput i do wymiany, przepływka mierzy dobrze jedynie coś turbo cienko pompuję. Jeśli masz kata to wywal i poszukaj może gdzieś jakaś mała nieszczelność w dolocie pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Na zegarze było 90* wiec pewnie termostat. Pomyślałem, że dosć istotną rzecza może byc tu jeszcze to, że silnik dość głośno buczy basowo i jakby przenosi na karoserię. Czy takie właśnie buczenie i wibracje mogą byc spowodowane zatkanym katalizatorem ?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wymiany termostatu i filtra powietrza.

Katalizator też sprawdź.

Zabierz się też za turbinę, bo może być dziura w dolocie.

Zrób jeszcze raz logi i wtedy będzie można pomyśleć co dalej.

Trochę dawka jest za mała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i trochę katalizator ale bardziej stawiam na plecionkę przed nim więc w trakcie wyrzucania jego można wstawić nową

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 był sprawdzany u mechanika bo nie pracował ale przyczyną były przerdzewiałe kable elektryczne przy kostce, teraz juz powinien być ok. Plecionka wymieniona jakieś pół roku temu. Wydaje mi sie jednak że prawdopodobna jest ta dziura w dolocie lub katalizator lub obydwie te rzeczy. Postaram sie to szybko sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 był sprawdzany u mechanika bo nie pracował ale przyczyną były przerdzewiałe kable elektryczne przy kostce, teraz juz powinien być ok. Plecionka wymieniona jakieś pół roku temu. Wydaje mi sie jednak że prawdopodobna jest ta dziura w dolocie lub katalizator lub obydwie te rzeczy. Postaram sie to szybko sprawdzić.

słuszna koncepcja ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...