Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Wskaźnik poziomu paliwa


MASA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jak to jest u Was ze wskaźnikiem poziomu paliwa? Gdy tankuję moje autko do pełna to wskazowka wychyla się ok 3mm za max, stoi tam przez jakieś 200 km, póżniej wolniutko opada do ok 1/2 baka, nastepnie to już chyba ze 100 km wystarczy by zapaliła się rezerwa (na pierwszej białej kresce). Czy wszyscy tak mają??? Myślę, że jeści wskazówka pokazuje 1/2 to powinno być jeszcze pół baka paliwa,

Pozdrawiam

MASA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kazdym aucie raczej do polowy schodzi powoli a za polowa szybciej ale nie az tak jak u ciebie wiec mysle ze nie masz to za dobre :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobre jest ja mam co innego, 200km nim wskazówa się ruszy potem 200km i już jest połowa zbiornika a potem znowu ten pier....CPN :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jak to jest u Was ze wskaźnikiem poziomu paliwa? Gdy tankuję moje autko do pełna to wskazówka wychyla się ok 3mm za max, stoi tam przez jakieś 200 km, później wolniutko opada do ok 1/2 baka, nastepnie to już chyba ze 100 km wystarczy by zapaliła się rezerwa (na pierwszej białej kresce). Czy wszyscy tak mają??? Myślę, że jeśli wskazówka pokazuje 1/2 to powinno być jeszcze pół baka paliwa,

Pozdrawiam

MASA

Mam Podobny problem u siebie jednak zauważyłem iż, kiedy w momencie na desce pojawia sie jakiekolwiek napięcie np. podświetlenie wskaźnik z pozycji spoczynku ustawia się na pierwsza biała kreskę. Bylem z tym w jednym z serwisów napraw liczników ci powiedzieli iż jakiś układ scalony jest uszkodzony (nie pamiętam jaki ) i wymienili go jednak po jakimś czasie problem powrócił. Wskaźnik nigdy nie pokazuje rezerwy a komputer wskazuje prawidłowo. Pływak był sprawdzony i działa ok.

Podejrzewam iż gdzieś jest jakieś zwarcie. Pytanie może ktoś z was już się spotkał z takim problem i wie gdzie szukać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak zaleje do pełna to pokazuje na przedostatnią białą kreskę albo czasami jeszcze mniej :disgust: Jaka może być przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak zaleje do pełna to pokazuje na przedostatnią białą kreskę albo czasami jeszcze mniej :disgust: Jaka może być przyczyna?

Pewnie umierający pływak, ale żeby mieć 100% pewność to zrób vagiem test wskaźników wtedy sam zauważysz gdzie jest w stanie dojść wskazówka poziomu paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiekszość pływaków, mierzy na zasadzie wysokości słupa cieczy. A bak niestety nie ma stałego przekroju na wysokości. Być może to jest to z tym związane.

Ja na pierwszej połowie baku robię 700 km a na następnej 400. Taki juz los

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może by tak przestawić wskazówkę na inne miejsce np. jak zatankujesz do pełna przestawić ją na full ?

Witam próbowałem w ten sposób, wszytko było w porządku do następnego tankowania, jednakże po tankowaniu wszytko wróciło do stanu z przed poprawki , Czy ktoś wymieniał już cały wskaźnik poziomu w desce ? Jaki Jest poziom trudności ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestawiłem wskazówkę ale znów coś zaczyna wariować, wydaje mi się że coś znów jest nie tak, jak to jest możliwe, jak przestawiłem na prawidłowe pozycje, a tu znów po kilku tankowania zaczyna się podnosić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak że po zatankowaniu wskazówka wychyla sie ile moze poza fulla jak jest połowa na wskażniku to zaczyna świecić rezerwa

ale ostatnio byłem u elektronika i po podłączeniu Vaga stwierdził ze są uszkodzone silniczki krokowe w zegarach koszt naprawy powiedział do 100zł jeszcze nie robiłem dopiero po świętach napisze czy sie coś zmieniło jak naprawi mi to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tak że po zatankowaniu wskazówka wychyla sie ile moze poza fulla jak jest połowa na wskażniku to zaczyna świecić rezerwa

ale ostatnio byłem u elektronika i po podłączeniu Vaga stwierdził ze są uszkodzone silniczki krokowe w zegarach koszt naprawy powiedział do 100zł jeszcze nie robiłem dopiero po świętach napisze czy sie coś zmieniło jak naprawi mi to

mam dokładnie tak samo

było by za***iście jak by Ci to zrobił ten elektronik :)

daj znać jak to wyszło po naprawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany, wymiana silniczka od wskazówki. Elektronik w moim mieście powiedział że to normalka w A4 i A6. Powiedział też że czasami jest to wina wysypanego oprogramowania licznika, w moim przypadku jednak silniczek wskazówki był uszkodzony. Koszt naprawy 180zł. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...